Stránka 2 z 8

Napsal: 19 lis 2011, 12:52
od Huml
píše, že už mu novej startér dali

Napsal: 19 lis 2011, 13:03
od Ladas
ale nikdo nevíme jakej třeba kelly jsou jen na teplo (rofl)

Napsal: 19 lis 2011, 13:19
od honzas1
sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek

Napsal: 19 lis 2011, 13:22
od Fulltank
honzas1 píše:sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek
nejdriv bych resil to spatny startovani a pak nejakou jinou moznost. S Timhle tocenim se ani nedivim, ze to nechce chytat :)

Napsal: 19 lis 2011, 13:26
od honzas1
tak mě napadlo, dal by se starter repasnout doma nastole kdyby se sehnaly ložiska atd?

Napsal: 19 lis 2011, 13:31
od skoda
Zkus nejprve tu baterku jak tady kluci psali. ;)
Nejakou poradnou kde budes vedet ze je 100% ok

Napsal: 19 lis 2011, 15:16
od matooo
moj nazor je ten ze ta bateria je mrtva aj ked ma len pol roka!!!
takto mi auto startovalo prvu zimu s povodnou bateriou a dal som novu a nastartoval som na prvu supu, poohliadol by som sa mozno po este silnejsej 85Ah a 800/900A
samozrejme by som skontroloval aj zhavice a starter

po tychto ukonoch to vidim ze to pojde jedna radost

Napsal: 19 lis 2011, 17:38
od Fulltank
novou baterku a nebo na ni napojit ten startvozik at muzes tu baterku vyloucit. Starter jde repasovat i doma, staci vedet kde sehnat potrebny nahradni dily, co si pamatuju tak na O1 stacilo smirglem ocistit rotor, vyskrabat drazky a namazat ulozeni, starter pak tocil jak zbesilej :D

Kdyz tohle vsechno budes mit v cajku a i presto to bude takhle hrozne startovat kouknul bych na kostry a nebo na kabel co vede od baterky k starteru .. ta stava se musi nekde ztracet :D

Napsal: 19 lis 2011, 18:19
od holy
Na tu baterku ukazuje i fakt, že to startuje blbě pod 5°C - prostě to nenažhaví. Nemá dostatčnej výkon.
Já teď dával taky novou. Byla tam ještě origo Akuma a vydržela 6,5 roku. Byl jsem na pravidelný servisce a když na ní připojili tester, tak rovnou lehnul. Volali jestli chci novou, ale já už měl v kanclu koupenou Exide, odvezl jsem jí tam a rovnou mi jí přehodli.

Napsal: 19 lis 2011, 18:46
od honzas1
jj na booster by to mělo chytit hned.. pokud ne tak to taha naftu a nebo se ten proud někde trati

Napsal: 19 lis 2011, 20:39
od TominoL
Díky za poznatky, to první video je z minulé zimy, jak zjistil, je to se starým startérem (skutečně měl velkej odběr) a před výměnou těch dílů co jsem psal v prvním příspěvku. Udělal jsem dneska v 18 hodin (když už bylo kolem nuly) nové video startu.

Při výměně konkrétně u auto exner se použily jen originální díly:
nové vodní čerpadlo 038 121 011KX
nový snímač vačkového hřídele 03G 957 147C
nový startér origo VW (číslo dílu už se mi nepodařilo dohledat, měnil se i černej kabel startér - baterka) - ze začátku se mi zdálo že se točí skutečně o něco lehčejc, po 14 dnech ale stejné

Co se týče baterky, je tam skutečně 6 měsíců (ikdyž byla fungl nová, stejně to nebyl rozdíl ve startu, s připojeným boostrem totéž), obávám se ale že těmahle startama dostává dost zabrat a nová dlouho mi dlouho nová nevydrží :(.

http://www.youtube.com/embed/FH_gHHxplZE?hl=cs&fs=1

Napsal: 19 lis 2011, 20:49
od matooo
tak co sa tyka vymenenych dielov ok
aj co sa tyka jazdenia si myslim ze 150km je az az...

ale ako mas moznost vidiet tak akonahle otocis klucom a zacnes tocit motor aby startol tak ti az stiahne budiky cize baterka je slaba toto sa vobec nema diat - cize premeral baterku a aj odber prudu

Napsal: 19 lis 2011, 20:56
od TominoL
jj, máte pravdu bliká to jak na kolotoči, začnu tím že koupím novou zajedu pro novou, mám rozměr 278/175/190, asi teda zkusím jinou než Vartu - koukal jsem po diskuzích na DP vidím že oblíbený jsou EXIDE nebo BANNER, poradíš jakou vybrat?

Napsal: 19 lis 2011, 21:11
od TominoL
Našel jsem, přesně by mi měla pasovat:

EXIDE Excell 74Ah, 680A nebo Banner Power Bull - 12V, 74Ah P, s.p. 680A

jenom ale abych nepohoršil..., když tam je teď baterka s o 100 A větším startovacím proudem :? VARTA SILVER dynamic 77 Ah 780 A 12V (577400)

Napsal: 19 lis 2011, 21:25
od alreadys
Než budeš kupovat novou baterku tak bych zajel někomu kdo dělá autoelektriku at to zkoukne vypadá to třeba na kostru třeba je blbě ukostřen motor může to dělat cokoli ono nemůžeš brát co ti dělali v autorizáku to bych tu psal romány co oni dovedou