Stránka 2 z 2
Napsal: 17 črc 2012, 13:19
od Rajčák
Dobrý den, tak už má na autě vyměněny oba vnitřní klouby, udělané vstřiky, dva přetryskované dva seřízené, vše přetěsněno, vibrace se zlepšily ale přesto při ještě při přidání hodně plynu v nízkých otáčkách začne v rozmezí od 1500 do 1850 auto zejména 4 a 5 rychlost hučet a vibrovat že se to nedá poslouchat a nezbývá nežli dát nohu z plynu a přidávat pomalu. V 1850 to přestane a mohu na to šlapat jak chci. Ještě zbývá udělat spojka, která se při stání na volnoběh asi ozývá jistým klepáním, které po sešlápnutí spojky přestane. Ale to bude darda za tu spojku tak musím počkat.
Napsal: 17 črc 2012, 13:21
od batoo
A co dvouhmota nemuze byt spatna i ta nova?:)
Presne tohle mi delal passat po vymene za jednohmotu uz to nevibrovalo.
Napsal: 16 črc 2016, 22:41
od Davous
Zdravím pánové, mám podobný problém s vibracemi u totožného motoru, vyřešili jste problém?
Napsal: 16 črc 2016, 23:07
od šulda
Co zkusit nejezdit pod 1800ot.
Napsal: 17 črc 2016, 11:38
od jericho-3

dobrá rada...Pokud to" klepání "při sešlápnutí spojky přestane, může být problém v převodovce..
Napsal: 19 črc 2016, 16:37
od Davous
šulda: Rozumím tomu jak to myslíš ale pokud jedeš po rovince a držíš to zhruba 1700 ot. a auto duní tak to určitě normální není, mám to odzkoušené ze stejného motoru...