Stránka 2 z 12

Napsal: 09 úno 2012, 23:35
od Marek_A4
Môžem ti povedať že ani vstrekami to nebude...ja som dal teraz do AVF takmer nové vstreky (hodnoty +- 0,2) a štart je dost podobný.. Točí teda kratšie, ale chyta postupne po valcoch a pár sekúnd sa háda kým sa zrovná...

Napsal: 09 úno 2012, 23:56
od Sakul
nic

Napsal: 09 úno 2012, 23:59
od Sakul
Maslo23 píše:
Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
tak nesmi mezi nimi byt rozdil jak 2.0, jestli mas jeden valec +1,5 a dalsi -1,5

ty vstrikovace byli venku? nechal bych je odstkouset
Vstriky venku byli, ale nikdo je netestoval.

Napsal: 10 úno 2012, 00:04
od Sakul
venouš píše:jjj,v doufam.prostě mam na to čas.mě může dostat soused který tyden stojí před mojí garaží týden a pak to natočí jak když před třema hodinama přijel.to ma 308tkm najeto a 3roky uplně bez udržby.
Toto me taky neskutecne toci.

Napsal: 10 úno 2012, 00:51
od najmis
ASZ najeto neznamo kolik...spatny starty pri minus feplotach...pri-15 a vic na 3 hrnky.Kdyz me v Bosch servisu rekli jen za test 8 000kc tak sem se otocil a jel domu...Dal webasto a je vyreseno.K PDckum by ho meli davat uz ve vyrobe...:)

Napsal: 10 úno 2012, 07:59
od ROMEK
Mne moje PD startuje dobre ráno -15 a na drnc ;) /zatiaľ aby som to nezakríkol/

Napsal: 10 úno 2012, 08:56
od codll
to me taky hyta pekne a za tepla jsem se stavil u clena chiptuning a jestli se my to neposere (rofl)

Napsal: 10 úno 2012, 12:52
od Sakul
Sakul píše:
Huml píše:
Sakul píše: Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
musíš tu kompresi změřit, když je to promrzlý, teď dělám T5 a ta při -10°C má na jednom válci tlak jen 23, start samozřejmě naprd, necháš ho v dílně přes noc kde je +13°C a má 29 jako ostatní a chytne na brnk a na všechny 4
Pokud by se teda potvrdily spatne tlaky za studena, co s tim? Hlava dolu a na repasy, nebo nove kruhy? Na stenach valcu bylo krasne videt honovani, kdy jsem delal tesneni pod hlavou. Takze kruhy snad ne.
Tak jsem dnes meril tlaky za studena. Palubak v garazi ukazoval teplotu -6,5°C. Z tech tlaku nemam vubec radost, v poradi zleva od rozvodu meli: 31, 28, 24 a 27bar. Co s tim? Hlava dolu a na repasy? :(

Meril jsem timto:
Obrázek

Napsal: 10 úno 2012, 13:04
od Huml
to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším :)

Napsal: 10 úno 2012, 13:12
od misoVW
potom napis cim to bolo, tiez ma to zaujima. Ma s tym problem vela ludi.
Skusal niekto rozdiely v studenych startoch s 25, 27 a 30mm zhavicmi?

Napsal: 10 úno 2012, 13:51
od Sakul
Huml píše:to je záhada, co? nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný, já to zatím ještě řeším :)
Tak nekde se tam ty tlaky ztraceji. Ventily, tesneni, vstriky, kruhy
Jak to prosim budes resit?

Napsal: 10 úno 2012, 14:04
od Tomas.cz
Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?

Napsal: 10 úno 2012, 14:09
od Tomas.cz
Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?

Starty

Napsal: 10 úno 2012, 16:27
od Dejv212
Zdarec resim upne ten samej problem starty nah..no.Pri ranim starto oblaka dymu jak z avie.Ikdyz rano prindu do prace na 6 a v 15h odjizdim tak je to to sami v lete vse vpoho.Kontroloval jsem bloky hodnot 4 vse je v minusovejch hodnotach krom pozice 3 a v kanale 13 mi ukazuje vstrikovac 2 a 4 valce po startu 1,5-2,5 pouze po dobu nerovnomerneho chodu motoru.Alej jak ho necham stat ve firemni garazi tak startuje nadrc presne jak pisete.

1.9 TDI PD AJM 85KW

Napsal: 10 úno 2012, 17:39
od Sakul
Byl by nekdo (kdo startuje v mrazech na drbnuti) ochotny a zmeril tlaky za studena? Mohli bychom tim vyloucit dalsi vec.