Ford Galaxy 85kw po výměně hlavy problém - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

když to jede na ty tři rozhádaně,tak hulí bíle...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

napruž kontakty na PD a pořádně zkoukni tu elektriku co vede ven z hlavy do zásuvky tam to strašně rádo kravne!!! koukal jsi na podávací čerpadlo jestli tlačí naftu a palivovej filtr!!!! pak ještě zkus odpojit hadici nahoře na sání a jestli to půjde dobře a po čase nechcípne stojí turbo nebo je překážka v přívodu vzduchu!!!! už jsem se stím setkal že někdo zapoměl u turba hadr!!! auto potom po chvíly chcíplo!!!ale to jen taková příhoda!!! :D
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

palivák nový,termoventil taky...podávací čerpadlo tlačí...tam bude problém na tom jednom vstřiku...udělám ty kontakty a prostříknu kontaktolem ten kulatý štekr...pak už asi jedině změřit kompresy
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

když to běží rozhádaně píšeš že hulí býle to odpovídá na vstřik nebo ty kabely na PD ale to že to chcípne je divný mělo by to běžet na tři pořád!!! zkusil bych i ten palivák tyhle mrchy jsou ne to háklivý!!
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

promin já to přehlíh palivák nový!!!! jsem blbej!!! ale pořád mi nejde do hlavy proč by to chcíplo!
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

na ty tři to jede strašně...začne drnčet dvouhmota,tak vyšlápnu spojku a čekám,pak se to zhorší a uplně zastaví...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

a potom co to chcípne a ty hned startuješ tak to chytne jak???
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

ještě by mohlo pomoct proletovat společnou kostru na elektryce na PD ale to by podle mě nechcíplo!!!
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

vymontuj egr startni.pak napiš co to dělalo.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

můžu ho odpojit na hadičce,kterou ucpu šroubkem,ale počítám,že když byla hlava dole,byl dole i egr,kdyby byl totálka zahumusený,tak by ho snad ten mechanik vyčistil,ale jeden nikdy neví...mrknu na to v jakým je stavu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4963
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak ventilvíko bylo dole,kontakty na vstřikách držely jak bejk,ale i tak jsem je napružil,kabeláž vypadala v pořádku a ta kulatásvorkovnice taky jak nová,nicméně závada trvá dál,takže zkusím jiný vstřik...mám možnost koupit starší...počítám,že po montáži toho "nového" musím udělat nastavení toho vahadla PD,že??? jo a egr vyčistěný....jinak kdyby ještě někoho něco napadlo,pište....
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

a co ty tlaky než tam dáš vstřik?Porád je tam otazník proč nejde alespon na tři.Mužeš změnit tlak na tandemu? ten podavaci tlak jsi měřil nebo jen okem.Jak dlouho to bylo rozdělaný nemohli mu nějaky věci vyměnit.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ještě to zakladni nastaveni vstřiku bych asi udělal znova na všech.
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

základní nastavení udělat znova na všech můžeš ale to bych nevidel jako problém!!!kdyby to bylo spatně nastavený tak to bude mlatit klepat hulit ale nechcípne to!!!! vyděl bych to na poškozený gumyčky při montáži na PD! jinak vstřiky bych dal jen vyčistit do ultrazvuku!!! ještě otázka jak dlouho byly ty pédéčka bez nafty???? zkoušel jsi odpojit hadici na tom sání!!!???
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

pak bych ještě zkusil zaslepit ale plechem egr ventyl!!!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“