Stránka 2 z 3

Napsal: 25 úno 2007, 11:50
od reesha
Stingray píše:Oooooooo veľký REESHA...........oooooo veľlý REESHA uctiavame TA.... :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:
Marku. Ještě v noci jsem napsal příspěvek, a pak jsem ho smazal. Říkal jsem si, že nebudu rýpat. Evidentně jsem ho tu měl nechat.

Obvykle, když ti dochází argumenty, otáčíš diskuzi v osobní útoky. To je u tebe běžné.

Evidentně jsi se nám do toho dosti zamotal.

Jen pro vysvětlení lidem, kteří to neví: VE motor = motor s rotačním čerpadlem.

A k tvojí otázce. Ano, dokážu si představit, že někdo dává PD hlavu na VE motor, a nebo, především VE hlavu na PD motor ;) .. Ač je to pro tebe nepředstavitelné (když podle tebe VE motor vychází z benzínového a je úplně jiný), věř, že už se to tu mnohokrát vykonalo, a jezdí tu mnoho takto udělaných motorů ;)

Nevím co víc k tomu napsat. Čao

Napsal: 25 úno 2007, 11:51
od Venca
Stingrayi forum je tu urcite proto, aby mohl kazdy prezentovat svuj vlastni nazor a ne aby napadal jeden druheho. Proto ti uz Reesha neodpovedel, kdyz jsi napsal, ze by to lidi mohlo zavadet spatne.
Ty se ale za kazdou cenu chces zbytecne hadat. Tak tedy, kdybys cetl poradne drivejsi prispevky, vedel bys, ze k temto zamenam hlavy z VE motoru na spodek z PD uz mnohokrat doslo a s velmi dobrymi vysledky a zivotnosti takovou, ze jezdi dodnes.
Je mi lito, ze jsi mel evidentne na mysli konkretne Golf 3, ale nikde jsi to z roztrzitosti nenapsal. Nikdo nemuze cist cizi myslenky, kdyz je nevyslovis. :)

Napsal: 25 úno 2007, 12:12
od Sifon
Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved

Napsal: 25 úno 2007, 18:39
od váha
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
a z čeho tam chceš dát 16V hlavu? :o To už je holej nesmysl ;)

Napsal: 25 úno 2007, 20:01
od Kuca
Už by jste se měli nad sebou zamyslet. Hádáte se tu jak holky, místo toho aby jste se věnovali tématu.

Napsal: 25 úno 2007, 20:06
od Sifon
váha píše:
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
a z čeho tam chceš dát 16V hlavu? :o To už je holej nesmysl ;)
Ja neviem z coho tu sa nieco o tom pisalo tak ma zaujimalo ci sa to da

Napsal: 25 úno 2007, 20:28
od Bóďa
A už je v tom zmatek... :roll: Tohle jste chtěli??? :D
16V hlavu pusť z hlavy. :) Jestli ovšem nechceš zběhnout k benálům... :D
Byl to jen příklad, že VW je opravdu Lego. :)
A platí to pouze pro starší typy motorů s rotačním čerpadlem ( 1Z, AHU, AFN...- plechové víko ventilů ). ;)

Napsal: 25 úno 2007, 21:04
od BH motor
Stingray píše:Oooooooo veľký REESHA...........oooooo veľlý REESHA uctiavame TA.... :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:
na margo tejo vetty co tam bpla napisana. NEHODNOT KYM NEPOZNAS: JA REESHU poznam len po telefone. robime to same len s urcitymi obmenami a impementujeme do toho vlastnu vec nazoru.
Na margo hlavy vm a pd. V motoroch agr ahr alh ... su uplne identicke kanaly. da sa tam bez problemou implementovat. Treba len vymenit casove znacky na.....
imobilizer: Aky chces. vyber si 2,3 alebo ziadny. Otacky vyber si, na can alebo na drote. Aktivacia zariadeni napis si ake chces. vsetko sa da len tomu treba rozumet.
1749vb a 1,7 baru. tamto som ta zaradil do kategorie "fukaci" nic s tym neziskas, len kopu dymu a rozbity krutak. To co ty s 1,7 tak ja s 1,4 a da sa s tym este aj jazdit./dokonca/ s 1,7 by to pri 1800 ot rozhrabalo a pri 3400 by to umrelo na nedostatok krutaku.
vodou chladene turbo. pekna vec ale na benziniovom aute kde je 1100 stupnou a svieti/ merane infra na RS4 audi K04-20 origo26-su mensie/. diesel ak ma650 stupnou tak uz je pruser motor dymi a netaha ako by mal. vodou chladene turbo by som neriesil na diesli do 250ps a4valec
Na VM tdi som namontoval uz vela hlav z pd a vsetko bez problemou funguje do teraz. Tomsom robil vtedy ked este sa nesmeli u nas menit motory a naklepane cislo bolo dovod na zadrzanie motora.

Napsal: 25 úno 2007, 21:09
od BH motor
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
kasli na to bejby (LOL) . 16 ventilova hlava na pdtdi vyzaduje aj piesty vstrekovace a dosiahnes menej ako keby si na to isiel inac. A to netusim ako by si tam nasekal rozvody. Daj tam turbo1749 zo 130 passat/nemusi byt ani vodou chladene/ daj tam vstrekovace zo 110 ps dobre urob software a uvidis. Tu 16 ventilovu hlavu zahodis susedovi na komin (LOL)

Napsal: 25 úno 2007, 21:23
od frantacech
BH motor píše:
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
kasli na to bejby (LOL) . 16 ventilova hlava na pdtdi vyzaduje aj piesty vstrekovace a dosiahnes menej ako keby si na to isiel inac. A to netusim ako by si tam nasekal rozvody. Daj tam turbo1749 zo 130 passat/nemusi byt ani vodou chladene/ daj tam vstrekovace zo 110 ps dobre urob software a uvidis. Tu 16 ventilovu hlavu zahodis susedovi na komin (LOL)
Chlapi, serete me oba. Kazdy na opacne strane a pekne daleko. Nechcete si udelat filialku nekde napul cesty, treba v Ostrave?

Napsal: 25 úno 2007, 21:23
od Bóďa
Tak 16V hlavu TDI na AHU blok už vůbec nedá. To fakt ne. :)

Napsal: 25 úno 2007, 21:27
od BH motor
frantacech píše:
BH motor píše:
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
kasli na to bejby (LOL) . 16 ventilova hlava na pdtdi vyzaduje aj piesty vstrekovace a dosiahnes menej ako keby si na to isiel inac. A to netusim ako by si tam nasekal rozvody. Daj tam turbo1749 zo 130 passat/nemusi byt ani vodou chladene/ daj tam vstrekovace zo 110 ps dobre urob software a uvidis. Tu 16 ventilovu hlavu zahodis susedovi na komin (LOL)
Chlapi, serete me oba. Kazdy na opacne strane a pekne daleko. Nechcete si udelat filialku nekde napul cesty, treba v Ostrave?
stryko ale do mt je to 2 hod cesty s ostravy na cadcu. Ved to kamenom dohodis/z lietadla (LOL) /

Napsal: 25 úno 2007, 22:03
od Huml
navážu na ten nadpis, co je dobrý udělat pro zvýšení výkonu co třeba toto
Obrázek
a ještě toto by taky mohlo pomoct
Obrázek

Napsal: 25 úno 2007, 22:06
od Stingray
Sifon píše:
váha píše:
Sifon píše:Chcel by som sa opytat ake zvysenie vykonu by spravila vymena hlavy z 8V na 16V na AHU motore...co na to zivotnost, spotreba a narocnost celej vymeny...diky za odpoved
a z čeho tam chceš dát 16V hlavu? :o To už je holej nesmysl ;)
Ja neviem z coho tu sa nieco o tom pisalo tak ma zaujimalo ci sa to da
Ano hlava VW 16V pasuje presne na blok tdi. Rozvody takisto je to sice DOHC ale iba jedna vstupná remenica všetko pasuje na seba. Kedže ide o benzin tak musis doriešiť Vstrekovač a jeho umiestnenie.ň

Netrepte blbosti diskusia bola o zámene či už hlava PD a VE spodok alebo VE hlava na PD spodok. Ak ste tu taký frajeri že všetko je brknačka či už je to imobolizér, alebo prekáblovanie zvazku na novu ECU v prípade PD hlavy na VE motor. Evidentne sa nechápeme vy točíte o VE hlave na PD spodku a ja obe možnosti.

Napsal: 25 úno 2007, 22:16
od BH motor
Stingray píše:
Sifon píše:
váha píše: a z čeho tam chceš dát 16V hlavu? :o To už je holej nesmysl ;)
Ja neviem z coho tu sa nieco o tom pisalo tak ma zaujimalo ci sa to da
Ano hlava VW 16V pasuje presne na blok tdi. Rozvody takisto je to sice DOHC ale iba jedna vstupná remenica všetko pasuje na seba. Kedže ide o benzin tak musis doriešiť Vstrekovač a jeho umiestnenie.ň

Netrepte blbosti diskusia bola o zámene či už hlava PD a VE spodok alebo VE hlava na PD spodok. Ak ste tu taký frajeri že všetko je brknačka či už je to imobolizér, alebo prekáblovanie zvazku na novu ECU v prípade PD hlavy na VE motor. Evidentne sa nechápeme vy točíte o VE hlave na PD spodku a ja obe možnosti.
ide to aj tak aj tak. Len casove znacky. A hlava 16 v pasuje na ahu a to je asi vsetko. Kompresny pomer by tam bol asi5:1 a chodilo by to asi nen na stlaceny zemny plyn. Ale ak sa nemylim tak si to bol ty ktory sa nesmierne ohradil ked som porovnal rozmery lozisk ajm a benzinu ze trepem kraviny. Uprava spalovakov na 16 v hlave by ta vysla na viac ako samotne auto. Diesel ma ventile kolmo na piest a 16v golf pod uhlom. Ak to urobis a bude to funkcne a hlavne spolahlive dam ti 10000 sk na ruku. A tu na fore hovorim ze to urobim/ ak to bude spolahlive / (LOL)