Mohu potvrdit. Byli jsme prave na obede a na parkovisti vyjizdely takove smazky co si asi za posledni penize co jim zbyly poridili STIcko (model 2000) a ikdyz se rozjizdeli na muj vkus pomalu, vsechna kola jim prokluzovala ... asi jim nezbylo na gumy ... hned jsem si vzpomnel na toto tematurbo kamna power píše:Ale pokud máš špatný gumy a nasráno v hlavě, ani 4wd nepomůže.
BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ono ani s meziplynem si z kopce při podřazení nepomůžu, jak je to hodně uklouzaný tak to jede jak sáňky. Jsem chtěl včera ještě natočit video jek vjíždím po zasněženým poli do takovýho stoupáku ale nějak se mi hnula kamera co jsem pověsil na strom a nic se tam nenatočilo. Stoupák jsem po poli nahoru vyjel sice jsem to tam cely rozhrabal až na hlínu ale při sjezdu dolů jsem stál na brzdě a se zablokovanýma kolama to sjelo dolů jak po másleJayson píše:co meziplyn?oldaf píše: Mám problémy spíš při sjezdech dolů z kopce, protože když z kopce podřadím tak se zadní kola seknou jak jsou odlehčený.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
škoda té hnuté kamery.oldaf píše:Ono ani s meziplynem si z kopce při podřazení nepomůžu, jak je to hodně uklouzaný tak to jede jak sáňky. Jsem chtěl včera ještě natočit video jek vjíždím po zasněženým poli do takovýho stoupáku ale nějak se mi hnula kamera co jsem pověsil na strom a nic se tam nenatočilo. Stoupák jsem po poli nahoru vyjel sice jsem to tam cely rozhrabal až na hlínu ale při sjezdu dolů jsem stál na brzdě a se zablokovanýma kolama to sjelo dolů jak po másleJayson píše:co meziplyn?oldaf píše: Mám problémy spíš při sjezdech dolů z kopce, protože když z kopce podřadím tak se zadní kola seknou jak jsou odlehčený.
Zimní 225/45 zapnutý DSC a jedu
V zimě žádnej problém
ještě bych snad doplnil,znát svoje auto.
Kde jsem s Octou nevyjel,tak s BMW ano.Mluvím ted hlavně o ledovatce
Jinak je to úplně stejný.Jen do zatáček trochu ubrat
Taky jsem měl strach ,ale byl jsem mile překvapen.
Kde jsem s Octou nevyjel,tak s BMW ano.Mluvím ted hlavně o ledovatce
Taky jsem měl strach ,ale byl jsem mile překvapen.
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Spíš přidat ne? Teda tak to aspoň já dělám radširosta tdi píše:Jen do zatáček trochu ubrat
Jinak je fakt, že jsem taky čuměl, kam a z kama se dokáže Brambora vyhrabat s dobrým zimním obutím. Jednou jsem si to vyzkoušel na lesní cestě s cca 30 - 40 cm (hrnul jsem spodním plastovým deklem pod motorem na E34 sníh) neprohrnutého čerstvě napadaného prašanu. Je fakt, že už jsem si myslel v jednu chvíli, že je to pro mě konečná a jediné řešení bude traktor, ale vzhledem k tomu že byly asi 3 hodiny ráno a byl jsem někde v absolutní prdeli, kde snad nebyl ani signál, tak mne situace donutila přemýšlet přesně tak, jak si tohle auto žádá. Vážně jsem čuměl co to dokáže, navíc s automatem. Ležel jsem na břiše, ale stačilo odkopat sníh z pod kol aby se auto trochu rozhýbalo a pak už jenom na houpačku vyskočit z korýtek pod kolama a nezastavovat
Já to vezmu zase z druhé strany (nikdy jsem neměl auto s předním náhonem přes zimu) a tak nevím jak se to chová a co to vyjede.
Od roku 2005 jezdím pořád se zadohrabem a až na pár vyjímek nemůžu říct ani půl slova. Omega byla celkem těžká a měla samosvor... teť BMW E39 530d má zase protikluz systém.
Obojí jsem jezdil na PROTEKTORECH PNEU VRANÍK 195/65 R15 HPL4 a tyhle kola můžu jen doporučit !!! Dělám na pneuservise a nemám zapotřebý dávat protektory,ale když je má zadohrab,tak vyjede asi fakt všude...Takže myslím,že to bude hodně o gumách.
A co píše Oldaf je čistá pravda ! Mám totiž podobné zkušenosti.
Od roku 2005 jezdím pořád se zadohrabem a až na pár vyjímek nemůžu říct ani půl slova. Omega byla celkem těžká a měla samosvor... teť BMW E39 530d má zase protikluz systém.
Obojí jsem jezdil na PROTEKTORECH PNEU VRANÍK 195/65 R15 HPL4 a tyhle kola můžu jen doporučit !!! Dělám na pneuservise a nemám zapotřebý dávat protektory,ale když je má zadohrab,tak vyjede asi fakt všude...Takže myslím,že to bude hodně o gumách.
A co píše Oldaf je čistá pravda ! Mám totiž podobné zkušenosti.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
To čumím, někdo taky jezdí na stejných gumách jako já.dawe2706 píše:Já to vezmu zase z druhé strany (nikdy jsem neměl auto s předním náhonem přes zimu) a tak nevím jak se to chová a co to vyjede.
Od roku 2005 jezdím pořád se zadohrabem a až na pár vyjímek nemůžu říct ani půl slova. Omega byla celkem těžká a měla samosvor... teť BMW E39 530d má zase protikluz systém.
Obojí jsem jezdil na PROTEKTORECH PNEU VRANÍK 195/65 R15 HPL4 a tyhle kola můžu jen doporučit !!! Dělám na pneuservise a nemám zapotřebý dávat protektory,ale když je má zadohrab,tak vyjede asi fakt všude...Takže myslím,že to bude hodně o gumách.
A co píše Oldaf je čistá pravda ! Mám totiž podobné zkušenosti.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Nejlepší na ty naše zadohrabyoldaf píše:To čumím, někdo taky jezdí na stejných gumách jako já.dawe2706 píše:Já to vezmu zase z druhé strany (nikdy jsem neměl auto s předním náhonem přes zimu) a tak nevím jak se to chová a co to vyjede.
Od roku 2005 jezdím pořád se zadohrabem a až na pár vyjímek nemůžu říct ani půl slova. Omega byla celkem těžká a měla samosvor... teť BMW E39 530d má zase protikluz systém.
Obojí jsem jezdil na PROTEKTORECH PNEU VRANÍK 195/65 R15 HPL4 a tyhle kola můžu jen doporučit !!! Dělám na pneuservise a nemám zapotřebý dávat protektory,ale když je má zadohrab,tak vyjede asi fakt všude...Takže myslím,že to bude hodně o gumách.
A co píše Oldaf je čistá pravda ! Mám totiž podobné zkušenosti.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Brácha je měl i na Subaru Justy 1,2 4x4 a co to dělalo ve sněhu to bylo neskutečnýjericho-3 píše:To je stejně prdel, synovec je má, tak mu říkám, hergot ty máš pěkné vzorky a on povídá vraník vyhovuje , pak slyším hrozné nadávky na tyhle gumy a nakonec je silně zhodnotí zadohrabky BMW...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Též přidám svou zkušenost:
BMW bez poserosystémů s open diffem. Pneu nějaká noname cca 6mm vzorek, Z kopce podřadit bez meziplynu je odvážný, rozjezdy na rovině jsou trochu šejdrem, ale rozjed se v prudkém kopci je na půl dne. Přesto se mi ještě nestalo, že bych nevyjel ... kecám letos jsem si sedl na břicho, když jsem přehnal nájezd a jel jsem rovně ...
Osobní názor: na zimu buď quattro nebo fwd, ale ani BMW není problém, akorát to není tak blbu vzdorný a lepší se do kopce pořádně rozjed.
Co se týče vašich řízených smyků ... za mě bylo lepší quattro než BMW.
RWD s poserosystémy jsem neřídil v zimě, takže nemůžu posoudit jak na tom jsou s rozjezdy atd.
P.S.: Paradoxně jsme s BMW na stejném úseku (na sněhu) pomalejší než se zbytkem koncepcí co jsem řídil ... Samozřejmě je to tím, že zadokolkama nejezdím celý život, že v nich nespím a že to neuznávám jako jediný správný pohon.
BMW bez poserosystémů s open diffem. Pneu nějaká noname cca 6mm vzorek, Z kopce podřadit bez meziplynu je odvážný, rozjezdy na rovině jsou trochu šejdrem, ale rozjed se v prudkém kopci je na půl dne. Přesto se mi ještě nestalo, že bych nevyjel ... kecám letos jsem si sedl na břicho, když jsem přehnal nájezd a jel jsem rovně ...
Osobní názor: na zimu buď quattro nebo fwd, ale ani BMW není problém, akorát to není tak blbu vzdorný a lepší se do kopce pořádně rozjed.
Co se týče vašich řízených smyků ... za mě bylo lepší quattro než BMW.
RWD s poserosystémy jsem neřídil v zimě, takže nemůžu posoudit jak na tom jsou s rozjezdy atd.
P.S.: Paradoxně jsme s BMW na stejném úseku (na sněhu) pomalejší než se zbytkem koncepcí co jsem řídil ... Samozřejmě je to tím, že zadokolkama nejezdím celý život, že v nich nespím a že to neuznávám jako jediný správný pohon.
195/65 R15 91T HPL4 zvládne i 210km/h. ač nerad,tak jsem to vyzkoušel už na 2 sadě.NEVO píše:vsetko co tu pisete o vranikoch je pravda, akurat na mokru su dost smykne, a kebzye sa mi na dialnici asi v 140 nezacal odlepovat vzorek tak si ich este kupim,
ale bezpecnost mi je prednejsia
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER