Stránka 2 z 5
Napsal: 21 úno 2012, 19:59
od TDI tech
ides na to zo zleho konca, zacni prave s montazou FMIC a upravou vedenia vzduchu. To je faktor ktori ta ako prvy limituje nad 160k
Napsal: 21 úno 2012, 20:09
od Pedro299
20ludí mu povie nech spraví fmic a on si mele stále to svoje,však ho nechajte nech odpáli turbo a potom sa zobudí z toho sna.daj si tam chip,mne sa zdá že viac ani nepotrebuješ,podla toho čo čítam.Niektorý ludia sa jednoducho potrebuju popáliť a potom im to už dojde,len sa to vecsinou dosť predraží.
Napsal: 21 úno 2012, 20:14
od pepan543
tady jsou rady asi zbytecny
Napsal: 21 úno 2012, 20:24
od Octava

ja vim jsem hrozne tvrdohlavej... diky kluci i kdyby tam 170koni nebylo tak by byl takovej ten limit 160 to je taky slusnej skok oproti 100konim... vedeni IC zatim resit nechci a ani na to nejsou finance, chci aby to zatim jezdilo a kdyz tak az pozdeji se to poresi pozdeji
Napsal: 21 úno 2012, 20:26
od Pedro299
No však práve Pepane,mne osobne je to jedno,nech to premňa zamňa dá aj napriamo bez ic,ja mam take iste auto a mam tam VB turbo aj vstreky a začínal som 312/256,potom FMIC a tak ďalej.Hlavne že bude mať holu ruru,to je podstatne.
Napsal: 21 úno 2012, 20:38
od Octava
vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo

Napsal: 21 úno 2012, 20:39
od TDI tech
to je akoby si staval dom od strechy
Napsal: 21 úno 2012, 21:14
od subz3ro_tdi
Octava píše:vimze to semnou myslite vsichni dobre, hold zacinam z opacnyho konce noo

beries to s humorom, to je fajn.... len aby potom po lete bolo este co ladit a nemal si z toho bezmotorove vozidlo (lebo aj to sa moze stat)

ak tam chces silou-mocou vacsie turbo, tak plniaci tlak nechaj adekvatny tomu medzichladicu co tam zatial bude (tzn. max tych 1,3baru)
Napsal: 21 úno 2012, 21:51
od Octava
jasny bude se to ladit na brzde

takze s rozumem nechci to odrovnat....
Napsal: 21 úno 2012, 22:53
od Kornout
Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
Napsal: 21 úno 2012, 23:42
od jajic
hlavně to bude fakt po chvilce dýchavičné.....
...ta teplota nasávaného vzduchu letí fest nahoru a přes 100 stupnu......na to stací jeden kopec 2km
Napsal: 22 úno 2012, 06:51
od subz3ro_tdi
Kornout píše:Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo.
Tak toto bolo predpokadam skor zbozne prianie majitela ako odbrzdeny vykon, nie?

Mas pravdu, da sa jazdit aj so 120 st.C teplotou nasavaneho vzduchu, ale takto sa ladilo v zaciatkoch, ked boli veci ako EGT a EMP tabu a vsetko bolo len o plniacom tlaku a kolko tam dostanes na jednen zazeh nafty..... nevidim dovod preco sa ku tomu vracat, to zvezenie s dobre odladenym motorom so 150-160ps bude uplne ine ako 160-170ps s malym IC.
Kazdopadne je to na nom pre co sa rozhodne, argumenty z oboch stran uz dostal...
Napsal: 22 úno 2012, 09:18
od TDIfun
Kornout píše:Ale hovno, kolik chiplech 96kW jezdí a neudí se, mraky. Já jezdil taky s origo IC a výfukem hodnou chvíly s 200PS a všechno normálně drželo. Klidně to může bez FMIC udělat a pak časem cooler dodělat. Jsem ještě neviděl utavený TDI, kvůli malému IC. Max to bude víc hulit a méně to pojede.
To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
Napsal: 22 úno 2012, 09:58
od netopier
TDIfun píše: To si delas prdel??? A co utavene turba a vstriky na jedne jiste IbizeFR ?? Kdy mel na hybridu 1.8 baru, varil se mu olej jeblo turbo... A nakonec vytavene vstriky..
Otravoval me nekolikrat s timhle problemem, a kdyz jsem slysel ze na FR serie IC nekdo nastavi na prani zakaznika 1.8BAR
To jsou rady jak z materske skolky, 200koni s teplotou na IC 1XX stupnu to urcite, maximalne kdyz se udela jedno hodne rychle mereni nez se ti prehreje a pak uz to kone nema. Vracime se na stromy???
To su tie tzv idealizovane kone

Napsal: 22 úno 2012, 09:58
od Forest
Kornoute, tohle snad ani nemyslis vazne, tohle tu ani nepis, u vas, jestli ti to tvuj vudce dovoli tak klidne ale tady takove amaterske zpatecnictvi ani prosim nezminul. Chapej, tady nejde o me nebo o tebe ale o to, ze si nekdo muze myslet, ze to myslis vazne a jednat stejne. Predem diky.
... jeste me napada (a tomu vykonu by to pak odpovidalo), ze to dochlazoval nitrem
