Nabíjanie autobatérie - napätie a prúd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Nič sa nestane , práve naopak ,teplo sa vytvára pri elektrochemickom procese vo vnútri baterie a pri mrazoch , ( a pri automatike ) nie je potrebné kontrolovať teplotu baterie , čo je potrebné ak nemáš automatickú nabíjačku.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
čo riešite? na starú batériu napojíš aspoň ctek mxs 5.0 čo má program RECOND, teda Rekondícia a opraví ti starú batériu......pri používaní raz za rok program Recond, dá sa predlžiť životnosť autobatérie....s CTEK netreba veľa rozmýšlať, stačí nahodiť svorky na btériu priamo v aute /aj daždi-má IP 65 ochranu/, naťukať tlačítkom MODEC symbol Auto a nabíjačka robí diagnostiku aj nabíjanie zároveň http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... XS-5-0-NEW
uplna odpoved
14.4 V je tzv. float voltage, bateria by mala bez problemov pri tomto napeti existovat
Dobija sa tzv C10 prudom co je ciselne desatina z Ah kapacity
Ja mam overene za 12 rokov ze ked udrzujem baterku v garazi v aute cez zapalovac na 13 V raz za 10r musim preventivnevymenit bateriu
Dobija sa tzv C10 prudom co je ciselne desatina z Ah kapacity
Ja mam overene za 12 rokov ze ked udrzujem baterku v garazi v aute cez zapalovac na 13 V raz za 10r musim preventivnevymenit bateriu

Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
pokial chceš nielen nabíjať ale si aj preveriť alternátor či batériu je dobrá aj táto http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... est-Charge
Vše o akumulátorech je tady, rozhodně doporučuji přečíst!
http://www.motola.cz/UserFiles/Diskuzni ... latory.pdf
http://www.motola.cz/UserFiles/Diskuzni ... latory.pdf
Nafta patří do TDi!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
skú túto ctek mxs 5.0 .nahodíš pod kapotu a nemusíš ani batériu odpájať http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... XS-5-0-NEW
I když jsou různé nové cesty, je to pořád ta stará dobrá baterie s elektrolytem..Většinou už nemá víčka, nebo jsou schované pod podlouhlým deklem,nebo je jen se zeleným okem /které často velmi lže/ takže až na novotvary posledních let má nabíjení pořád stejné..Různé nabíjecí automaty jsou pohodlné, ale spíš jen na udržování baterie. Já chci mít na nabíječce budík, abych viděl, kolik baterie bere a jak klesá její požadavek..Z toho se dá dost usoudit, ale co mi nejde do hlavy, je , proč už výrobci, patrně ze svých ochranných důvodů nedávají na baterie rok výroby...To je nejdůležitější informace o baterce.... když je v letech, žádný automat se světýlky jí nepomůže... 

nepropadat panice...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ked chceš nabíjať bez toho aby ťa bolela hlava čo a ako, tak jedine CTEK,,,,ja mám túto ctek mxs 5........zapojíš a môžeš zabudnúť
http://tuningweb.sk/sk/autodoplnky/564- ... 0-new.html

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Hmm, to umí i ta z Lídlu za 400CZKmiro123456789 píše:ked chceš nabíjať bez toho aby ťa bolela hlava čo a ako, tak jedine CTEK,,,,ja mám túto ctek mxs 5........zapojíš a môžeš zabudnúťhttp://tuningweb.sk/sk/autodoplnky/564- ... 0-new.html

GIV Variant TDi ???kW
mal som pred 2-3rokmy baterku, ktorá keď prišly mrazy po dlhej jazde, či nabíjaní obyčajnou nabíjačkou ledva natočila po 1/2 dňa státia, napojila sa na CTEK program desulfidácie: jazdím na nej doteraz -nevadia mu ani 2-3dňové odstávky v mrazoch(nie úplne s nadchladom, ale vždi natočila -keby niečo, káble mám v kufry)šulda píše:No jo, ale CTEK za ty prachy dává určitě lepší proudJá si vystačím s tím horším už několik let a akumulátor si zatím nestěžoval
sám sa my tomu nechcelo veriť, ináč tiež ju už mám doma 1-2x do roka pustím ten program a baterka šlape
niekomu to tiež pomohlo, inému takmer nič -nie je to všemouhúce, ale rozhodne to neni len o svetielkách

OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS