mrkni v jakým tvaru je ta zadní vysokotlaká část. je to kus železa ze zadu čerpadfla. Vedou z něj trubky do vstřiků. Pokud by ses podíval zezadu na čerpadlo jako od těch trubek a profil je čtvercovej tak je to Bosch. Pokud je to kulatý je to Lucas. Jinak Bosch ten čtvercovej má pak uprostřed mezi těmi výstupy na trubky jeden šroub s maticí. Lucas tam má takový víčko, který drží na 4 šroubech a jsou to Torx ( typ hlavy jako je imbus, nebo klasika šestihran )wiguf píše:zdravim, Mam forda escorta 1,8D z 92 roku a nevim jak poznat co tam mam za čerpadlo. Nevíte jak to zjistit?? Dík
zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Re: FORD 1.8D - čerpadlo???
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
čerpadlo
no já si teda myslim že mam bosche. Vypadá to úplně jinak než tuto. U těch vysokotlakejch hadic je to jakoby do Čtverce : ) a uprostřed je nějakej šroub. Imbusy sou tam taky, ale malý okolo. zehora je tam taková černá krabička s nějakym čidlem a vedou odtamtud další dvě hadičky. to taky nevim co je ?? : )
Vypadá to že budu přestavovat.
Vypadá to že budu přestavovat.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
hlava 1,8 D a 1,8 TD
Pred cca 10-mimi rokmi som bol majitelom srotu s obchodnym nazvom Ford Mondeo 1,8TD. Raz sa mi v Nemecku pri jazde z kopca roztrhol rozvodovy remen s naslednym stretom ventila s piestom. Aby som sa dostal domov, na srotovisku som kupil hlavu z Forda Escort 1,6D r.v. 1986 a na dojazd ju namontoval. Koncepcia fordovych motorov 1,8D a 1,8TD pochadza prave z povodneho motora 1,6D, akurat je tam vyssi zdvih, ale vrtanie to iste, takze hlava sa dala pouzit, vyvody na vodu, vyustenia a zaslepky sa daju zamenit. Rozdiel v tychto hlavach je vsak vo velkosti ventilov a vacke, preto za normalnych okolnosti neodporucam vzajomnu zamenu. Ford s motormi 1,8 TD sice nema na kapote taky znak, ako ma Renault, ale plne by si ho zasluzil.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
PŘIDÁNÍ NAFTY
zdar chlapi,chtěl bych si ujasnit-ten šroubek na čerpadle,co se sním seřizuje množství dodávané nafty-když ho povolím,tak zvednu množství nafty jen při plném plynu,nebo se zvětší cekově a tím se zvýší i spotřeba?????
olej
mam takový dilema, jestli to mam přebouchat na olej.. Nemáte zkušenosti jestli neodcházej vstřiky? Jinak jak poznam že mi ty vstřiky nejedou na 100% dokud jsem to nepředělal? Říká se že podle barvy žhaviček.?? Auto žere něco nad 6l na sto, 1,8D a moc nestartuje a žhavičakama to nejni. Máte s tim někdo zkušenosti? nezanášejí se tim trysky(RO)?
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
moje trysky už jsou dávno za zenitem , ale těžko říct, čemu to přičíst na vrub, mám je tam už děsně dlouho. Jinak jsem byl teď delší dobu na suchu, tak jsem víc jezdil na naftu a asi se to trochu srovnalo. (dřív kolísal volnoběh a blbě to startovalo, teď už je to lepší)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
A to jste ještě neviděli moje trysky,když to začalo špatně startovat,motor kouřil a netáhl tak jsem vytáhl vstřiky a to bylo dílo.Na té jehle bylo asi 0,5 cm karbonu.Nezen že to nerozprašovalo,ale myslím že to mělo vůbec problém prosáknout přes ten karbon.Očistil jsem to,motor jsem dekarbonizoval vodou a najednou mělo auto o 30 koní navíc.Ještě že mám komůrkáč.Mít TDI tak mám propálený písty.
Kdysi když jsem měl starýho mercedesa tak tam už taky fungovali špatně vstřiky a jeden motorář mě řek abych je rozdělal a zabrousil jehly na vstřiku pomocí cigaretového popela a nafty(udělat z toho takovou kaši).Trošku to pomohlo a nebylo s tím až tolik práce.
Kdysi když jsem měl starýho mercedesa tak tam už taky fungovali špatně vstřiky a jeden motorář mě řek abych je rozdělal a zabrousil jehly na vstřiku pomocí cigaretového popela a nafty(udělat z toho takovou kaši).Trošku to pomohlo a nebylo s tím až tolik práce.

Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
já jezdim na vyjetej RO a novej RO, občas i na naftu. Předehřev mam, ale jenom před filtrem, takže než mi začne jít do motoru teplej volej, projde jím tak 0,5l (objem filtru) studenýho.
Ty vstřiky jsem měl venku a zkoušel jsem je - no byla to tragédie, to neprášilo, ale stříkalo. Se divim, že to vůbec ještě jezdí
. Teď co jezdim víc na naftu, se t trochu zlepšilo...
Ty vstřiky jsem měl venku a zkoušel jsem je - no byla to tragédie, to neprášilo, ale stříkalo. Se divim, že to vůbec ještě jezdí

VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007