Stránka 2 z 2

Napsal: 04 dub 2007, 09:25
od jozef
Mám originál z výroby - Octavia SLX s Climatronicom z výroby. Tri roky to fachčilo bez problémov. Hovorím o tej jednotky dochladzovania z obrázku. Vyberali mi ju mechanici veľakrát, ja som na to antitalent. Stále však za to platím. Tak popis: Naštartujem motor, zapnem AUTO, pokiaľ sa nepohnem autom, ventilátory zopnú na druhý stupeň ,ak je treba chladiť. Po chvíľke aj vypnú. Toto sa opakuje možno 3 krát. Na štvrtý krát ale už nevypnú a idú nonstop, pokiaľ neodpojím elektriku z batérie, alebo kontakty vetrákov. Neskôr skúsim znovu zapojiť, ale vetráky stále pôjdu na druhý stupeň, aj keď je motor vypnutý. Niekedy na druhý deň skúsim pripojiť a je to O.K., ak nie, treba vybrať jednotku a prečisťiť kontakty. Klima bez riadiacej jednotky dochladzovania mi funguje aj chladí, ak plynule jazdím. Keď zastanem, klímu musím vypnúť - to počujem podľa klikania, lebo potrebuje dochladzovať. Ozaj mi nevedeli poradiť u nás. (hm)

Napsal: 04 dub 2007, 11:49
od destructor
Máš kouzelnou klimatizaci ...
Naposled ..., bez jednotky dochlazování nelze zapnout kompresor. Samozřejmě, pokud někdo provedl nějakou úpravu tak to asi půjde , nebo tam máš nějaký skrat, což by možná i odpovídala ta reakce větráků ...

Zajeď někam k autoelektrikáři, ať se ti na to podívá, nechci se nikoho dotknout, ale typický automechanik a speciálně nejspíš ti co se ti na to dívali umí vyměnit blatník a tím to končí ...

Napsal: 04 dub 2007, 12:09
od jozef
U autoelektrikárov som bol pred 2 týždňami, oni mi skonštatovali, že obidva vetráky sú zoskratované. Ale potom prečo mi dočasne fungujú tak ako majú, až potom "zblbnú"? Keď je zlepená riad. jednotka a ventilátory bežia na 2. stupeň, kábel na batérii je veľmi horúci!

Napsal: 05 dub 2007, 07:35
od trojka
Motory nemusí být úplně KO. Mohou mít jen proražené vynutí a tím zvýšený odpor, který následně přetěžuje kontakty. Změř je, jak už bylo doporučeno. Případně změř celkový proud při chodu který teče přes kontakty jestli tam není zkrat na kabelech. Tak zůžíš oblast hledání na minimum.

Napsal: 10 dub 2007, 11:40
od jozef
O.K. vďaka, dám to zmerať. :-D

Napsal: 20 dub 2007, 13:57
od PAIA
ahoj chtěl sem se zeptat jak to má tedy vlastně fungovat koupil sem ted octavii 99 s klimatronikem,když zapnu klimu na min tak se mi větráky ani nehnou ale když venku svítí sluníško a je teplo tak de vidět že chladí ale nevim jak to má teda fungovat :?

Napsal: 24 dub 2007, 13:08
od jozef
Správne to má fungovať tak, keď dosiahne teplota určité stupne, vetráky zapnú buď na 1. alebo na 2. stupeň. Po ochladení aj samy vypnú. Tabuľku zapínania vetrákov nájdeš na fomto fórume. Ak nemáš ale problémy, nie je čo riešiť. Hlavné je nech to chladí keď má! :)

Climatronic

Napsal: 09 črc 2009, 19:30
od Semir103
Je to trochu jiný problém,ale nefunguje mi ventilátor interieru, mám Galaxy 04 a z ničeho nic mi nešla zvýšit intenzita foukání ventilátoru. Na displeji climatronicu je jen jedna čárka intenzity, když chci přidat druhá naskočí a hned zmizí. Nejde to ani na ECON, ani na AUTO prostě vůbec a to jak přední tak zadní. Na VAGu žádná chyba, test akčních členů klimatizace climatronic rozběhne, ventilátor fučí jak blázen, všechny klapky to projede a nakonec bliká displej. Když vypnu test zase nic..:-( prosím o radu...díky

Napsal: 11 črc 2009, 21:09
od kitek
jozef píše:Správne to má fungovať tak, keď dosiahne teplota určité stupne, vetráky zapnú buď na 1. alebo na 2. stupeň. Po ochladení aj samy vypnú. Tabuľku zapínania vetrákov nájdeš na fomto fórume. Ak nemáš ale problémy, nie je čo riešiť. Hlavné je nech to chladí keď má! :)
kde presne je tá tabuľka? :?

Napsal: 11 črc 2009, 22:49
od Zdeněk M
kitek píše:
jozef píše:Správne to má fungovať tak, keď dosiahne teplota určité stupne, vetráky zapnú buď na 1. alebo na 2. stupeň. Po ochladení aj samy vypnú. Tabuľku zapínania vetrákov nájdeš na fomto fórume. Ak nemáš ale problémy, nie je čo riešiť. Hlavné je nech to chladí keď má! :)
kde presne je tá tabuľka? :?
To vam to vsem asi nak divne facha ne ? Stryc ma O1 2001 s climatronicem, jakmile ji zapne tak se pustí vetraky na pomalo a dou porad. Podle me to ma asi nekde pricpaný,jednou sem to taky resil a nakonec s klimatizarem a byl ucpana tryska,byl porad vysoký tlak a proto sly sahary na plní kule až jednotka odpojila kompresor, tak navstiv klimatizare ale nakyho co tomu rozumí. Jinak vetsinou bejva ko,teplotní cidlo na chladici a dokonce i cidlo chl.kap pro motor! pak to taky beži porad, i tež jednotka vetraku,ked mas novou tak to vypada nekde na kratak,jinak to nejni možný. Vetrak Ko se este na octe nevidel,bud sel nebo ne,že by mel slus to sem este nezažil. V jednom pripade ano,byla tam naka naka vetev a byl seklej,ale schorela pojistka,tak nevim co stim mas.

Napsal: 28 črc 2009, 17:15
od JanCI
Nazdar,
potrebujem poradit s klimou. Mam climatronic. Ked som kupoval,auto mi vravel,ze staci doplnit klimu. Bol som v servise a vymenili mi freon a doplnilii z 750 na 800. Maju na to masinu + dali olej do kompresora cez masinu. Vo vagu ziadna chyba(bola centralna klapka sporadicky,ale aj to som opravil). Kompresor zopina. Zo zaciatku je chladnejsia rurka,ale po case je vlazna ako moja ruka(raz som mal fakt chladnu chvilku). Som rozmyslal,ze by to bola spojka,ale neviete ako to otestovat,ze je to spojka? co by to este mohlo byt?

Bratranec mal problem s kompresorom,ale ten po zopnuti pekne rachotil,moj nerachoti.
Sahary sa tiez zapinaju.