Stránka 2 z 3
Napsal: 10 dub 2012, 19:17
od JohnnyBOSS
Jestli to máš v top stavu, jak píšeš, tak to bude vpoho

spojka to vydrzi, pokud je v poradku

Napsal: 10 dub 2012, 19:24
od serpis
Tak po 10 000km, mi nesežral ani čtvrt měrky oleje, skoro se nehla, což svědčí o dobrém stavu turbo a ostatních komponentů, ne? Kuchli jsme vejfuk, aby si pokouřil a je tam čistě průchozí roura a z vejfuku nevylítne ani obláček

až mě to štvalo.
Napsal: 10 dub 2012, 19:27
od JohnnyBOSS
Tak jen podle oleje bych to nesoudil, ale drzim ti palce

Napsal: 10 dub 2012, 19:43
od Tomas.cz
Na AGR O1 Combi co s nim jezdí otec je PP764 a úprava sw, kolik to má ps nevím, ale nejede špatně. Kouřivost je myslím na to malé turbu slušná, egr je funkční a kat je nový, dával jsem celý díl výfuku i s ním a vlnovcem nový.
Spotřeba +- 6l/100km
Napsal: 10 dub 2012, 19:51
od serpis
Ten výfuk je znatelný a spotřeba si myslím taky přijatelná

mě by stačilo kdyby to pojelo 96kw passata.. což si myslím, že by mohlo.
Napsal: 10 dub 2012, 20:38
od Tomas.cz
Osobně jsem tedy na kat off nebo egr off pocitově nic nepoznal, dneska už tyhle věci nechávám, nemám rád když auto smrdí

Napsal: 10 dub 2012, 20:52
od RudisTDic
Kámoš má AGR a nedávno se odbrzdilo 128PS a 280Nm..je tam pouze chip a podotýkám,že v záběru to zakouří míň než sériovka!! Jinak absolutně bez kouře..spodek je línější,ale jede jak čert

zde důkaz,že nekecám..A je to čistá série,všecko ON..

Napsal: 10 dub 2012, 20:56
od Toreto
s 764 a daš v poho 140 ps
Napsal: 10 dub 2012, 20:59
od RudisTDic
Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..

Napsal: 10 dub 2012, 21:05
od serpis
Tak teď aspoň vidím, že se nemusím se sprintama 520 a chipem bát 140 koní

Díky
Napsal: 10 dub 2012, 21:10
od Toreto
RudisTDic píše:Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..

škoda že nemam už video nehulilo mi to.
Napsal: 10 dub 2012, 21:21
od RudisTDic
Toreto píše:RudisTDic píše:Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně..

škoda že nemam už video nehulilo mi to.
Však nemuselo,ale jde o to,jaký tlak byl nastavený..pokud vysoký,aby to nehulilo,tak je jen otázka času,kdy lehne..A nebo si to měl hóódně dobře odladěný

Napsal: 10 dub 2012, 21:22
od Toreto
auto bolo z talianska a ladene v taliansku.
Napsal: 15 dub 2012, 14:40
od pablo1
aj ja mam obtok AGR a trysky PP764,chip robeny na brzde ale huli to od 2500 ot.egr mam off.neviete poradit co s tym moze byt?Olej mi to nezere po 9-tis.km kontrola a je tak ako by som nalial.auto ide pocitovo dobre len ten dym...
Napsal: 15 dub 2012, 14:44
od RudisTDic
Buď málo vzduchu,nebo hodně nafty..