Tesnenie pod hlavou Fabia 1,9 tdi AXR + chip

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Proc chces menit remen kdyz je novej? Tesneni nefokne zahadne ale proto ze bud jsou sroby hlavy spatne dotahnuty a nebo se natahnou, bezne utahnu srouby hlavy o pul otacky jak jsou volny. Hlavu prebrusovat taky nema smysl pokud neni kriva,vyzrana nebo vymackana, staci perfektne ocistit dosedaci plochy
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Hm to je pravda VAG mam doma tak vyskusam urcite..Diky chalani...
P.E.T.R. píše:Taky jsem to jak dlouho řešil na svym leonu ASV r.v. 2002, mizela voda, hlavně při jídě po dálnici, hadice tvrdý nebyly, z vody žádný splodiny cítit nebyly...pak se postupně voda začala při jízdě hzeky pod plynem třeba do kopce vařit a když jsem zastavil aby to vychladlo tak z topení úplně ledovej vzduch...takže ač jsem tomu dlouho taky nechtěl věřit, auto mám teď akorát u mechanika s fouklým těsněním ;)
[/quote]

No mně to jinak taky topilo úplně bez problémů, ale prostě postupně se to zhoršovalo, ze začátku jsem to ani neuvařil, pak už stačil tak kilometr do kopce pod plynem a teplota pěkně vyskočila. Druhá věc je že- alespoň u leona ukazuje budík teploty chladící kapaliny 90 stupňů když má chladící kapalina od 75 do asi 105 stupňů, takže můžeš za jízdy vařit i když o tom nevíš, zkus to připojit na VAG a projeď to pěkně do kopce kolik má ta chladící kapalina reálně stupňů.[/quote]
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Mal som na mysli menit remen po vymene tesnenia pod hlavou cize bude musiet ist dolu hlava aj rozvod zle si to pochopil ja som mal na mysli ked sa to opravy ze cistaci potom dat len novy remen alebo aj sponovak..Co si tym chcel povedat ze mam dotiahnut sroby na hlave?Ze to mozno pomoze?A ked ho zalomim?
tuner píše:Proc chces menit remen kdyz je novej? Tesneni nefokne zahadne ale proto ze bud jsou sroby hlavy spatne dotahnuty a nebo se natahnou, bezne utahnu srouby hlavy o pul otacky jak jsou volny. Hlavu prebrusovat taky nema smysl pokud neni kriva,vyzrana nebo vymackana, staci perfektne ocistit dosedaci plochy
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ale proc by jsi ten remen nebo kladku menil po vymene hlavy porad nechapu kdyz to je novy. Ne dotahnuti uz nepomuze, uz je pozde, navic dotahovat by to mel nekdo kdo ma dotahovani hlav v ruce, ty by jsi ho asi zalomil a nebo nedotahl, nevim jakou mas silu.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Neviem proste vsetci hovoria ze ked das remen dolu nemal by sa tam davat ten povodny a je jedno ci ma 5000km alebo 30 000km proste ze sa nema druhy krat napinat.Preco?Neviem..No a sily mam dost (noteeth)

tuner píše:Ale proc by jsi ten remen nebo kladku menil po vymene hlavy porad nechapu kdyz to je novy. Ne dotahnuti uz nepomuze, uz je pozde, navic dotahovat by to mel nekdo kdo ma dotahovani hlav v ruce, ty by jsi ho asi zalomil a nebo nedotahl, nevim jakou mas silu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to nesmysl, zbytečně bys tu opravu prodražoval, je potřeba mu akorát nezměnit směr točení
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To rikaji jen lidi bud co tomu vubec nerozumi a nebo si potrebuji vydelat na tom co ti nenamontuji ale zaplatis to a nebo ti to namontuji a tvuj mirne jetej rozvod jeste nekomu jinymu prodaji za plnou cenu samozrejme. Je to napsany i v kazde DP, ze remen pokud neni spatnej nebo nema najety kilometry nebo roky po kterych je narizena vymena, tak se nemusi menit, jen se musi zachovat stejnej smer otaceni.
Naposledy upravil(a) tuner dne 19 pro 2011, 02:37, celkem upraveno 1 x.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

OK super dik huml a tuner aspon viem.Dakujem aspon som usetril zase 50 eur...dik
tuner píše:To rikaji jen lidi bud co tomu vubec nerozumi a nebo si potrebuji vydelat, co nenamontuji a nebo namontuji tvuj mirne jetej nekomu jinymu za plnou cenu samozrejme. Je to napsany i v kazde DP, ze remen pokud neni spatnej nebo nema najety kilometry nebo roky po kterych je narizena vymena tak se nemusi menit, jen se musi zachovat stejnej smer otaceni.
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Mali ste pravdu dnes som tomu nalozil 210km/h po dialnici a teplota na palubaku 90°C a na VAG 105,6°C kua ako si to mozu dovolit aby to tak zle ukazovalo? a 90°C nabehlo na palubaku uz pri 68,8°C na pc.No vodu mi vyhodilo zase 3dcl co som pozeral ale chladic studeny a to som mal pred chladicom karton naschval..No co som sa pytal ze ked je to zavzdusnene to nemusi urobit okruh cez chladic tak ja uz neviem kua..preco to netlacilo cez chladic? A to mam novy termostat plne funkcny odskusany pred montazou zn BERU..Moze to byt tym tlakom?Alebo to moze byt aj tym ucpatym chladicom a bubliny v expanzke po otvoreni idu preto ze ked uvolnis tlak v expanzke ta tak voda zacne vriet?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

A jak vis ze neni spatny cidlo teploty pro motor? Nebo ze ti rucicka teplomeru ukazuje spatne. Porovnaval jsi mereny hodnoty ridici jednotky motoru s merenyma hodnotama pristrojovky? Meril jsi skutecnou teplotu chladici kapaliny teplomerem? Me to v aute ukazuje napriklad uplne stejne jak v palubce tak na motoru. Chladic muzes mit klidne studenej ,u TDI staci jen trocha studene vody na ochlazeni motoru, termostat se otevre opravdu jen na chvilku a mezitim se zas ta trocha teple vody vychladi, uz by jsi davno uplne vyvrel kdyby termostat nefungoval a teplota by sla hodne nahoru. Navic i kdyby tam bylo i 110°C tak to jeste nevari, cerveny pole mas az od 115°
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

takto to funguje správně, se zobrazováním na tom teploměru, od 75-105°C se jedná o běžnou provozní teplotu motoru, kdybys to trápil dál, vylezla by i ta rafika, podle všech příznaků jak to popisuješ máš opravdu špatný těsnění pod hlavou, nejčastěji to foukne na druhým nebo třetím válci, hlavu bych určitě přefrézoval, přeci jen si to tam profoukne mezeru
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

V dieleneskej prirucke sa pise ze frezovanie hlavy pri diesli neni povolene..Ako to mam pochopit?

Huml píše:takto to funguje správně, se zobrazováním na tom teploměru, od 75-105°C se jedná o běžnou provozní teplotu motoru, kdybys to trápil dál, vylezla by i ta rafika, podle všech příznaků jak to popisuješ máš opravdu špatný těsnění pod hlavou, nejčastěji to foukne na druhým nebo třetím válci, hlavu bych určitě přefrézoval, přeci jen si to tam profoukne mezeru
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Ano meral som aj vodu v expanzke hned po zatazi bolo tam 89.9°C ...Akej farby ide cidlo na Fabiu 1,9 tdi + klima?zelene?Idem to dnes kupit..Ale to je asi jedno proste problem je lebo mi to vyhadzuje vodu len som si myslel ze moze byt problem aj inde ale asi nie..A co sa tyka dochladenia tak pokial viem tak termostat otvara pri 87°C a ja som mal 105°C to by asi nemalo mat 105°C keby to bolo vsetko ok nie?Ked hovoris ze si dochladi ale nedochladil a zapol by podla mna aj ventilator co sa nestalo...Ja len skusam pochopit ze to robi takto zvlastne ..Podla mna je to dost zvlastne ako sa to chova a aj dost nepresvedcive i ked verim ze to je tym tesnenim ale aj tak sa to choav divne.Keby mi to vyvrelo a mal by som aj zeravy chladic a isiel by aj ventilator ale nic..
tuner píše:A jak vis ze neni spatny cidlo teploty pro motor? Nebo ze ti rucicka teplomeru ukazuje spatne. Porovnaval jsi mereny hodnoty ridici jednotky motoru s merenyma hodnotama pristrojovky? Meril jsi skutecnou teplotu chladici kapaliny teplomerem? Me to v aute ukazuje napriklad uplne stejne jak v palubce tak na motoru. Chladic muzes mit klidne studenej ,u TDI staci jen trocha studene vody na ochlazeni motoru, termostat se otevre opravdu jen na chvilku a mezitim se zas ta trocha teple vody vychladi, uz by jsi davno uplne vyvrel kdyby termostat nefungoval a teplota by sla hodne nahoru. Navic i kdyby tam bylo i 110°C tak to jeste nevari, cerveny pole mas az od 115°
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Ventilator ti prece nemuze spustit kdyz mas studenej chladic, a jsi si jistej ze je cidlo teploty motoru je dobry ze neukazuje spatne? No jak vidis tak dochladi, kdyby nedochladil tak mas chladic vrelej a motor ma treba 130°. provozni teplota motoru je 70-125°C
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

No hej ved ja sa nehadam ale je mi to nelogicke lebo keby to bolo ok tak najprv dochladi vsetko z chladica a az potom ked sa prehreje v celom systeme (aj v chladici + zapne ventilator a az ked ani to nestiha tak vtedy byto malo vyhodit vodu z expanzky a nie bez toho aby to nezohrialo aj druhy okruh..Ale nechajme to tak ja iba rozmyslam logicky..A myslim si ze 125°C je uz dost z cesty to uz Ti musi ta voda vybuchnut v systeme..

tuner píše:Ventilator ti prece nemuze spustit kdyz mas studenej chladic, a jsi si jistej ze je cidlo teploty motoru je dobry ze neukazuje spatne? No jak vidis tak dochladi, kdyby nedochladil tak mas chladic vrelej a motor ma treba 130°. provozni teplota motoru je 70-125°C
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“