Stránka 11 z 40

Napsal: 27 říj 2006, 16:23
od Lucaso
mercedes benz 190D (ale s 3,0TD!!! :D )Obrázek

Napsal: 27 říj 2006, 23:52
od Dukes
To Lucaso:Jj tenhle mergl jezdí slušně a pěkně čmoudí :D

Napsal: 28 říj 2006, 09:39
od Lucaso
Noo jenom malinko :) taky bych do toho mího chtěl dát něco s turbínou,přemýšlim o nějakém Cdi.

Napsal: 07 pro 2006, 18:46
od machy1118
Obrázek

vým, že nemám tak výkonou káru jaky vy s TDI, ale na obyč 1,9 TD myslim slušnej výsledek ( mám jen 1,4 baru )

Napsal: 07 pro 2006, 19:28
od bokaco
To abys to porad tocil od 2,5 do 3,5 tis.

Napsal: 07 pro 2006, 21:24
od machy1118
to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí

Napsal: 08 pro 2006, 10:15
od Smoke
machy1118 píše:to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí
Je to strašně strmé. Mě to příde jako úbytek nafty. Turbo musí jít dřív-ale ,,nakrmit" ho.

Napsal: 09 pro 2006, 09:29
od machy1118
tak orygo to má psany 186 Nm při 2400ot a to tak odpovídá

Napsal: 09 pro 2006, 10:00
od machy1118
a jak by tam nafta unikala? sem tomu ještě dal víc nafty, sice jsem se dostal na 9,1s na 100, ale dymec jak prase a průměrná spotřeba přez 8 l (LOL) jak jsem to zjistil, tak mě málem švihlo (hm)

Napsal: 09 pro 2006, 10:42
od lukee
machy1118 píše:to už se nedá nic dělat, turbo dřív netlačí

Tak aspoň bude přes zimu co dělat - napasovat Garretta GT17 :D

Napsal: 09 pro 2006, 11:13
od machy1118
ted jsem ubral na čerpadle naftu o 0,5 ot a jede to skoro stejně. tak ted budu vědět, že když pojedu do 2500ot, tak pojedu na spotřebu. :-) Protože jet za 8l na 100 je podle mě docela hodně.

Napsal: 09 pro 2006, 13:19
od Smoke
machy1118 píše:a jak by tam nafta unikala? sem tomu ještě dal víc nafty, sice jsem se dostal na 9,1s na 100, ale dymec jak prase a průměrná spotřeba přez 8 l (LOL) jak jsem to zjistil, tak mě málem švihlo (hm)
ne že by unikala, ale že čerpadlo je od výroby už tak nastavené (třeba kvůli spotřebě, kouřivosti..)- má určitou charakteristiku.

Napsal: 16 pro 2006, 23:49
od Huml
Vím, že je to trochu OT, ale nechali jsme změřit našeho závodního Kadetta, ten první graf je konfigurace s níž jsme jeli závod
Obrázek
a ten druhej graf je po výměně vstřiků
Obrázek
trochu rozdíl co? je to horor ladit ty benzíňáky, zlatá nafta

Napsal: 03 led 2007, 21:35
od chucky
huml :: co to je za hrozny vlny na tom prvnim grafu??

Napsal: 03 led 2007, 22:06
od pafka
Bez urážky:Druhý dech ;) Je to jak proměnlivé sání, nebo NOS.