Stránka 2 z 2

Napsal: 21 zář 2011, 16:43
od DDRagoo
je to právě v tom napínáku, nové modely rozvodů mají zajištění

Napsal: 21 zář 2011, 20:19
od jericho-3
Je to hovadina, už Renault u OHV měl zajištění, aby se napínák nemohl vrátit a oni používají tlak oleje, kdy když se motor chcípne, řetěz je volný jako kšandy..Dřív jsem nadával na řemen, říkal jsem zlatý řetěz a teď říkám zlatý řemen... :)

Napsal: 21 zář 2011, 20:43
od michal600
jo jo skáče to, ted dělám 1.8 TSI a přeskočil řetěz. nápínák má zajištění (rohatku), ta vyletěla a bylo pokluzený. ohlý sací ventily.
takový řetězevý rozvod co je u 1.8 sem ještě neviděl. někdo moc chlastal a vymyslel takovou cipovinu.
to co je u 1.2 TSI nebo 1.2 HTP 6V, 12V je úplná lahoda

Zlaté řemen

Napsal: 22 zář 2011, 11:26
od roman1648
u 6V jsem to dával tak že důlčíky na ozubených kolech na klice proti sobě, vačku zaaretovat otvorem přes vytažený snímač ( ani nemusí být origo přípravek, stačí zbrousit kulatina když nic jinýho není ), odjisti šponovák, pohnout sem tam, dotáhnout a je to, žádná velká maturita ;)

Napsal: 22 zář 2011, 12:56
od jericho-3
Mě naštěstí tenhle vynález TSI ještě netrápil, protože těžko chápu, proč novodobý mudrlanti nepoužívají osvědčené a vyzkoušené systémy a v domnění, že jsou avantgarda vytvářejí píčoviny.. :)

Napsal: 27 zář 2011, 17:39
od DDRagoo
tak jsme dneska rozloupli jednu 1.2 htp 12V a rovnou jsem to natočil, asi tak nějak to přeskakuje při startování, když tam není dostačný tlak oleje, u nových rozvodů se dělá ta levá napínací páka o 3 cm delší a někdo to řeší i tak že do hydronapínáku dává silnější pružinu
http://www.youtube.com/watch?v=f6J6ej_10go

Napsal: 29 zář 2011, 13:09
od DDRagoo
tak hoši ten 12V co jsme rozloupli a natočily video, tak na něho scháním tu novou rozvodou sadu, která by měla mít tvrdší pružinu v hydronapínáku a delší napínací páku tu černou, nevíte někdo náhodou číslo té nové rozvodové sady,nebo kde ji sehnat? Nemůžu ji nikde dohledat, pls poraďte, spěchá to