benzín s naftou půl na půl na úkor výkonu
natural 95 do nafty proti zamrznutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				slovacek.milos
 - Aktivista
 - Příspěvky: 34025
 - Registrován: 23 pro 2007, 12:51
 - Bydliště: Strážnice
 
- 
				senioring1
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 987
 - Registrován: 15 črc 2010, 16:45
 
Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?TDI tech píše:V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
						v zimě kdy mrzne dávám 5l benálu na plnou nádrž a vše funguje již několik let ford a mercedes (ještě než objevily kouzlo CR motorů 
 ) to taky doporučovaly
			
			
									
									Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
						klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- 
				miraspetrowski
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 818
 - Registrován: 15 úno 2007, 20:09
 - Bydliště: okr. cr
 
možná že už Adolf věděl co je dobrý a do Tigrů dával koncernový TDIMarek77 píše:Prave - o to mazani jde predevsim. A vy tady zatim mluvite o golfu 1 a valecnych strojich nekde u Stalingradu. Ja mel zato,ze otazka byla na motor PD. A musim se opakovat - tam bych benzin do nafty nedaval v zadnem pripade.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
						Si myslis ze t815 na letisku na co slapu? Papaju petrak a jak im chutnasenioring1 píše:Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?TDI tech píše:V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
A co si myslis ze co je v zimnej nafte aloe vera???
- 
				senioring1
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 987
 - Registrován: 15 črc 2010, 16:45
 
Pred rokmi keď sa mi vyliala nafta na zem , zostal mastný fľak . Dnes sa odparí podobne ako benzín , skoro bez stopy. Myslím že je to vyvolané potrebami moderných dieselov a ich citlivými tryskami.jericho-3 píše:Tohle doporučení již dávala firma Bosch Hitlerovi při ůtoku na SSSR a já ji měl v příručce od výrobce ke Golfu 1 diesel..Ale to se ještě používala nafta a ne ty dnešní rostlinné sračky a motory byly normální a ne tak háklivé jako dnes..Jde o to, že benzin sníží již tak bídné mazání nafty...
V príručke ku FORD SIERRA sa píše , že je možné miešať benzín do nafty v pomere 30: 70 pri teplote do -10 , až v pomere 50:50 do -25 . Ja by som sa do modernej nafty také množstvo neodvážil naliať.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
						Ten petrolej sa do tej nafty dával to som počul už od veľa ludísenioring1 píše:Píšeš bludy v zimnej nafte nie je benzín. Miešanie nafty s eterom robíš si z nás srandu.Petrolej vodu neviaže, to skôr lieh a jeho deriváty. Uvedom si prosím Ťa , že by niekto tieto "Tvoje rady " mohol aj použiť - nebolo by Ti ho ľúto ?TDI tech píše:V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
BMW 330 ix
						- 
				slovacek.milos
 - Aktivista
 - Příspěvky: 34025
 - Registrován: 23 pro 2007, 12:51
 - Bydliště: Strážnice
 
- 
				miraspetrowski
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 818
 - Registrován: 15 úno 2007, 20:09
 - Bydliště: okr. cr
 
to už jezdí na emulzi,nafta bude možná hustá jako olej,ale tahle teplota ještě nic není,máto nějaký slejfky,nebo hodně levnou pumpuslovacek.milos píše:složení nafty
50% kerosin a LTO,
10% nafta(velká dan),
35 % biosložka a minerál,
5% vody,
ty vole mínus 15 a je to nějaký bílý co to co to je![]()
![]()
![]()
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
						Asi před dvouma rokama sem před odjezdem na hory natankoval OMV Alpine diesel abych měl klid. Na cestě zpátky mi to po padesáti km při -17ti zatuhlo. Takže když sem letos na OMV zahlíd ten jejich novej zázrak do -35ti, tak sem se jen pousmál.cin píše:A co rikate na naftu od OMV - Maxx motion, udajne do -35, sice u nas za 38,70 ale na zkousku jsem ji nabral + VIF, tak uvidime. Kazdopadne mate nekdo s touhle naftou nejake zkusenosti ?
Při takovymhle průseru mi vždy pomohl benzín a nikdy žádný aditiva. Takže za mě naturálek ano. 5 litrů na plnou nádrž, domáznout aditivem a je klid.
Oct asv 2000, DieselPower