Stránka 2 z 3
Napsal: 30 pro 2011, 21:57
od Ladas
75 má výborný vstřiky myslím že sanadaj a nejsou levný

Napsal: 30 pro 2011, 21:59
od batoo
Audi A6 C4 ma 85kw a 103kw R5 , jinak si precti vypis motoru co jsem ti napsal a je ti snad jasny co je to za vykon:).
Jinak to budou vedet kluci, ale myslim, ze Passat s R5 v nafte snad ani nebyl.
Napsal: 30 pro 2011, 22:02
od Milik607
jj omlouvám se,mám pomalejší net a přehlédl jsem to.
Napsal: 30 pro 2011, 22:06
od geo
acv má 75kw je to řadoví 5valec typ neznam ale do starších audin se daval take byla to myslim 100
Napsal: 30 pro 2011, 22:06
od geo
taky jsem pomalej
Napsal: 30 pro 2011, 22:10
od Milik607
No tak uvidíme. Chci ho pořizovat nějak z jara,třeba se poptám i u dovozců a třeba by to bylo ještě lepší za stejnou cenu a třeba i s tím 111kw motorem. Ještě by mě zajímala ta spotřeba když bych zvolil pohon obou náprav
Napsal: 30 pro 2011, 22:12
od batoo
S 75kw jsem jezdil +- za 11l/100km.
Nic moc extra tezkyho jsem nevozil, ale auto dostavalo coud na dalnici.
Napsal: 30 pro 2011, 22:16
od Milik607
Ty jo tak to jsem měl teda jinou představu. Jsem počítal při nejhorším těch 8 litrů. Abych pravdu řekl to mě trošku zklamalo,přitom kdybych to srovnával s tím motorem od iveca v tom fiatu tak on to měl načipovaný nevím přesně na kolik kw a po dálnici jel za 10 litrů a to všechny předjížděl....
Napsal: 30 pro 2011, 22:18
od batoo
To, ze ja jsem s 300kg nakladu a tezkou nohou jezdil za 11 neznamena, ze nebudes nekde jinde:)
Napsal: 30 pro 2011, 22:34
od Milik607
No uvidíme,třeba ještě někdo napíše svoji zkušenost,a když jsi po tý dálnici jezdil tak to jsi jel do 130km/h nebo víc? Já mám golfa III AFN 1.9tdi 81kw a když jezdím pohodičku je to těch 4.8-5.3 a když jezdím po dálnici kolem těch 150 tak asi taky nebudu daleko od 11 litrů. Když jedu 100km/h tak mám cca 2350otáček,když jedu 130km/h mám tak 3150otáček a když víc tak už je to 4tisíce nebo víc,ale tak jezdím málo kdy,jsem na ten motor celkem hodnej a hlavně mi to blbne a padá to do nouzáku při větší zátěži a už do toho nechci moc investovat,protože v létě končí STK a nevím jestli bych ji ještě udělal...
Napsal: 30 pro 2011, 22:37
od batoo
Dobre, ale golf je vahou uplne nekde jinde, do toho aerodynamickej odpor!!
To moc nelze srovnavat a jel jsem co to dalo:), hlavne D1 PHA - BRNO a zpet.
Napsal: 30 pro 2011, 22:39
od Milik607
Jasný to chápu,ale srovnávám jen ten nárust spotřeby....uvidíme,chce to vyzkoušet a nebo minimálně porovnat víc zkušeností kdo co řekne...kdyby to jezdilo za těch 8 bylo by to fajn.....a myslím že by se to dalo....
Napsal: 31 pro 2011, 01:41
od Rudi
jezdim se 111kW průměr 9,5l, skoro 70% dálnice do 150ti, je to v longu a dost často i naloženej. S vlekem se dá jet i za 8l - 100-110.
Největší slabiny jsou asi poloosy, který už občas ten výkon neudržej a vyletěj( nová cca 10tis. ve VW)., jinak nic zásadního dalšího to nemá..
Napsal: 31 pro 2011, 01:43
od L
Já teda nevim, ale "přinejhorším" 8 litrů spotřeba u takovéhle krabice a 2,5 TDi, navíc na dálnici a ještě k tomu 4x4, není to tak trochu utopie?
Nebudeš chtít třeba kamion s návěsem, co jezdí za 14?

Napsal: 31 pro 2011, 08:31
od Hošík
L píše:Já teda nevim, ale "přinejhorším" 8 litrů spotřeba u takovéhle krabice a 2,5 TDi, navíc na dálnici a ještě k tomu 4x4, není to tak trochu utopie?
Nebudeš chtít třeba kamion s návěsem, co jezdí za 14?

Není.Loni kamarád koupil T4 2,5TD 75 KW.Byly jsme pro něho za Boleslavý.Zhruba třikrát do roka to auto jezdí německo a s klidnou jízdou 120-130 se spokojí s osmi litrama.Je teda devíti místnej,nízkej a ne syncro.Couračky tady po okolí pokud jezdí do stovky tak se taky do osmi vejde.Pokud tomu šlapeš na krk tak pak už mu chutná,ale zase to docela slušně jede na to jaká to je krabice.Možná ho ale prodá,chce něco jinýho.