Stránka 2 z 2
Napsal: 31 led 2012, 13:26
od Richi
Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.
Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.
Napsal: 31 led 2012, 16:39
od JENDA T4
Napsal: 28 říj 2012, 07:54
od scheni
ahoj, řešim nyni na VW CADDY 1,9 TDi r.v. 08 přední brzdy. Mam najeto 101tis km mam puvodni kotouce a puvodni desky ( tak 50%) ale zacinaji kopat do volantu.
uvazuju zdali origo, a nebo neco dražkovaneho. Semotamo jedu docela naloženy (treba 700 kg) a pak jsou uz i origo brzdy kratke.
jaky je vaš nazor? drazkovane bremba vypadaji dobre,ale jak ctu tak piskaji apod.
vzadu mam uz menene desky,ten resit nechci.
Napsal: 28 říj 2012, 08:16
od besoun
Richi píše:Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.
Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.
Originál kotouče nechodí v krabici a destičky italie jsou podvrh.Origoš kotouče jsou ve slídě po 1 ks a mají loga koncernu atd a destičky v origo krabici, ne jen přelepené bílou páskou ale musí tam být dva štítky. Ty italské jsem viděl jako origo ale falšované.Originál jsou PAGID. Tady se podivej na originál zakoupeny přímo od škodovky
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=15

Tohle je origo kotouč
Napsal: 31 říj 2012, 15:53
od Fabia353ZZ
Ja sa chysram tiez menit brzdy nakolko uz dosluhuju a zadne kotuce su nepravidelne zodrate a brzdi to dost slabo .Mam fabiu Combi 1,9 tdi + chip..Aka je najlepsia volba ?Moze byt obycajny, vrtany alebo dierovany kotuc je to jedno .Moze byt aj obycajny ak bude dobre brzdit.Na cene nezalezi..Poradte dik..Hlavne nech to nie su nejake fake

..Ja dlho nakupujem cez cc-autodily,cz je to v pohode eshop?
Dakujem..
Napsal: 31 říj 2012, 18:03
od pkovacovic
Nedávno mi prišli kotúče 280 z CC-autodíly a majú dáke čudné rozmery.Celková hrúbka je 22 mm,čo sedí,ale vnútorná doska má 8 mm,medzera-rebrovanie 8 mm a vonkajšia 6 mm.Ešte som takú kombináciu nevidel-je to tak naschvál,alebo je to zmetok.Značka Ferodo.
Napsal: 31 říj 2012, 19:19
od besoun
To tak bývá,už jsem si toho na octavkách všiml. Ale myslím,že to mají jen 280. Taky jsem před nějakým časem koupil z cc dílů originály kotouče a desky a začaly pískat. Až mi zas to auto přijede tak je porovnám s origošema ze škodovky