Môžem ti povedať že ani vstrekami to nebude...ja som dal teraz do AVF takmer nové vstreky (hodnoty +- 0,2) a štart je dost podobný.. Točí teda kratšie, ale chyta postupne po valcoch a pár sekúnd sa háda kým sa zrovná...
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
tak nesmi mezi nimi byt rozdil jak 2.0, jestli mas jeden valec +1,5 a dalsi -1,5
ty vstrikovace byli venku? nechal bych je odstkouset
venouš píše:jjj,v doufam.prostě mam na to čas.mě může dostat soused který tyden stojí před mojí garaží týden a pak to natočí jak když před třema hodinama přijel.to ma 308tkm najeto a 3roky uplně bez udržby.
ASZ najeto neznamo kolik...spatny starty pri minus feplotach...pri-15 a vic na 3 hrnky.Kdyz me v Bosch servisu rekli jen za test 8 000kc tak sem se otocil a jel domu...Dal webasto a je vyreseno.K PDckum by ho meli davat uz ve vyrobe...
Sakul píše:
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
musíš tu kompresi změřit, když je to promrzlý, teď dělám T5 a ta při -10°C má na jednom válci tlak jen 23, start samozřejmě naprd, necháš ho v dílně přes noc kde je +13°C a má 29 jako ostatní a chytne na brnk a na všechny 4
Pokud by se teda potvrdily spatne tlaky za studena, co s tim? Hlava dolu a na repasy, nebo nove kruhy? Na stenach valcu bylo krasne videt honovani, kdy jsem delal tesneni pod hlavou. Takze kruhy snad ne.
Tak jsem dnes meril tlaky za studena. Palubak v garazi ukazoval teplotu -6,5°C. Z tech tlaku nemam vubec radost, v poradi zleva od rozvodu meli: 31, 28, 24 a 27bar. Co s tim? Hlava dolu a na repasy?
Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Zdarec resim upne ten samej problem starty nah..no.Pri ranim starto oblaka dymu jak z avie.Ikdyz rano prindu do prace na 6 a v 15h odjizdim tak je to to sami v lete vse vpoho.Kontroloval jsem bloky hodnot 4 vse je v minusovejch hodnotach krom pozice 3 a v kanale 13 mi ukazuje vstrikovac 2 a 4 valce po startu 1,5-2,5 pouze po dobu nerovnomerneho chodu motoru.Alej jak ho necham stat ve firemni garazi tak startuje nadrc presne jak pisete.