Stránka 2 z 3

Napsal: 10 dub 2012, 19:17
od JohnnyBOSS
Jestli to máš v top stavu, jak píšeš, tak to bude vpoho :-D spojka to vydrzi, pokud je v poradku :-)

Napsal: 10 dub 2012, 19:24
od serpis
Tak po 10 000km, mi nesežral ani čtvrt měrky oleje, skoro se nehla, což svědčí o dobrém stavu turbo a ostatních komponentů, ne? Kuchli jsme vejfuk, aby si pokouřil a je tam čistě průchozí roura a z vejfuku nevylítne ani obláček :x až mě to štvalo.

Napsal: 10 dub 2012, 19:27
od JohnnyBOSS
Tak jen podle oleje bych to nesoudil, ale drzim ti palce ;-)

Napsal: 10 dub 2012, 19:43
od Tomas.cz
Na AGR O1 Combi co s nim jezdí otec je PP764 a úprava sw, kolik to má ps nevím, ale nejede špatně. Kouřivost je myslím na to malé turbu slušná, egr je funkční a kat je nový, dával jsem celý díl výfuku i s ním a vlnovcem nový.
Spotřeba +- 6l/100km

Napsal: 10 dub 2012, 19:51
od serpis
Ten výfuk je znatelný a spotřeba si myslím taky přijatelná :) mě by stačilo kdyby to pojelo 96kw passata.. což si myslím, že by mohlo.

Napsal: 10 dub 2012, 20:38
od Tomas.cz
Osobně jsem tedy na kat off nebo egr off pocitově nic nepoznal, dneska už tyhle věci nechávám, nemám rád když auto smrdí ;)

Napsal: 10 dub 2012, 20:52
od RudisTDic
Kámoš má AGR a nedávno se odbrzdilo 128PS a 280Nm..je tam pouze chip a podotýkám,že v záběru to zakouří míň než sériovka!! Jinak absolutně bez kouře..spodek je línější,ale jede jak čert :D zde důkaz,že nekecám..A je to čistá série,všecko ON..Obrázek

Napsal: 10 dub 2012, 20:56
od Toreto
s 764 a daš v poho 140 ps

Napsal: 10 dub 2012, 20:59
od RudisTDic
Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně.. ;)

Napsal: 10 dub 2012, 21:05
od serpis
Tak teď aspoň vidím, že se nemusím se sprintama 520 a chipem bát 140 koní :) Díky

Napsal: 10 dub 2012, 21:10
od Toreto
RudisTDic píše:
Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně.. ;)

škoda že nemam už video nehulilo mi to.

Napsal: 10 dub 2012, 21:21
od RudisTDic
Toreto píše:
RudisTDic píše:
Toreto píše:s 764 a daš v poho 140 ps
A bude jak dýmovnice!! Já měl na AGR S764 a 135PS,330Nm a celkem to hulilo,takže při takových koních by to buď hulilo,nebo by to bylo na úkor životnosti turba..víc jak 130PS bych to asi nešponoval..i tak to pojede pěkně.. ;)

škoda že nemam už video nehulilo mi to.
Však nemuselo,ale jde o to,jaký tlak byl nastavený..pokud vysoký,aby to nehulilo,tak je jen otázka času,kdy lehne..A nebo si to měl hóódně dobře odladěný :D ;)

Napsal: 10 dub 2012, 21:22
od Toreto
auto bolo z talianska a ladene v taliansku.

Napsal: 15 dub 2012, 14:40
od pablo1
aj ja mam obtok AGR a trysky PP764,chip robeny na brzde ale huli to od 2500 ot.egr mam off.neviete poradit co s tym moze byt?Olej mi to nezere po 9-tis.km kontrola a je tak ako by som nalial.auto ide pocitovo dobre len ten dym...

Napsal: 15 dub 2012, 14:44
od RudisTDic
Buď málo vzduchu,nebo hodně nafty..