Mělo by to jít. Dáš jednotku motoru, login 12233, přizpůsobení kanál 001. Defaultní hodnota by měla být 32784 a tomu odpovídá cca 4.4mg. Když tu hodnotu zvedneš, tak se ti zvýší i nafta. Ale hodnota měřené dávky bude menší. O to se tu dočteš, jak to vlastně funguje. Ale pohraj si s tím a uvidíš jestli se něco změní nebo ne. Vše se dělá na zahřátém motoru, provozní teplota. Mrkni ještě do kanálu 002 jakej máš nastavenej volnoběh.eclipsse píše:Zdravim majstri,viete mi poradit,ci ide nastavit davka paliva na volnobeh aj na octavii I 1.9 TDI 81 kW r.v.1999 kod motora AHF?Ak ano mozete mi poradit postup ako sa to da?Mam VCDS,ale este som len zaciatocnik.Velka vdaka vopred za rady.Mam nepravidelny chod na vplnobeh a to iba ked je studeny motor,davku paliva mam 4 az 4.4 mg,ale chcel by som skusit ci by to nepomohlo keby ju trosku zvysim.
dávka paliva vs. otáčky volnoběhu ? - AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Ještě se možná mrkni v měřených hodnotách na každej vstřik. Ale teď nevím jaký to je kanáleclipsse píše:Dakujem ti moc,vidim ze sa este najdu ludia ktory vedia pomoct a nie len mudrovat.vyskusam to a dam sem vediet ci to slo a ci to aj pomohlo,mozno tym niekomu pomozem.este raz vdaka za ochotu.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tam som sa tusim aj dostal,ak si pamatam tak to bol tusim kanal 010,ale nie som si isty a tie hodnoty boli dost rozdielne,prvy vstrek mal +0,36,druhy uz iba -0,30 treti tiez tak nejak -0,30 a stvrty zase +0,32.Nie su to presne hodnoty,ale viem ze su velmy rozdielne a vysoke.Ratam s tym ze asi budu aj vstreky uz zle,no chcem skusit najprv s VAGom a az potom riesit nakladnejsie opravy.
Vůbec netuším zpaměti kolik mají mít a jaký mohou mít rozdíl. Ale to se tu dá taky někde vyčíst. Pokud bys měl špatný vstřiky, tak možná časem budu mít z 1.9 AFN. Ty by mohly jít i tobě. Chci kupovat silnější. Ale to až asi po novým roce.eclipsse píše:Tam som sa tusim aj dostal,ak si pamatam tak to bol tusim kanal 010,ale nie som si isty a tie hodnoty boli dost rozdielne,prvy vstrek mal +0,36,druhy uz iba -0,30 treti tiez tak nejak -0,30 a stvrty zase +0,32.Nie su to presne hodnoty,ale viem ze su velmy rozdielne a vysoke.Ratam s tym ze asi budu aj vstreky uz zle,no chcem skusit najprv s VAGom a az potom riesit nakladnejsie opravy.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Nejdřív to chce takhle otestovat a pak teprv investovat, pokud to bude třeba. Je to ještě upřesním, budu mít na prodej pouze trysky, ne celé vstřiky.eclipsse píše:Uz to skusam hladat,no keby su uz po zivotnosti,urcite ta kontaktujem a potom by sme to dohodli.Uvidime,skusim sa s tym pohrat najprv,ale aj tak vdaka za ponuku.
Mrkni na to a pak dej vědět

Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 05 kvě 2011, 15:14
Odpovědi: 0
Já teď jezdím okolo 3.2mg. Před tím jsem měl asi 4.2mg, tak to zkouším co na to spotřeba.Diablo_666CZ píše:Já sem si nastavil 3,8mg dávky a 840 ot. a zvuk je hodně dobrej,takovej klidnější než předtím.Do otáček jde hodně rychle,stejně jak předtím.
Před tím jsem měl rozhozené čerpadlo a bylo nastaveno okolo 1mg. Jen nechápu, že jsem při tom měl spotřebu okolo 5l. Když jsem to dal tak jak to má být, spotřeba šla nahoru. Jezdím za 6l. Možná to bude tím (teď mě neukamenujte), že jsem zkoušel naftu z Polska-Schell je tam o hodně levnější. Takže spotřebu svádím asi na to.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Pri zvyšovaní hodnoty sa znižuje tzv. bohatosť zmesy a naopak pri znižovaní default čisla vo vagu sa zvyšuje bohatosť zmesy - auto by malo ísť lepšie po plyne....arlie píše:Mělo by to jít. Dáš jednotku motoru, login 12233, přizpůsobení kanál 001. Defaultní hodnota by měla být 32784 a tomu odpovídá cca 4.4mg. Když tu hodnotu zvedneš, tak se ti zvýší i nafta. Ale hodnota měřené dávky bude menší. O to se tu dočteš, jak to vlastně funguje. Ale pohraj si s tím a uvidíš jestli se něco změní nebo ne. Vše se dělá na zahřátém motoru, provozní teplota. Mrkni ještě do kanálu 002 jakej máš nastavenej volnoběh.eclipsse píše:Zdravim majstri,viete mi poradit,ci ide nastavit davka paliva na volnobeh aj na octavii I 1.9 TDI 81 kW r.v.1999 kod motora AHF?Ak ano mozete mi poradit postup ako sa to da?Mam VCDS,ale este som len zaciatocnik.Velka vdaka vopred za rady.Mam nepravidelny chod na vplnobeh a to iba ked je studeny motor,davku paliva mam 4 az 4.4 mg,ale chcel by som skusit ci by to nepomohlo keby ju trosku zvysim.

VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Myslím, že to píšeš právě naopak. Když snížíš pětímístné číslo, bude směs chudší. Dávka na Vagu se sice zvedne, ale má to opačný efekt.milansilvia píše:Pri zvyšovaní hodnoty sa znižuje tzv. bohatosť zmesy a naopak pri znižovaní default čisla vo vagu sa zvyšuje bohatosť zmesy - auto by malo ísť lepšie po plyne....arlie píše:Mělo by to jít. Dáš jednotku motoru, login 12233, přizpůsobení kanál 001. Defaultní hodnota by měla být 32784 a tomu odpovídá cca 4.4mg. Když tu hodnotu zvedneš, tak se ti zvýší i nafta. Ale hodnota měřené dávky bude menší. O to se tu dočteš, jak to vlastně funguje. Ale pohraj si s tím a uvidíš jestli se něco změní nebo ne. Vše se dělá na zahřátém motoru, provozní teplota. Mrkni ještě do kanálu 002 jakej máš nastavenej volnoběh.eclipsse píše:Zdravim majstri,viete mi poradit,ci ide nastavit davka paliva na volnobeh aj na octavii I 1.9 TDI 81 kW r.v.1999 kod motora AHF?Ak ano mozete mi poradit postup ako sa to da?Mam VCDS,ale este som len zaciatocnik.Velka vdaka vopred za rady.Mam nepravidelny chod na vplnobeh a to iba ked je studeny motor,davku paliva mam 4 az 4.4 mg,ale chcel by som skusit ci by to nepomohlo keby ju trosku zvysim.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Takže říkáš, že když tam dáš nejnižší hodnotu, tak máš nejbohatší směs? To není pravda.leguan píše:milansilvia to píše spravně snížením adaptační hodnoty se vstřikovane množství paliva zvyšuje
Sice se ti na Vagu ukáže dávka třeba 5mg, ale ve skutečnosti to znamená jen to, že řekneš řídící jednotce, že reálné vstřikované množství (to co dává čerpadlo) na volnoběh je právě těch 5mg.
Př.: když čerpadlo dává 4mg(reál), a ty mu na vagu nastavíš 6mg, tak si jednotka myslí, že tam čerpadlo dává 6mg.
Pokud se mýlím, tak ať mě někdo opraví. Ale sám mám to vyzkoušený.
Čím vyšší dávka na vagu, tím chudší směs. A naopak.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
ARLIE.Takze ak to dobre chapem,tak ja len poviem riadiacke ze to co dava (dajme tomu 5mg v reale) je napriklad 9 mg vo vagu?Teda vo vagu nastavim 9mg ale v reale to bude stale len 5mg?Skutocne mnozstvo davky sa nezmeni?Len cislo vo vagu?Ale ak je to takto,tak potom vagom s davkou paliva vobec nepohnem.Ak to zle chapem podla toho co si napisal oprav ma prosim