Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Lucaso
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 23 zář 2006, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějky

Příspěvek od Lucaso »

mercedes benz 190D (ale s 3,0TD!!! :D )Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

To Lucaso:Jj tenhle mergl jezdí slušně a pěkně čmoudí :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Lucaso
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 23 zář 2006, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějky

Příspěvek od Lucaso »

Noo jenom malinko :) taky bych do toho mího chtěl dát něco s turbínou,přemýšlim o nějakém Cdi.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Obrázek

vým, že nemám tak výkonou káru jaky vy s TDI, ale na obyč 1,9 TD myslim slušnej výsledek ( mám jen 1,4 baru )
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

To abys to porad tocil od 2,5 do 3,5 tis.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí
Je to strašně strmé. Mě to příde jako úbytek nafty. Turbo musí jít dřív-ale ,,nakrmit" ho.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak orygo to má psany 186 Nm při 2400ot a to tak odpovídá
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

a jak by tam nafta unikala? sem tomu ještě dal víc nafty, sice jsem se dostal na 9,1s na 100, ale dymec jak prase a průměrná spotřeba přez 8 l (LOL) jak jsem to zjistil, tak mě málem švihlo (hm)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

machy1118 píše:to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí

Tak aspoň bude přes zimu co dělat - napasovat Garretta GT17 :D
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

ted jsem ubral na čerpadle naftu o 0,5 ot a jede to skoro stejně. tak ted budu vědět, že když pojedu do 2500ot, tak pojedu na spotřebu. :-) Protože jet za 8l na 100 je podle mě docela hodně.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:a jak by tam nafta unikala? sem tomu ještě dal víc nafty, sice jsem se dostal na 9,1s na 100, ale dymec jak prase a průměrná spotřeba přez 8 l (LOL) jak jsem to zjistil, tak mě málem švihlo (hm)
ne že by unikala, ale že čerpadlo je od výroby už tak nastavené (třeba kvůli spotřebě, kouřivosti..)- má určitou charakteristiku.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Vím, že je to trochu OT, ale nechali jsme změřit našeho závodního Kadetta, ten první graf je konfigurace s níž jsme jeli závod
Obrázek
a ten druhej graf je po výměně vstřiků
Obrázek
trochu rozdíl co? je to horor ladit ty benzíňáky, zlatá nafta
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

huml :: co to je za hrozny vlny na tom prvnim grafu??
vw passat tdi pd 180ps/420nm
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Bez urážky:Druhý dech ;) Je to jak proměnlivé sání, nebo NOS.
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“