Stránka 2 z 6

Napsal: 06 úno 2007, 19:21
od pafka
Mno, co jsem viděl , tak má jiné písty, jinak je stejný, žádnou odlišnost jsem nenašel.

Napsal: 06 úno 2007, 19:31
od váha
pafka píše:Mno, co jsem viděl , tak má jiné písty, jinak je stejný, žádnou odlišnost jsem nenašel.
nemá ASV seřízený vstřiky na vyšší tlaky,protože to je euro3?

Napsal: 06 úno 2007, 19:48
od pafka
Vstřiky maj stejný tlaky jako třeba mot AHF
Tlaky 190-200/170
Ztráta tlaku 150/10

Napsal: 19 úno 2007, 16:47
od Mara123
Bageta píše:No to je rada nad zlato :D ,budu dávat jiný,ale musim si na ně 3 neděle počkat,tak se ptám jestli to je možný,že je to takovej tvrdej zvuk motoru.
.. . pak sem určitě napiš jak to dopadlo abych věděl jestli je to v těch vstřikách :)

Napsal: 19 úno 2007, 17:52
od Rada81
Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc :D

Napsal: 19 úno 2007, 19:23
od Mara123
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc :D
a vida (noteeth) daval jsi race? že bych začal taky šetřit :)

Napsal: 19 úno 2007, 19:27
od Mara123
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc :D
Ještě dotaz kolik jsi měl najeto při výměně a jaký máš kod motoru?

Napsal: 19 úno 2007, 19:59
od Bageta
Tak Reesha ještě nemá,tak čekám (wallbash)

Napsal: 19 úno 2007, 21:49
od Rada81
Neee, race to nejsou :D . Kód motoru je AHF a najeto 170tis. Jsou tam Bosche 764. Užívám si tu změnu s každým šlápnutím na plyn, jde to fest poznat.

Napsal: 19 úno 2007, 22:12
od TomasH
Rada81 píše:Neee, race to nejsou :D . Kód motoru je AHF a najeto 170tis. Jsou tam Bosche 764. Užívám si tu změnu s každým šlápnutím na plyn, jde to fest poznat.
Hoši, já měl ASV a taky bylo dost hlučné proti starším. Vyměnil jsem i trysky za sprionty 764 od Reeshi, hlavně kvůli té hlučnosti, a vůbec to nepomihlo, jen to mělo pár koníků navrch. Strýc má Toledo ASV a měl staré před ním, a tyky není s hlučností spokojený (wallbash)

Napsal: 19 úno 2007, 22:12
od Boban
čus mám taky 81kw oct. 180tis. km a připadámi to taky jako traktor i když je předvstřik seřízenej. a první studený nahození motru je taky takový houpavý. kolik by vyšli nové vstřiky a je vůbec někdo kdo by mi to udělal v Praze :D

Napsal: 20 úno 2007, 23:13
od Mara123
No počítal jsem to kolem 7mi tisíc za ty 764 . . otázka je jestli to fakt pomůže nebo je holt ASV tak hlučnej :(

Napsal: 21 úno 2007, 10:58
od flekyc
Mara123 píše:
Bageta píše:No to je rada nad zlato :D ,budu dávat jiný,ale musim si na ně 3 neděle počkat,tak se ptám jestli to je možný,že je to takovej tvrdej zvuk motoru.
.. . pak sem určitě napiš jak to dopadlo abych věděl jestli je to v těch vstřikách :)
urcite, ale zas si rikam, ze ty moje nejsou tak popraveny jak jsem si myslel :-( vazne uz nevim

Napsal: 21 úno 2007, 10:59
od flekyc
Rada81 píše:Taky se mi zdál motor celkem hlučný a navíc si studený občas zavibroval a byla cítit spatně spálená nafta. Dal jsem nové trysky a hned po chytnutí bylo jasné, kde byl problém. Motor se náramně ztišil a uklidnil:-). A jako bonus pár kobylek navíc :D
a cos tam dal za trysky ?

Napsal: 21 úno 2007, 11:02
od flekyc
Mara123 píše:No počítal jsem to kolem 7mi tisíc za ty 764 . . otázka je jestli to fakt pomůže nebo je holt ASV tak hlučnej :(
mi nerikej, ze ta hlucnost bude tak vyrazna jen proto, ze tam jsou jiny pisty, jako ja nevim, ale rek bych, ze je problem jinde. treba ja na ibize nemam ani ty tlumici filcovy vlozky napr pod haupnu a nevim kam to jeste rvou, takze kolem motoru jsou jen plechy :-) dovedes si predstavit co to je za mazec kdyz to rano nastartuju, vejfuk mam jen trubku bez katu, takze jsem asi slyset az za humny :-D