Stránka 2 z 7
Napsal: 07 led 2012, 14:13
od petan.boss
Podle akčních členů chodí od dorazu k dorazu...Požadavek je 2500 mbar a tlačí to 2600 mbar...Když jedu po dálnici a dám plnej tak žadný nouzák do 230km/h ale když akceleruju (2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej) tak to spadne do nuzáku v cca 200km/h
Napsal: 07 led 2012, 14:17
od TDIfun
petan.boss píše:Podle akčních členů chodí od dorazu k dorazu...Požadavek je 2500 mbar a tlačí to 2600 mbar...Když jedu po dálnici a dám plnej tak žadný nouzák do 230km/h ale když akceleruju (2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej) tak to spadne do nuzáku v cca 200km/h
spatne odladenej chip. bud nalozeno moc mebo natahane uhly a spatne davky. Pak nechodi regulatory jak maji. Chyba ladeni... Pokud to je v serii OK tak je problem zde... je treba zkusit vic veci co a jak.. Proc se pretaci turbo...
Napsal: 07 led 2012, 14:21
od petan.boss
Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
Napsal: 07 led 2012, 14:24
od TDIfun
petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..
Napsal: 07 led 2012, 14:30
od petan.boss
TDIfun píše:petan.boss píše:Do toho nouzaku to nepadne vzdy...kdyz to bylo v serii vse ok zaclo to az po chipu....
no jasne ze nepadne vzdy, jen kdyz je vetsi zatizeni, plyny jsou teple a regulace je prekrocena 95% po dobu 6,65sec pak to vyhodnoti jako prekrocena mez regulace. Nekdy to nestihne spadnout kdyz se lehce popusi plyn nebo je mensi zatez kratsi dobu..
Přesně jak píšeš...2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej nouzák zastavim bud smažu chybu nebo znova nastartuju zase 2 plnej 3 plnej 4 plnej 5 plnej 6 plnej a žadný nouzák

Napsal: 07 led 2012, 15:08
od TDIfun
Takze je zbytecne tady dale diskutovat, problem vis kde pravdpodobne hledat

Napsal: 07 led 2012, 20:17
od petan.boss
Napsal: 08 led 2012, 12:57
od petan.boss
Podle mě to reguluje v pohodě...Co vy na to?
Napsal: 08 led 2012, 15:35
od zdenek6
neni náhodu ve 2500 mbar nastavíno že padne do nouzáku kuli překročení tlaku a podle videa se to pohybuje těsně pod tim tak by mohlo občas lehce přefouknout tim by padlo do nouze?
Napsal: 08 led 2012, 19:43
od lubomt
petan.boss píše:Podle mě to reguluje v pohodě...Co vy na to?
Nedas a nedas si povedat... Je to jasny problem toho ,co ti "cipoval". Nech Ti to odstrani... Lenze ty stale pises akoby bol neomylny...
Napsal: 08 led 2012, 20:18
od TDIfun
Mas to bezproblemu, timto bych to ukoncil...

Napsal: 08 led 2012, 21:00
od petan.boss
Tak že podle vás jasně špatný soft?Jde mi o to abych ho neobvinoval ze špatného softu a pak byl problém v hardwaru a ne v softu
Napsal: 08 led 2012, 21:14
od lubomt
Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom

Napsal: 08 led 2012, 21:22
od petan.boss
lubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom

Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělá

Napsal: 08 led 2012, 21:36
od geo
petan.boss píše:lubomt píše:Toto sa stava aj mne na passate, ale to tak raz za 2-3mesiace, tiez to mam na hrane a sem tam je tam vyssi tlak a obmedzi mi vykon. Ale kedze to nie je casto, nevadi mi to, inak by ma to sralo. Vies, ten co cipuje kolkokrat nema moznost to dlhodobo skusat, takze stane sa aj lepsim majstrom

Mě zajímá proč to někdy udělá a někdy né...i když se to snažím udělat to stejné jako když mi to padlo do nouzaku tak se to nepodaří... a když nechci aby se to stalo tak to udělá

TDIfun ti to vysvětlil tak co nechápeš práh závad je uloženy v ecu a pokud se nedodrží podmínky které jsou nastavené tak se zapíše závada.žádnou jízdu neprovedeš uplně stejně a proto ti to někdy spadne a někdy ne.