Stránka 2 z 12
Napsal: 09 úno 2012, 23:35
od Marek_A4
Môžem ti povedať že ani vstrekami to nebude...ja som dal teraz do AVF takmer nové vstreky (hodnoty +- 0,2) a štart je dost podobný.. Točí teda kratšie, ale chyta postupne po valcoch a pár sekúnd sa háda kým sa zrovná...
Napsal: 09 úno 2012, 23:56
od Sakul
nic
Napsal: 09 úno 2012, 23:59
od Sakul
Maslo23 píše:Sakul píše:codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
tak nesmi mezi nimi byt rozdil jak 2.0, jestli mas jeden valec +1,5 a dalsi -1,5
ty vstrikovace byli venku? nechal bych je odstkouset
Vstriky venku byli, ale nikdo je netestoval.
Napsal: 10 úno 2012, 00:04
od Sakul
venouš píše:jjj,v doufam.prostě mam na to čas.mě může dostat soused který tyden stojí před mojí garaží týden a pak to natočí jak když před třema hodinama přijel.to ma 308tkm najeto a 3roky uplně bez udržby.
Toto me taky neskutecne toci.
Napsal: 10 úno 2012, 00:51
od najmis
ASZ najeto neznamo kolik...spatny starty pri minus feplotach...pri-15 a vic na 3 hrnky.Kdyz me v Bosch servisu rekli jen za test 8 000kc tak sem se otocil a jel domu...Dal webasto a je vyreseno.K PDckum by ho meli davat uz ve vyrobe...

Napsal: 10 úno 2012, 07:59
od ROMEK
Mne moje PD startuje dobre ráno -15 a na drnc

/zatiaľ aby som to nezakríkol/
Napsal: 10 úno 2012, 08:56
od codll
to me taky hyta pekne a za tepla jsem se stavil u clena chiptuning a jestli se my to neposere

Napsal: 10 úno 2012, 12:52
od Sakul
Sakul píše:Huml píše:Sakul píše:
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
musíš tu kompresi změřit, když je to promrzlý, teď dělám T5 a ta při -10°C má na jednom válci tlak jen 23, start samozřejmě naprd, necháš ho v dílně přes noc kde je +13°C a má 29 jako ostatní a chytne na brnk a na všechny 4
Pokud by se teda potvrdily spatne tlaky za studena, co s tim? Hlava dolu a na repasy, nebo nove kruhy? Na stenach valcu bylo krasne videt honovani, kdy jsem delal tesneni pod hlavou. Takze kruhy snad ne.
Tak jsem dnes meril tlaky za studena. Palubak v garazi ukazoval teplotu -6,5°C. Z tech tlaku nemam vubec radost, v poradi zleva od rozvodu meli: 31, 28, 24 a 27bar. Co s tim? Hlava dolu a na repasy?
Meril jsem timto:

Napsal: 10 úno 2012, 13:04
od Huml
to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším

Napsal: 10 úno 2012, 13:12
od misoVW
potom napis cim to bolo, tiez ma to zaujima. Ma s tym problem vela ludi.
Skusal niekto rozdiely v studenych startoch s 25, 27 a 30mm zhavicmi?
Napsal: 10 úno 2012, 13:51
od Sakul
Huml píše:to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším

Tak nekde se tam ty tlaky ztraceji. Ventily, tesneni, vstriky, kruhy
Jak to prosim budes resit?
Napsal: 10 úno 2012, 14:04
od Tomas.cz
Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
Napsal: 10 úno 2012, 14:09
od Tomas.cz
Sakul píše:codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?
Starty
Napsal: 10 úno 2012, 16:27
od Dejv212
Zdarec resim upne ten samej problem starty nah..no.Pri ranim starto oblaka dymu jak z avie.Ikdyz rano prindu do prace na 6 a v 15h odjizdim tak je to to sami v lete vse vpoho.Kontroloval jsem bloky hodnot 4 vse je v minusovejch hodnotach krom pozice 3 a v kanale 13 mi ukazuje vstrikovac 2 a 4 valce po startu 1,5-2,5 pouze po dobu nerovnomerneho chodu motoru.Alej jak ho necham stat ve firemni garazi tak startuje nadrc presne jak pisete.
1.9 TDI PD AJM 85KW
Napsal: 10 úno 2012, 17:39
od Sakul
Byl by nekdo (kdo startuje v mrazech na drbnuti) ochotny a zmeril tlaky za studena? Mohli bychom tim vyloucit dalsi vec.