němečtí policajti versus odtahovka FIAT DUCATO 1990
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jediná jistota je že jezděj pouze v německejch autech bmw,mercedes,vw,chiptuning píše:pouzivaj ledacos , kamarad tahnul sharanem vlek s motorkou , jeli za nim nekolik desitek kilometru , trikrat ho merili a prumer 168km/h vysledek 420e pokuta a zakaz rizeni v nemecku na pul roku a ted to nejlepsi jeli ve starym passatu B5 s foliema na sklechLadas píše:na dálnici se moc neztratíš simír a gerchán si tě najde obvykle maj pětkový bávo ale už máme zkušenost i s první A6
audi nic jinýho

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

v D 60 na bundesceForest píše:Jaka je maximalni povolena rychlost kdyz se tahne auto?
na dálnici nesmíš ani k prvnímu sjezdu !!!!!! musíš volat odtah
pokud neumíš žbleptnout neměcky tak za svodidla a čekat
max za 10 minut dýl jim to netrvá ,sou u tebe policajti a zavolaj ti odtah
v čr si myslim že 80 lano tyčka 90 ale ruku do ohně bach za to nedal

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Dik za odpoved, omlouvam se, spatne jsem se vyjadril - s vozejkem (prepravnik/podvalnik/platak) - jaka je maximalni povolena rychlost?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jezdím tam asi dvacet let a za tu dobu jsem už zažil ledacos.
Transport auta na přepravníku má v německu svá ůskalí.
1.maximální rychlost 80km/h-nikdo nedodržuje.
Pokud je to nový vozejk na 100Km/h v papírech,tak to zkousnou i policajti.
2.hlídat si hmotnosti zatížení,jakákoliv překročení pokuta.
3.Policajti tam rejděj v černejch bávech a audinách a sejmou tě z dálnice než se naděješ.Následuje kompletní lustrace.
4.Vysazený jsou na multivany,protože se v německu ztrácej,takže prolezou komplet auto.Slovo přestavba neznaj.
5.Pokud je vozidlo dle TP kategorie N1,tak tachograf.Pokud se veze auto na firmu,tak tachograf či knihu jízd.
6.Nejlepší je mít auto M1,vše mít napsaný na soukromou osobu i vozejk a kupka na privat a pak nemaj šanci něco najít.
7.Soukromá odtahovka v německu neexistuje,takže němečtí policajti to neznaj a pro ně je to LKW,takže 90km/h a tachograf.
8.Další problém jsou emisní zóny,dnes už skoro každý větší město v Německu.Takže se starou odtahovkou se do města nezajede.
Všude už je EURO 4 a kde to není tak to bude co nejdřív.
9.Nemečtí policajti jsou většinou nekompromisní a smlouvat s nimi se ani nevyplací,raději hned přiznat barvu,pokud jsou v právu.
Transport auta na přepravníku má v německu svá ůskalí.
1.maximální rychlost 80km/h-nikdo nedodržuje.
Pokud je to nový vozejk na 100Km/h v papírech,tak to zkousnou i policajti.
2.hlídat si hmotnosti zatížení,jakákoliv překročení pokuta.
3.Policajti tam rejděj v černejch bávech a audinách a sejmou tě z dálnice než se naděješ.Následuje kompletní lustrace.
4.Vysazený jsou na multivany,protože se v německu ztrácej,takže prolezou komplet auto.Slovo přestavba neznaj.
5.Pokud je vozidlo dle TP kategorie N1,tak tachograf.Pokud se veze auto na firmu,tak tachograf či knihu jízd.
6.Nejlepší je mít auto M1,vše mít napsaný na soukromou osobu i vozejk a kupka na privat a pak nemaj šanci něco najít.
7.Soukromá odtahovka v německu neexistuje,takže němečtí policajti to neznaj a pro ně je to LKW,takže 90km/h a tachograf.
8.Další problém jsou emisní zóny,dnes už skoro každý větší město v Německu.Takže se starou odtahovkou se do města nezajede.
Všude už je EURO 4 a kde to není tak to bude co nejdřív.
9.Nemečtí policajti jsou většinou nekompromisní a smlouvat s nimi se ani nevyplací,raději hned přiznat barvu,pokud jsou v právu.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
shariku líp bych to nenapsal
jenom co sem zažil já tak policajti sou celkem tolerantní
co se týče ruznejch věcí
typu šrábnutý kolečko na 95
přešlahlej dvoutýdení výkon
s vozejkem na 80 mužeš leťet 89 a němci ti nic neřeknou
ale jak jde na velkou pauzu tak je kurva problem !!!

jenom co sem zažil já tak policajti sou celkem tolerantní
co se týče ruznejch věcí
typu šrábnutý kolečko na 95
přešlahlej dvoutýdení výkon
s vozejkem na 80 mužeš leťet 89 a němci ti nic neřeknou
ale jak jde na velkou pauzu tak je kurva problem !!!
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jo máš pravdu,v mírném překročení rychlosti jsou celkem tolerantní.Ale co se týče různých zákazů a omezení a technického stavu soupravy,tam jsou nekompromisní.
Kamarád vyfasoval pokutu 90euro za roztrženou prachovku-harmoniku na nájezdovce,měl to obalený igelitkou a to se jim nelíbilo.Následovala kontrola na brzdových válcích a jelikož neměl seřízený lanovody,ůčinnost brzd byla malá a nasledoval flastr.To se odehrálo v 1h v noci.V Německu tiž mají STK
policajti otevřený Nonstop.Už jsem na jednom taky byl o půlnoci na hloubkové kontrole.Je to zážitek.Naštěstí já měl vše OK.
Takže někdy stačí kravina a je problém.
Kamarád vyfasoval pokutu 90euro za roztrženou prachovku-harmoniku na nájezdovce,měl to obalený igelitkou a to se jim nelíbilo.Následovala kontrola na brzdových válcích a jelikož neměl seřízený lanovody,ůčinnost brzd byla malá a nasledoval flastr.To se odehrálo v 1h v noci.V Německu tiž mají STK
policajti otevřený Nonstop.Už jsem na jednom taky byl o půlnoci na hloubkové kontrole.Je to zážitek.Naštěstí já měl vše OK.
Takže někdy stačí kravina a je problém.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
v čr je to stejný na dálnici je zakázaný tahat auto na laně po dálnicibombastiq píše:v D 60 na bundesceForest píše:Jaka je maximalni povolena rychlost kdyz se tahne auto?
na dálnici nesmíš ani k prvnímu sjezdu !!!!!! musíš volat odtah
pokud neumíš žbleptnout neměcky tak za svodidla a čekat
max za 10 minut dýl jim to netrvá ,sou u tebe policajti a zavolaj ti odtah
v čr si myslim že 80 lano tyčka 90 ale ruku do ohně bach za to nedal

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Jsem tak jednou jel na A5ce od Mannheimu s pick-upem se středním ale prázdným vozíkem (80), ale jel (jezdil) jsem tak kolem 110. Jezdil kdysi tak 2x do měsíce. Dojel jsem kolonu kamionů, co jela kolem 90-100, tak jsem je začal předjíždět. Za chvíli jsem měl za zadkem štos osobáků. Přidal jsem, aby mi to tak dlouho netrvalo na 140 a pak šup před ty kamiony a trochu zvolnil. Projelo kolem mne první auto, co jsem měl za sebou a když projíždělo druhé, tak velké troubení...podívám se a Mamut a v něm zelení a jen na mě výstražně hrozili prstem, ale jeli dál, tak jsem si tenkrát dost oddechl...
Jinak prý jakž takž tolerují 0 km ve městě, 10 km mimo město a 20 km na dálnici...

Jinak prý jakž takž tolerují 0 km ve městě, 10 km mimo město a 20 km na dálnici...