Sry, offtopic příspěvek, doplněn do jiného tématu o AeroTwinech:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Sterace O1
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Naposledy upravil(a) mir77 dne 06 lis 2012, 17:23, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
jojo taky O2 jde, ale jak pises musis ohnout a nedaji se zvednout v zakladni pozici, ty z Golfa ano, akorat doporuciji ridicuv sterac (pouze stiratko) vzit z O2 je delsi a nezustava moc velka neostirana plocha
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
ale na o2 sou vetsi ne ? Takze zadnej problem s nima ? Kdybych dal levej z o2 a pravej z GIV ?luigi5 píše:jojo taky O2 jde, ale jak pises musis ohnout a nedaji se zvednout v zakladni pozici, ty z Golfa ano, akorat doporuciji ridicuv sterac (pouze stiratko) vzit z O2 je delsi a nezustava moc velka neostirana plocha
