Stránka 2 z 3
EGT
Napsal: 06 dub 2012, 10:05
od LUIGI124
no tak mam asi nejaky spatny budik k.... kdyz jedu normalne tak se ani nehne jak tomu slapnu do kopce tak to vyskoci tak max na 500 °C vic ani ranu ukazuje to dobre nebo nebo ne?
Mám to na tdi ARL stredni hybrid trysky serie soft 201,5 ps
Re: EGT
Napsal: 06 dub 2012, 10:25
od marena tdi
LUIGI124 píše:no tak mam asi nejaky spatny budik k.... kdyz jedu normalne tak se ani nehne jak tomu slapnu do kopce tak to vyskoci tak max na 500 °C vic ani ranu ukazuje to dobre nebo nebo ne?
znacka vyrobce budiku? a kde mas namontovany senzor EGT ?
Napsal: 06 dub 2012, 10:55
od Smoke
pokud v záslepce, tak bude hodně málo hluboko, musí být přímo v proudu spalin.
Napsal: 06 dub 2012, 11:26
od Champion
Smoke píše:pokud v záslepce, tak bude hodně málo hluboko, musí být přímo v proudu spalin.
mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.
Napsal: 06 dub 2012, 12:11
od Forest
Champion píše:mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.
Pochybuje, ze by nekdo toto mel, protoze lidi to budou mit nejspis namontovane kvalitne. Byt Tebou, tak to predelam - co mas za EGT, jak dlouhe mas cidlo? Jde o to, ze se klidne muze stat, ze mas proste kratke cidlo.
Napsal: 06 dub 2012, 12:17
od Champion
Forest píše:Champion píše:mohol by sem niekto hodit rozdiel C° v pred zalepkov a v zaslepke.
Pochybuje, ze by nekdo toto mel, protoze lidi to budou mit nejspis namontovane kvalitne. Byt Tebou, tak to predelam - co mas za EGT, jak dlouhe mas cidlo? Jde o to, ze se klidne muze stat, ze mas proste kratke cidlo.
este nemam ziadne ale chcem kupit
Napsal: 06 dub 2012, 12:22
od Forest
Promin, nejak jsem si Te spojil s Luigim

Kup Stack a mas to

egt
Napsal: 08 dub 2012, 14:33
od LUIGI124
budik jsem sehnal na EBAY ani nevim co je to za znacku chtel jsem usetrit a prt
stack je celkem drahy ale zase je to jistota
myslim si ze to cidlo je kratke mam ho v zaslepce EGR tak to tam asi nedosahne tak jak ma
Napsal: 08 dub 2012, 16:52
od Forest
@LUIGI124: definuj kratke, protoze je jeste moznost navrtat primo turbo pod prirubou a dat to cidlo tam. Nerikam, ze to bude to nejlepsi reseni, ale polepsis si. Idealni by bylo vyhodit to a poridit kvalitu, protoze EGT budik je dost potreba a muze Ti usetrit hodne. Neni snad treba opakovat to, co je vseobecne zname - s vysokym EGT Ti mimo motor muze odejit turbo a s turbem olej, kterej muze znicit motor. Takze skody vyrazne vyssi, nezli cena budiku od Stacka.
Napsal: 08 dub 2012, 22:52
od jipi
Champion: ked je EGT v záslepke EGR tak čidlo musí byť dosť dlhé aby bolo vo víre spalín a meralo správne. Do egr záslepky je to jednoduché osadiť, náročnejšia forma je priamo do turba, ale aj najpresnejšia.
Napsal: 09 dub 2012, 00:16
od Toreto
a čo tak ho dať 5 cm za turbo?
Napsal: 09 dub 2012, 06:52
od TDIfun
Napsal: 09 dub 2012, 09:52
od Forest
Dovolim si teoretickou uvahu do verejneho plena: co je dulezitejsi?
a) vedomi teploty v motoru?
nebo
b) vedomi teploty na lopatkach?
Oboji je zajimava informace, ale ktera je potrebnejsi?
... a ted bych si dovolil trochu Stingrayovstiny:
Jako idealni reseni lze samozrejme spatrovat 4 sondy hned u vystupu z hlavy a jednu nejblize lopatkam, ale kdo by to zaplatil a taky v aute by to vypadalo jako v letadle (paklize by nebylo nejake sdruzene zobrazovaci zarizeni nebo nejake ridici jednotky, ktera by zobrazovala na malem displayi jen cislo valce a jeho odchylku od prumeru ostatnich).
Jde o to, ze paklize by se nejaky valec vylozene odchylil od hodnot ostatnich valcu, napovidalo by to o problemu a vedelo by se predem kde ten problem je davno predtim, nezli by mel moznost se projevit.
... nyni me omluvte, koleda si zada pokracovani

Napsal: 09 dub 2012, 12:28
od Kornout
Výplach DPF je masakr, zlatý auta co používaj chcanky, mmj taky se k tomu začínají výrobci u těžších aut vracet.
To Forest, čidlo teploty ve válcíh nebude nejspíš potřeba, bude stačit to co maj nyní auta s DPF. Problém toho co se děje ve válcích bude nejspíše řešen snímačemi tlaku v jednotlivých válcích, tyto snímače se plánují do nových motorů pro dodržení nových emisních limitů euro 6. Je to logické vyústění tohoto problému, jelikož se bude lépe dávkovat přesná dávka do jednotlivých válců a tudíž lepší spalování. Budeme kupovat auta s vestavěným kompresiometrem.
Napsal: 09 dub 2012, 12:41
od Toreto
takže kam mam dať egt ? chcem kupiť raid hp alebo stack kamoš ma raid a funguje dobre ja premišlam ho dať hned za turbo cca 2cm za vyfukovu prirubu turba.