Stránka 2 z 2

Napsal: 06 bře 2012, 16:11
od OťasTDi
to jsi před tím ale nepsal

Napsal: 06 bře 2012, 17:44
od jericho-3
Patrně tam něco utavil, být to škoda 1000, tak jsi utavil bezpečnostní botky na svíčky a motor by chcípl... :)

Napsal: 06 bře 2012, 20:02
od Martin.R
Teď už to nemá cenu řešit. Ten motor může vzít a zahodit. I kdyby ho rozhejbal tak bude v prdeli vršek (hlava těsnění, gufera.....) ale myslim že bude i připečenej spodek.

Napsal: 06 bře 2012, 20:36
od slovacek.milos
Martin.R píše:Teď už to nemá cenu řešit. Ten motor může vzít a zahodit. I kdyby ho rozhejbal tak bude v prdeli vršek (hlava těsnění, gufera.....) ale myslim že bude i připečenej spodek.
nemusí hejbali jsme s motrem fakt krůta a nechali jsem toho unavení po půl hodce,

mi to prostě nedalo, cvičim cvičim pak i starter zabral s vydělanýma svíčkama motor pak i chytl :) a vidím ho denně jezdit ale není to samozřejmě vždy pravidlem

i kleklé motory nabírá drápák u mé dílny :(

Napsal: 06 bře 2012, 20:44
od Martin.R
slovacek.milos píše:
nemusí hejbali jsme s motrem fakt krůta a nechali jsem toho unavení po půl hodce,

mi to prostě nedalo, cvičim cvičim pak i starter zabral s vydělanýma svíčkama motor pak i chytl :) a vidím ho denně jezdit ale není to samozřejmě vždy pravidlem

i kleklé motory nabírá drápák u mé dílny :(
To máš pravdu, taky jsem pár takovejch viděl a dělal (stará podstivá práce), ale tyhle dnešní výtvory na který se blbě podiváš a je po nich a co pak když jedou bez vody.
Hlavně tomuhle chybí k pořádnýmu motoru jeden válec (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 06 bře 2012, 21:19
od slovacek.milos
Martin.R píše: Hlavně tomuhle chybí k pořádnýmu motoru jeden válec (noteeth) (noteeth) (noteeth)
můj soused jezdí htp kombi obyčejná, stříbrná metla, naprosto spokojený a odkupuje si ji od firmy, on ji měl že něco platíš paušál a jezdíš pro firmu, problémy že zámky, pak se tuším šajtra vysypala, jinak pravidelný servis, no problém denně 1O km do rachoty a kolem komína,
budu ji ted servisovat tak se uvidí, soused je sušný řidič, jezdí podle předpisů :)

Napsal: 06 bře 2012, 21:53
od Pavel555
Moment to jsme si nerozuměli,já tady neřeším že mám něco s motorem(nevím proč bych ho vyhazoval),auto od té doby co sem s tím jel,,bez vody"tak jezdilo normálně a odjelo cca dalších 2tis.km.Já to uvedl jako možnost že odešlo to čidlo teploty.Jinak nejsu debil,samozdřejmě že v motoru voda byla těch 10km sem uvedl že to byla doba kdy mě voda všechna vytekla a dolil sem novou,auto nevařilo tak že by odešlo něco na motoru,vždy jak stoupla teplota cca 120 tak sem zastavil nechal schladit a dolil a jel dál.Dál to nebudu řešit.Jinak čidlem to není vytáhl sem ho a pořád nehází jiskru.

Napsal: 07 bře 2012, 07:48
od slovacek.milos
mrkni se zda motor stříká palivo,


pokud nejde palivo ani jiskra řj motoru neví že se motor točí, pak vag do bloku měřených honot otáčky motoru zatoč a pokud je tam pořád nula je snímač otáček KO ;)

Napsal: 07 bře 2012, 08:13
od Pavel555
palivo tam jde,čidla otáček ok jak klika tak vačka,jediná jiskra nic

Napsal: 07 bře 2012, 09:09
od slovacek.milos
Pavel555 píše:palivo tam jde,čidla otáček ok jak klika tak vačka,jediná jiskra nic

se divím že řj motoru nic v paměti,

pozná jednotlivě vadnou cívku, cívky jsou napájené im´pulzy jdou z řj motoru piny nevím,

Napsal: 07 bře 2012, 09:12
od Martin.R
Pokud máš čim (osciloskop) tak změř jestli jdou pulsy do traf. Napájení tam asi taky máš co? Pak by byli v pr.... trafa.

Napsal: 07 bře 2012, 14:07
od Rychly Jakub
a nehopli ti rozvody ???
:)

Napsal: 09 bře 2012, 08:05
od Pavel555
Rozvody sem nezkoušel,ale po zkušenostech s těmato autama,mě vždy když sem dělal na tomto skočený rozvody jiskra házela a auto nejelo.Dneska zkusím dat ještě nový cívky,poslední možnost,napájení,impulsy všechno ok,tak se uvidí.Nevím to jistě,ale toto je rok 2006 a myslím že u těchto už byly dávány rozvody s delší napínací kladkou,že problémy byly u těch prvních,ale to nevím jistě)

Napsal: 09 bře 2012, 15:53
od OťasTDi
co to čidlo,nekoukal jsi na něj vagem - jen pro jistotu?