Stránka 2 z 5

Napsal: 21 úno 2012, 19:59
od TDI tech
ides na to zo zleho konca, zacni prave s montazou FMIC a upravou vedenia vzduchu. To je faktor ktori ta ako prvy limituje nad 160k

Napsal: 21 úno 2012, 20:09
od Pedro299
20ludí mu povie nech spraví fmic a on si mele stále to svoje,však ho nechajte nech odpáli turbo a potom sa zobudí z toho sna.daj si tam chip,mne sa zdá že viac ani nepotrebuješ,podla toho čo čítam.Niektorý ludia sa jednoducho potrebuju popáliť a potom im to už dojde,len sa to vecsinou dosť predraží.

Napsal: 21 úno 2012, 20:14
od pepan543
tady jsou rady asi zbytecny

Napsal: 21 úno 2012, 20:24
od Octava
(LOL) ja vim jsem hrozne tvrdohlavej... diky kluci i kdyby tam 170koni nebylo tak by byl takovej ten limit 160 to je taky slusnej skok oproti 100konim... vedeni IC zatim resit nechci a ani na to nejsou finance, chci aby to zatim jezdilo a kdyz tak az pozdeji se to poresi pozdeji

Napsal: 21 úno 2012, 20:26
od Pedro299
No však práve Pepane,mne osobne je to jedno,nech to premňa zamňa dá aj napriamo bez ic,ja mam take iste auto a mam tam VB turbo aj vstreky a začínal som 312/256,potom FMIC a tak ďalej.Hlavne že bude mať holu ruru,to je podstatne.

Napsal: 21 úno 2012, 20:38
od Octava
vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo :D

Napsal: 21 úno 2012, 20:39
od TDI tech
to je akoby si staval dom od strechy

Napsal: 21 úno 2012, 21:14
od subz3ro_tdi
Octava píše:vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo :D
beries to s humorom, to je fajn.... len aby potom po lete bolo este co ladit a nemal si z toho bezmotorove vozidlo (lebo aj to sa moze stat) :) ak tam chces silou-mocou vacsie turbo, tak plniaci tlak nechaj adekvatny tomu medzichladicu co tam zatial bude (tzn. max tych 1,3baru)

Napsal: 21 úno 2012, 21:51
od Octava
jasny bude se to ladit na brzde ;) takze s rozumem nechci to odrovnat....

Napsal: 21 úno 2012, 22:53
od Kornout
Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.

Napsal: 21 úno 2012, 23:42
od jajic
hlavně to bude fakt po chvilce dýchavičné.....
...ta teplota nasávaného vzduchu letí fest nahoru a přes 100 stupnu......na to stací jeden kopec 2km

Napsal: 22 úno 2012, 06:51
od subz3ro_tdi
Kornout píše:Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo.
Tak toto bolo predpokadam skor zbozne prianie majitela ako odbrzdeny vykon, nie? :)
Mas pravdu, da sa jazdit aj so 120 st.C teplotou nasavaneho vzduchu, ale takto sa ladilo v zaciatkoch, ked boli veci ako EGT a EMP tabu a vsetko bolo len o plniacom tlaku a kolko tam dostanes na jednen zazeh nafty..... nevidim dovod preco sa ku tomu vracat, to zvezenie s dobre odladenym motorom so 150-160ps bude uplne ine ako 160-170ps s malym IC.
Kazdopadne je to na nom pre co sa rozhodne, argumenty z oboch stran uz dostal...

Napsal: 22 úno 2012, 09:18
od TDIfun
Kornout píše:Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR (LOL)
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???

Napsal: 22 úno 2012, 09:58
od netopier
TDIfun píše: To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR (LOL)
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
To su tie tzv idealizovane kone :D

Napsal: 22 úno 2012, 09:58
od Forest
Kornoute, tohle snad ani nemyslis vazne, tohle tu ani nepis, u vas, jestli ti to tvuj vudce dovoli tak klidne ale tady takove amaterske zpatecnictvi ani prosim nezminul. Chapej, tady nejde o me nebo o tebe ale o to, ze si nekdo muze myslet, ze to myslis vazne a jednat stejne. Predem diky.

... jeste me napada (a tomu vykonu by to pak odpovidalo), ze to dochlazoval nitrem :D