jo to znám taky, otočil sem víc a už to nechytlo007houmr píše:Zkusil jsem přenastavit hodnotu předvstřiku z -1,1 na 0 a dopadl jsem nevalně. Malinko sem zabral, protože jsem netušil jaký to bude mít odpor a pohnul jsem s tím asi tak o 3 - 4 mm. Pak jsem zkusil nastartovat a ukázalo mě to hodnotu 5 nebo 6 už přesně nevím. Zkusil jsem to vrátit zpět a od tý doby už nemůžu nastartovat. To je ale divný, protože jestli tomu dobře rozumím, tak pokud nesundávám rozvoďák a neměním nastavení rozvodů, tak bych měl nastartovat, nebo ne? Chápu správně, že vliv by to mělo jen na spotřebu? Že sem na to vůbec hrabal....Prosím o názory a rady, díky moc všem!!!!
Sice zatím nikdo neodpověděl, ale to neva. Už je to v cajku. Ustřelilo mě to víc, než sem myslel. Už se mě to povedlo vrátit zpátky a startuju.
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
No nevim, zatím kouká jak tele na na nově natřený vrata, ale třeba by nedělala drahotymisoVW píše:moze kludne spat a aj na takejto posteli :
![]()
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
chalani ja som to tu uz riesil len v inej sekcii, ale som sa teda nedopatral co dalej robit za jazdy skupina 004/4 -1.5, na volnobeh -1. Spotreba podla maxidotu 0.7l/h a VAG udava 0.8l/h jednoznacne doladit len teraz neviem kde to mam posuvat v smere otacania motora alebo proti vychadza mi ze v smere len neviem niesom si isty.
Zaroven sa chcem spytat jazdim uz dost dlho s tym, kym som sa dostal dat to na VAG prv som meral skutocnu spotrebu, Maxidotu neverim, tak sa chcem spytat ked to neni zosynchonizovane vacka-kluka ci sa tym nemoze nieco odsrat neviem kedy sa k tomu dostanem a autom potrebujem jazdit.
Zaroven sa chcem spytat jazdim uz dost dlho s tym, kym som sa dostal dat to na VAG prv som meral skutocnu spotrebu, Maxidotu neverim, tak sa chcem spytat ked to neni zosynchonizovane vacka-kluka ci sa tym nemoze nieco odsrat neviem kedy sa k tomu dostanem a autom potrebujem jazdit.
-
foglik.petr
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 01 led 2008, 20:49
- Bydliště: hodonin
co s tim?
mam prosbicku,jak to dady procitam tak kdyz je v poli 4 hodnota do minusu mela by byt spotreba vyssi?mam golfa 5 77kw rozvody delali v nemecku,spotreba na volnobeh 0,5,spotreba 5-5,5 a vpoli 4 mam hodnotu -4,9.startuje na brnk jede taky v pohode akorat se me zda trosku hlucnejsi oproti memu touranu 77kw
pomoc
Ahoj kluci, jsem tu uplně nový, prosím vás o vyjádření k mým hodnotám. Jestli to chápu správně tak skupina 4, pole 3 je šíleně velká hodnota a je potřeba seštelovat nějak rozvody?? Zbytek hodnot je OK?
Co jim mám v servisu říct? Co je potřeba na těch rozvodech seštelovat?
Je možný, že to má zvednutou spotřebu? Třeba jen mírně?
Ještě snad je to OII, 1.9TDI 4x4, měřeno na volnoběh, motor zahřátý.
Rozvody mají najeto 60 000 km.
Děkuju moc.
Co jim mám v servisu říct? Co je potřeba na těch rozvodech seštelovat?
Je možný, že to má zvednutou spotřebu? Třeba jen mírně?
Ještě snad je to OII, 1.9TDI 4x4, měřeno na volnoběh, motor zahřátý.
Rozvody mají najeto 60 000 km.
Děkuju moc.


