Stránka 2 z 3
Napsal: 09 bře 2012, 20:58
od Maslo23
tak jsme nahrali serii, a prefukuje stale...ma nekdo nejaky napad?
Napsal: 09 bře 2012, 21:01
od TDIfun
nemas unik nekde?
Napsal: 09 bře 2012, 22:15
od Motorpower
Flashovací či ne mě je to jedno...no problem.
Napsal: 09 bře 2012, 22:15
od Maslo23
kde myslis? unik stlacenyho vzduchu, nebo podtlaku v hadickach? uz sem to prochazel tolikrat...dle toho co jsme zkouseli, tak neni snaha vubec regulovat, napojili jsme N75 naprimo a taky nic...pritop podtlak tam je...jeste si necham udelat prepeti na bance, ale je to novy turbo, tak to musi fungovat i tak...
Napsal: 09 bře 2012, 22:52
od flubber
Nemůže to dělat díravý výfuk (prasklý vlnovec)? Nebo naopak ucpaný kat?
Napsal: 09 bře 2012, 23:15
od Maslo23
kat je pryc...vyfuk to nevim, to by museli rici jini...jinak ja uz nevim, co udelat
Napsal: 10 bře 2012, 00:14
od TDIfun
Maslo23 píše:kat je pryc...vyfuk to nevim, to by museli rici jini...jinak ja uz nevim, co udelat
do turba nevrtej. pokud je opravdu nove jako fungl a ne nove jako repas... Netecou vstriky? unik jsem myslel ze systemu napr z IC. jen takova blbost. uz jsrm to parkrat zazil. zaslepku v narazniku mas pruchozi a na ic jde vzduch? uz jsem tu mel borce co tam dali z benzinu plnou a prehrivalo se to. Nejlip mozna zaject k nekomu kdo tomu fakt rozumi. at nastavi regulatory atd..
Napsal: 10 bře 2012, 11:19
od Maslo23
jj ta je pruchozi...mozu skusit vybrat coler a zkouknout...turbo je novy garet...
Napsal: 10 bře 2012, 14:41
od Maslo23
logoval sem si to behem jizdy tak a jak sem sledoval ty hodnoty aktual. tlaku tak kdyz sem pustil plyn, tak ta hodnota hrozne pomalu klesala..ma spadnout hned nebo se chvilku drzi?
Napsal: 21 bře 2012, 22:09
od Maslo23
tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...
jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
Napsal: 22 bře 2012, 07:51
od TDIfun
Maslo23 píše:tak banka i regulace podle predpokladu na novem turbu top, hadicky taky, zeptny ventylek taky, podtlak zmeren a dle andreho ok, serie soft ten samy prubeh, takze me uz napada jen N75, mel sem tak 3 z aut, ktere jezdi normalne...
jak sem psal za jizdy proste drzi v nizsich otackach tlak cca o 0,1-0,2bar nad pozadavkem, ve vysich se tlak srovna celkem rychle......ale celkem casto se stane, ze pustim plyn a tlak se zvedne o cca tech 0,2b vys pak pomalu pada k pozadavku...je tohle znakem spatny N75, ze obcas uposti tlak pomalu???
zkus vymenit ecu.. Na test.N75 za novou. Odfuk z N75 jsi zkusil odpojit? Kdyz tak pokud budes mit cestu kolem dojed
Napsal: 22 bře 2012, 13:08
od Maslo23
jj odfuk odpojen a to same...zkusim jeste posehnat novou N75 a kdyz to nepomuze tak jak rikas,jinou jednotku...jeste ot,zda cislo jednotky musi byt stejne,nebo staci pro dany typ akorad koncovka,...12L treba
Napsal: 23 bře 2012, 19:51
od Maslo23
musim teda respektovat cislo jednotky? Musi byt uplne stejne?
Napsal: 24 bře 2012, 08:40
od Maslo23
docetl sem se, ze lze primo upravit mapa regulace N75, myslite ze by to mohlo pomoci???
Napsal: 24 bře 2012, 09:08
od styblow
Dela mi to podobne viz log:
http://leteckaposta.cz/951232343
Ale ten co mi delal turbo, tak menil plechovku, co ovlada regulaci a myslim, si, ze tahlo natavil jak chtel

. Trosku jsem s tim laboroval a tlak se ustalil, jenom kolem 4200 rpm lezel nad mez. Po nalogovani asi za 14 dnu se ten prekuj zas objevil jako na zacatku. Nevim, co s tim, aby to drzelo tlak a tolik neprefukovalo.