Stránka 2 z 2

Napsal: 07 lis 2011, 19:01
od Fantomeš
JasteR píše:
Forest píše:
tradgidek píše:vsichni jsou uneseni,tak prosime videjko z budiku s akceleraci z 0 na 250km/h (noteeth)
http://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk ... dle popisku videa 350HP+ 700Nm
prej DE (LOL) .. prasata :D
Dobře mu to tam nandal v tom komentáři... (rofl) (crazy)

Napsal: 12 lis 2011, 14:57
od Batistuta
No a počkejte až ted vyjede ten s těma 3 turbama,to bude ještě větší mazec už v serii,ale samozřejmě klobouk dolů i před tímhle,jede to jak prdlý (noteeth) .

Napsal: 12 lis 2011, 20:35
od Forest
@Batistuta : souhlas, 117-133 litrovy vykon bude asi bomba. Holt, BMW mi dava zapravdu - vicestupnove preplnovani ma vice, nezli smysl ... to je prave to, co tu nekteri nechapou - tlak neni to, co dela vykon ;)

Napsal: 13 lis 2011, 21:18
od PROFITUNER
Forest píše:@Batistuta : souhlas, 117-133 litrovy vykon bude asi bomba. Holt, BMW mi dava zapravdu - vicestupnove preplnovani ma vice, nezli smysl ... to je prave to, co tu nekteri nechapou - tlak neni to, co dela vykon ;)
Plne suhlasim s vyrokom " tlak neni to, co dela vykon",konecne tu povedal niekto nieco mudre. Su dokonca auta,kde je potrebne znizit seriove preplnovanie a da sa dosiahnu vacsi vykon.
Na novych motoroch neni vobec potrebne len poriadne "fukat"
Pre priklad pridavam do sekcie Grafy graf iba po softwerovej uprave Seatu Ibiza FR 2,0TDI CR 143PS.
S autom som robil osobne dlhodoby test a najazdil som 15000km, k tomu viacnasobne ladenie na brzde.
Vysledok je 195PS a 416NM "len" na 1,4 baru, bez jedineho problemu s DPF a fakt ostrym pouzivanim mojej lahkej nohy,myslim si,ze to by mohlo byt potvrdenie vyroku.