Stránka 11 z 11

Napsal: 30 led 2012, 07:28
od octaviajedna
Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji

Napsal: 31 led 2012, 19:57
od Nightrider
octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna. ;)

Napsal: 31 led 2012, 20:13
od octaviajedna
Nightrider píše:
octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna. ;)
Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.
Musí se to přes diagnostiku upravit.

Napsal: 31 led 2012, 20:46
od Nightrider
octaviajedna píše:
Nightrider píše:
octaviajedna píše:Ahoj chlapi kdo by dokázal upravit softwarově aby motor ALH nepoznal že je zaslepený EGR ventil v okolí Vysočiny popř Brna?děkuji
Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna. ;)
Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.
Musí se to přes diagnostiku upravit.
Tak to je divny, mam motor ALH, hadicku mam zaslepenou uz asi 5000km a bez problemu, leda ze by soudruzi udelali nejakou chybu.

Napsal: 31 led 2012, 20:54
od Brouk
setkal jsem se stim u techto jednotek
octavia
0281011309_038906012HA 66kw
0281011311_038906012HC 81kw


a dalsi novejsi rotacky zacinajit Hx Golf 4 atd

Napsal: 31 led 2012, 20:56
od octaviajedna
Nightrider píše:
octaviajedna píše:
Nightrider píše: Promin, ale ctu tvoji otaku uz asi po pate a nechapu co chces softwerove uravit?
K tomu bych rekl, ze motor nepozna, ze mas zaslepeny EGR ventil ani v okoli Vysociny ani Brna. ;)
Čau tento motor po zaslepení pozná že nemá požadované množství teplého vzduchu a vyhodí chybu!Osobně jsem zaslepil na zkoušku podtlakovou hadičku a asi po ujetí 300m jsem měl na PC chybu EMISE DO DÍLNY.

mělo by to správně tu chybu napsat.Třeba to už máš předělané ani o tom nevíš
Musí se to přes diagnostiku upravit.
Tak to je divny, mam motor ALH, hadicku mam zaslepenou uz asi 5000km a bez problemu, leda ze by soudruzi udelali nejakou chybu.

Napsal: 02 úno 2012, 12:01
od Motorpower
Je to tuším od 7/2002 a pokud ti nedošla SZ tak Brouk.

Napsal: 12 bře 2012, 12:13
od kety4ever
no poučné téma...
jako nebudu jmenovat jednu firmu z Kladna, ale nejde na to upozornit, kamarád jel k ní s audi a4 rv 2000 81kW a přijel se 119kW, pěkné ne? a technik říkal že to ještě u toho motoru neviděl takový výkon (zajímavé když je technik překvapen svým výsledkem když to dělá x let ne?) kamarádovi asi po 5000-10000 odešlo turbo... dle jeho slov bylo již staré, tak jej poslal na repas... ale nedá se za ním vůbec jed... je to horší jak za tatrou a když stojíte na křižovatce a on de po plynu tak ty oblaky za ním je něco... já jen čekám kdy mu i repas padne
dlouho sem se rozhodoval jestli k TDIfun nebo k DB, ale po pročtení tohoto topicu volí DP, sice od 100km dál ale co už...

Napsal: 12 bře 2012, 12:36
od Forest
Takze navyseni o udajnych 47 % jen chipem - dobry cary mary (crazy) Kladno, to je PowerTec a DieselTechnik tusim Bulis.

Napsal: 12 bře 2012, 13:02
od kety4ever
tak oprava na videu mají:
Originál: 85kW / 115PS / 285Nm
Po úpravě: 119kW / 162PS / 432Nm

Napsal: 12 bře 2012, 16:33
od Forest
kety4ever píše:tak oprava na videu mají:
Originál: 85kW / 115PS / 285Nm
Po úpravě: 119kW / 162PS / 432Nm
Stale je to pouze chipem 40% narust - to je na to turbo a ten cooler dost.

Napsal: 12 bře 2012, 17:12
od kety4ever
jj to je... a ten krouták po tom chipu je taky m*da

Napsal: 12 bře 2012, 17:15
od Smoke
pokud nemá větší trysky tak blbost, a turbo na popravu
ale ten krouťák je fakt přepísklej

Napsal: 12 bře 2012, 17:20
od kety4ever
vše origo jen chip

Napsal: 12 bře 2012, 21:37
od fabiátor
Kdyz na to tak koukam, asi prodam DT4 a FB-R783 a necham si to na Kladne cipnout na stejny vykon jako ted s tim vsim hardware okolo (LOL)