zkušenosti s Fordem sem s nimi :-))

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Re: FORD 1.8D - čerpadlo???

Příspěvek od dvorky1 »

wiguf píše:zdravim, Mam forda escorta 1,8D z 92 roku a nevim jak poznat co tam mam za čerpadlo. Nevíte jak to zjistit?? Dík
mrkni v jakým tvaru je ta zadní vysokotlaká část. je to kus železa ze zadu čerpadfla. Vedou z něj trubky do vstřiků. Pokud by ses podíval zezadu na čerpadlo jako od těch trubek a profil je čtvercovej tak je to Bosch. Pokud je to kulatý je to Lucas. Jinak Bosch ten čtvercovej má pak uprostřed mezi těmi výstupy na trubky jeden šroub s maticí. Lucas tam má takový víčko, který drží na 4 šroubech a jsou to Torx ( typ hlavy jako je imbus, nebo klasika šestihran )
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

Obrázek to je Lucas, ten tam asi budeš mít pač ty se tam dávaly do těch nových typů
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

čerpadlo

Příspěvek od wiguf »

no já si teda myslim že mam bosche. Vypadá to úplně jinak než tuto. U těch vysokotlakejch hadic je to jakoby do Čtverce : ) a uprostřed je nějakej šroub. Imbusy sou tam taky, ale malý okolo. zehora je tam taková černá krabička s nějakym čidlem a vedou odtamtud další dvě hadičky. to taky nevim co je ?? : )
Vypadá to že budu přestavovat.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Kluci,když se tady bavíte o eskortech,nevíte jestli pasuje hlava z 1,8D na 1,8TD?Neni v nich nějakej rozdíl?Díky.
A co se týká toho čerpadla,tak já mám Lukase a ten vypadá ještě jinak než nafotil Dvorky1.Záleží co máš za rok výroby auta.
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
Uživatelský avatar
rasol
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 24 zář 2006, 10:45
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

hlava 1,8 D a 1,8 TD

Příspěvek od rasol »

Pred cca 10-mimi rokmi som bol majitelom srotu s obchodnym nazvom Ford Mondeo 1,8TD. Raz sa mi v Nemecku pri jazde z kopca roztrhol rozvodovy remen s naslednym stretom ventila s piestom. Aby som sa dostal domov, na srotovisku som kupil hlavu z Forda Escort 1,6D r.v. 1986 a na dojazd ju namontoval. Koncepcia fordovych motorov 1,8D a 1,8TD pochadza prave z povodneho motora 1,6D, akurat je tam vyssi zdvih, ale vrtanie to iste, takze hlava sa dala pouzit, vyvody na vodu, vyustenia a zaslepky sa daju zamenit. Rozdiel v tychto hlavach je vsak vo velkosti ventilov a vacke, preto za normalnych okolnosti neodporucam vzajomnu zamenu. Ford s motormi 1,8 TD sice nema na kapote taky znak, ako ma Renault, ale plne by si ho zasluzil.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

PŘIDÁNÍ NAFTY

Příspěvek od DOLPH »

zdar chlapi,chtěl bych si ujasnit-ten šroubek na čerpadle,co se sním seřizuje množství dodávané nafty-když ho povolím,tak zvednu množství nafty jen při plném plynu,nebo se zvětší cekově a tím se zvýší i spotřeba?????
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

olej

Příspěvek od wiguf »

mam takový dilema, jestli to mam přebouchat na olej.. Nemáte zkušenosti jestli neodcházej vstřiky? Jinak jak poznam že mi ty vstřiky nejedou na 100% dokud jsem to nepředělal? Říká se že podle barvy žhaviček.?? Auto žere něco nad 6l na sto, 1,8D a moc nestartuje a žhavičakama to nejni. Máte s tim někdo zkušenosti? nezanášejí se tim trysky(RO)?
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

moje trysky už jsou dávno za zenitem , ale těžko říct, čemu to přičíst na vrub, mám je tam už děsně dlouho. Jinak jsem byl teď delší dobu na suchu, tak jsem víc jezdil na naftu a asi se to trochu srovnalo. (dřív kolísal volnoběh a blbě to startovalo, teď už je to lepší)
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

A to jste ještě neviděli moje trysky,když to začalo špatně startovat,motor kouřil a netáhl tak jsem vytáhl vstřiky a to bylo dílo.Na té jehle bylo asi 0,5 cm karbonu.Nezen že to nerozprašovalo,ale myslím že to mělo vůbec problém prosáknout přes ten karbon.Očistil jsem to,motor jsem dekarbonizoval vodou a najednou mělo auto o 30 koní navíc.Ještě že mám komůrkáč.Mít TDI tak mám propálený písty.
Kdysi když jsem měl starýho mercedesa tak tam už taky fungovali špatně vstřiky a jeden motorář mě řek abych je rozdělal a zabrousil jehly na vstřiku pomocí cigaretového popela a nafty(udělat z toho takovou kaši).Trošku to pomohlo a nebylo s tím až tolik práce. :-)
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
wiguf
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 27 zář 2007, 10:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň a okolí

Příspěvek od wiguf »

zdenda + fazer: a vy tam máte nějakej předehřev nebo něco takovýho, nebo to ženete dovnou, a na co jezdíte na vyjet RO, na novej RO a nebo minerály co dům dá?
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

já jezdim na vyjetej RO a novej RO, občas i na naftu. Předehřev mam, ale jenom před filtrem, takže než mi začne jít do motoru teplej volej, projde jím tak 0,5l (objem filtru) studenýho.
Ty vstřiky jsem měl venku a zkoušel jsem je - no byla to tragédie, to neprášilo, ale stříkalo. Se divim, že to vůbec ještě jezdí :( . Teď co jezdim víc na naftu, se t trochu zlepšilo...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Uživatelský avatar
Fazer
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 22 led 2007, 12:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Vážany nad Litavou

Příspěvek od Fazer »

Já jsem na tom trošku jinak-výměník před filtrem,dvě nádrže,šluslá zpátečka s odvzdušňovacím ventilem a před delší odstávkou pěkně propláchnout naftou.Jinak jezdím na použitý RO. :-D
Škoda Oktavia 1,9TDI 81 kw ASV
Stan1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 24 čer 2007, 11:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Bučí 30

čerpadlo

Příspěvek od Stan1 »

Zdravim,na kterou stranu se přidává max množství paliva na čerpadle?po směru hodinových ručiček nebo protisměru.
Golďák
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 05 srp 2007, 16:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Golďák »

utahovat=přidávat
Stan1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 24 čer 2007, 11:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Bučí 30

čerpadlo

Příspěvek od Stan1 »

Díky za odpověď
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“