to by jsi chtel vedet coooonejsem-naivka píše:Jayson píše:Ne, když AL nestíhají, tak je potřeba vyměnit trysky za větší, aby jsi dostal víc nafty za kratší dobu vstřiku, já můžu doporučit jedině FB Race 783, s těma pokud vím nikdy nebyl problém a mají potenciál větší než kolik je schopno tvoje turbo dát.
Kolik je strop na FB 783?
jake trysky na PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Na 240 stacej seriove AL
ale poradna dmucharka
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
S nitrem jsem byl osobne pritomen pri zmereni hodnoty 309 koni ... ale to bylo pred 3 roky, kdy ani nitro nebylo rekneme "optimalne vstrikovano", takze "kdo vi" (resp. Zdenek vi)nejsem-naivka píše:Kolik je strop na FB 783?
Na TDIclubu jsem se bavil s clovekem, ktery na nich mel udajne 300 koni dosahnout bez nitra ale nemam graf, takze nebrat prosim jako fakt ale "jak jsem koupil, tak prodavam". Nicmene to hovori o tom, ze TDIfun asi nebyl od pravdy moc daleko.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
na 240 a AL by uz musela bejt asi opravdu velka dmucharka
ja jsem zvedavej co zvladne RR300 dmucharka s 1043+80
a co tyhle? kolik s nima jde udelat?
Naposledy upravil(a) sniper-- dne 02 led 2012, 21:28, celkem upraveno 1 x.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Forest píše:S nitrem jsem byl osobne pritomen pri zmereni hodnoty 309 koni ... ale to bylo pred 3 roky, kdy ani nitro nebylo rekneme "optimalne vstrikovano", takze "kdo vi" (resp. Zdenek vi)nejsem-naivka píše:Kolik je strop na FB 783?
Na TDIclubu jsem se bavil s clovekem, ktery na nich mel udajne 300 koni dosahnout bez nitra ale nemam graf, takze nebrat prosim jako fakt ale "jak jsem koupil, tak prodavam". Nicmene to hovori o tom, ze TDIfun asi nebyl od pravdy moc daleko.
optimálně stačí hadice do filtru a otočit kohoutem
:-@
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pise 300 tak asi 300... to je snad jasne..sniper-- píše:na 240 a AL by uz musela bejt asi opravdu velka dmucharkaja jsem zvedavej co zvladne RR300 dmucharka s 1043+80
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
a ma nekdo na to 300??sniper-- píše:on papir nebo klavesnice snese hodne.....jde o to jaka je pak realita
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlas, strucne a vystizne receno.sniper-- píše:on papir nebo klavesnice snese hodne.....jde o to jaka je pak realita
Vim, ze nemas rad slovickareni, ale tento zpusob ma s optimem malo spolecneho a to, ze to tak delali Maxaci neznamena, ze je to optimalni (ano, vim, ze to mas vyzkousene). Pokud bys rekl, ze je to krizove reseni, tak budiz. Treba mame kazdy jine meritko ale me se pod pojmem optimum vybavim jednu trysku umistenou primo v sani. Na nejlepsi reseni se me neptejte, mysleli byste si, ze jsem magor ... resp. tech, co si to mysli by pribylonejsem-naivka píše:optimálně stačí hadice do filtru a otočit kohoutem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
já trysku měl, ale taky se zkoušelo jen tak do filtru a fungovalo to taky. na vyzkoušení stačí. myslím, že už nikdo nepřibydeForest píše:Souhlas, strucne a vystizne receno.sniper-- píše:on papir nebo klavesnice snese hodne.....jde o to jaka je pak realita
Vim, ze nemas rad slovickareni, ale tento zpusob ma s optimem malo spolecneho a to, ze to tak delali Maxaci neznamena, ze je to optimalni (ano, vim, ze to mas vyzkousene). Pokud bys rekl, ze je to krizove reseni, tak budiz. Treba mame kazdy jine meritko ale me se pod pojmem optimum vybavim jednu trysku umistenou primo v sani. Na nejlepsi reseni se me neptejte, mysleli byste si, ze jsem magor ... resp. tech, co si to mysli by pribylonejsem-naivka píše:optimálně stačí hadice do filtru a otočit kohoutem
:-@
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vis jak, veci se daji delat bud vubec, blbe nebo spravne ... to, ze neco ma prinos neznamena, ze je to spravne. Mam duvod se domnivat, ze tebou zminovany zpusob reseni bude nakladnejsi na provoz (narazim na snizenou efektivitu vyuziti nitra). Nicmene, kdyz uz se to nakouslo - nema filtr tendence se loucit? Nemrzne, nepraska, neodnasi to to tesneni?nejsem-naivka píše:já trysku měl, ale taky se zkoušelo jen tak do filtru a fungovalo to taky. na vyzkoušení stačí. myslím, že už nikdo nepřibydesorry, ale musel jsem tě pošťouchnout

Beru, ale neresim to, nicmene take si "postouchnu":
... vim, mohu byt oznacovan pravem za Grammar Nazi ale verim, ze tento "boj" se vyplatiV pravidlech neodpovídá žádné klíčové slovo vašemu zadání[přibyde].
Zizalo, kasli prosim na odvetny utok (odveta byla na me strane), odpovez na to ohledne filtru, zajima me to verim, ze nejen me.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Trysky dej 1043+80, +120ky už jsou zbytečně moc, ty až tak okolo 300PS.
S ALkama nemá cenu takhle vysoko už laborovat, bude tam strašně dlouhá doba vstřiku, nefektivní.
Na Těch +80 se odměřilo necelých 330PS jen na naftu, to už ale bude strop.
S ALkama nemá cenu takhle vysoko už laborovat, bude tam strašně dlouhá doba vstřiku, nefektivní.
Na Těch +80 se odměřilo necelých 330PS jen na naftu, to už ale bude strop.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
