Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Môžem ti povedať že ani vstrekami to nebude...ja som dal teraz do AVF takmer nové vstreky (hodnoty +- 0,2) a štart je dost podobný.. Točí teda kratšie, ale chyta postupne po valcoch a pár sekúnd sa háda kým sa zrovná...
CAHA 125 kW TDI CR
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

nic
Naposledy upravil(a) Sakul dne 10 úno 2012, 00:00, celkem upraveno 1 x.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Maslo23 píše:
Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
tak nesmi mezi nimi byt rozdil jak 2.0, jestli mas jeden valec +1,5 a dalsi -1,5

ty vstrikovace byli venku? nechal bych je odstkouset
Vstriky venku byli, ale nikdo je netestoval.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

venouš píše:jjj,v doufam.prostě mam na to čas.mě může dostat soused který tyden stojí před mojí garaží týden a pak to natočí jak když před třema hodinama přijel.to ma 308tkm najeto a 3roky uplně bez udržby.
Toto me taky neskutecne toci.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

ASZ najeto neznamo kolik...spatny starty pri minus feplotach...pri-15 a vic na 3 hrnky.Kdyz me v Bosch servisu rekli jen za test 8 000kc tak sem se otocil a jel domu...Dal webasto a je vyreseno.K PDckum by ho meli davat uz ve vyrobe...:)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5763
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mne moje PD startuje dobre ráno -15 a na drnc ;) /zatiaľ aby som to nezakríkol/
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

to me taky hyta pekne a za tepla jsem se stavil u clena chiptuning a jestli se my to neposere (rofl)
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Sakul píše:
Huml píše:
Sakul píše: Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
musíš tu kompresi změřit, když je to promrzlý, teď dělám T5 a ta při -10°C má na jednom válci tlak jen 23, start samozřejmě naprd, necháš ho v dílně přes noc kde je +13°C a má 29 jako ostatní a chytne na brnk a na všechny 4
Pokud by se teda potvrdily spatne tlaky za studena, co s tim? Hlava dolu a na repasy, nebo nove kruhy? Na stenach valcu bylo krasne videt honovani, kdy jsem delal tesneni pod hlavou. Takze kruhy snad ne.
Tak jsem dnes meril tlaky za studena. Palubak v garazi ukazoval teplotu -6,5°C. Z tech tlaku nemam vubec radost, v poradi zleva od rozvodu meli: 31, 28, 24 a 27bar. Co s tim? Hlava dolu a na repasy? :(

Meril jsem timto:
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším :)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

potom napis cim to bolo, tiez ma to zaujima. Ma s tym problem vela ludi.
Skusal niekto rozdiely v studenych startoch s 25, 27 a 30mm zhavicmi?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Huml píše:to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším :)
Tak nekde se tam ty tlaky ztraceji. Ventily, tesneni, vstriky, kruhy
Jak to prosim budes resit?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Starty

Příspěvek od Dejv212 »

Zdarec resim upne ten samej problem starty nah..no.Pri ranim starto oblaka dymu jak z avie.Ikdyz rano prindu do prace na 6 a v 15h odjizdim tak je to to sami v lete vse vpoho.Kontroloval jsem bloky hodnot 4 vse je v minusovejch hodnotach krom pozice 3 a v kanale 13 mi ukazuje vstrikovac 2 a 4 valce po startu 1,5-2,5 pouze po dobu nerovnomerneho chodu motoru.Alej jak ho necham stat ve firemni garazi tak startuje nadrc presne jak pisete.

1.9 TDI PD AJM 85KW
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Byl by nekdo (kdo startuje v mrazech na drbnuti) ochotny a zmeril tlaky za studena? Mohli bychom tim vyloucit dalsi vec.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“