Stránka 2 z 2
Napsal: 29 pro 2012, 12:59
od venouš
anydraj píše:To, ze tam das cidlo, neznamena, ze to ukazuje spravne.Muze byt nacaty kabel a pak jednotka nekdy teplotu vidi, nekdy ne.Napichni diagnostiku a podivej se.
už bylo hodně jízd s napojeným vagem,měření dobijení atd,čištění kostřícich míst
Napsal: 29 pro 2012, 23:19
od Marek77
Tak změř velikost odebíraného proudu po staru motoru (klešťovým ampérmetrem). Budeš se možná divit, kolik proudu z baterky teče.
Napsal: 30 pro 2012, 12:36
od venouš
Marek77 píše:Tak změř velikost odebíraného proudu po staru motoru (klešťovým ampérmetrem). Budeš se možná divit, kolik proudu z baterky teče.
Marku ,ten nemám.je mi jasný že toho jde dost.ještě půjdu po startéru a alternátoru
Napsal: 31 pro 2012, 17:29
od Marek77
Já mám altík i startér po repasi a stejně mi to tu a tam udělá. Už to neřeším.
Napsal: 31 pro 2012, 20:39
od xkain
mne to dělalo jak kdy někdy si přidal někdy ne a bylo tomu i jedno, že je motor úplně ohřátej po 50km jízdě ... jednou jsem ale našel na převodovce pod baterkou se plácat relé na drátkách s odporem ( asi si někdo dělal teplý start), tak všechno pryč, opravit kabely a od té doby to neudělal
Napsal: 01 led 2013, 10:59
od katany
mám dvě alhambry, jedna AFN, jedna AVG (ale to je fuk) dělaj to obě a je to závislé na odběru proudu po startu. když je chladno tak to dělá vždy když hned po startu zapnu vyhřívání oken. podle mě je to naprosto normální

nehledám v tom chybu

Napsal: 01 led 2013, 11:07
od venouš
katany píše:mám dvě alhambry, jedna AFN, jedna AVG (ale to je fuk) dělaj to obě a je to závislé na odběru proudu po startu. když je chladno tak to dělá vždy když hned po startu zapnu vyhřívání oken. podle mě je to naprosto normální

nehledám v tom chybu

jjj,já jen vím že to někomu nedělá vůbec.proto jsem to chtěl mit taky o.k.
Napsal: 01 led 2013, 11:31
od xkain
Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.
Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)
jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)
Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
Napsal: 02 led 2013, 20:27
od venouš
xkain píše:Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.
Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)
jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)
Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
jjj.stím prvním startem to je ono.prostě si chce přidat proud,nic kvůli tomu měnit zbytečně nebudu.auto mam rok,takže až přijde řada na baterku tak se to třeba zlepší(tahle je 6 let stara ale chytá dobře.,starter je taky hlučnější,takže si asi z té baterky taky asi cucne dost.nějak to dopadne.každopadně dám vědet až budu mít nějaké poznatky

děkuju všem
Napsal: 24 srp 2013, 13:04
od venouš
tak je to vyřešené.vyměnil jsem alternátor za 140A a je po problému.jestli to nekomu bude něco platné....zatím ahoj a děkuji za vaše tipy a rady
