Stránka 11 z 19

Napsal: 24 zář 2013, 14:16
od Jirka.
Jo je to úplně stejný, pokud už to někdy někdo před tebou neměnil na tu s 100mm, proto jsem psal raději měj obě, případně ta delší se dá vždy zkrátit.

Napsal: 24 zář 2013, 14:23
od juras0
O. K diik

Napsal: 24 zář 2013, 14:45
od mattock
ako je na tom motor CR CBAB kupeny 12/2008? udajne u tych prvých CR motoroch tam bol pouzity stary problemovy typ vyvazováku. nemá niekto info?

Napsal: 05 říj 2013, 11:33
od misokgb
Nazdar hosi, chcem sa spytat. passat 2007 BKP ma 77mm alebo 10mm tu tycku? Ci ked pridem do VW tak objednam novu podla VIN cisla? Auto ma 200.000km a zatial bezproblemov, tak to radsej vymenim skor, nez sa nieco stane... Staci kupit original vo VW, alebo je lepsia ta tvrdsia, co sa predava tu? Vdaka.

btw a s tryskami ako, ako zistim, ze ci su tie trysky na vymenu? Vymenia mi to vo VW aj ked bol auto dovoz z IT? Vdaka.

Napsal: 05 říj 2013, 12:09
od juras0
10mm je hodně málo :D ted jsem ju měnil na mojim bkp a je tam 77mm
kupoval jsem ju ve škodovce...109kč na vstriky se zeptej jestly se na tebe vztahuje svolavačka . když jsem tam byl ja, tak tuším musiš mít servisku
pokud máš tak by neměl být problém .......

Napsal: 05 říj 2013, 12:10
od Jirka.
Na BKP ti vstřiky vyměněj 100% i bez servisky, pokud už nejsou vyměněný za ty bezporuchový. Tyčku bys měl mít 77mm pokud to už někdo neměnil, ale nová stojí 100kč, koupil bych obě, případně ta delší se dá zkrátit. Ale uplně nejlepší je si ty vyvažováky nechat udělat od sharika.

Napsal: 05 říj 2013, 12:27
od juras0
Jirka. píše:Na BKP ti vstřiky vyměněj 100% i bez servisky, pokud už nejsou vyměněný za ty bezporuchový. Tyčku bys měl mít 77mm pokud to už někdo neměnil, ale nová stojí 100kč, koupil bych obě, případně ta delší se dá zkrátit. Ale uplně nejlepší je si ty vyvažováky nechat udělat od sharika.
to už záleží na každým jestly dát x tisic za bez problemový vyvažováky
nebo každých 100tis vymenit hridelku za 100kč...

Napsal: 05 říj 2013, 18:38
od sharik4x4
To opravdu záleží na každém jak opravu vyvažováků provede.Ale bohužel měnit tyčku za 100Kč je sice dobrý,ale musel by to člověk dělat od nova,to jest každých 100tkm.Ale pokud to tam strčí ve 200tkm,když už je to načatý,tak má zaděláno na problém.Každý den opravuji vyvažováky po nějakým chytrákovi,který si myslel,že se ho to netýká a myslí si jak ušetřil,když tam vrazil novou tyčku za 100-vku.
A když se rosvítí kontrolka mazání,tak už je většinou pozdě a už nikomu moc do smíchu není a každý se modlí aby to stálo co nejmíň.
A už to nestojí xtisíc,ale xxtisíc.
Jinak pro info všech problém se týká i motorů CR /CBAB,CBBB,atd./do roku 2010.Po roce 2010 je už vyvažovací modul modifikován a k protáčení nedochází.
Vše před rokem 2010 má krátkou tyčku 77mm!!!!,která se časem protočí.

Takže,každý ať si to opraví podle svého.Je to jeho auto,jeho peníze.



:)

Napsal: 06 říj 2013, 03:27
od misokgb
Tak tie trysky by mali vymenit, co som zistoval, tak v pondelok tam pojdem.

Co sa tyka tej tycky na pohon cerpadla - ked dam novu tak preco je zadelano na problem? Moze byt nacata plocha, do ktorej sa ta tycka zasuva? Auto bolo servisovane v IT do 150.000km do roku 2010 - mozno, ze by VW uz v tomto case vedel o tom probleme nahonu ol. cerpadla a menil tu tycku pri vymene oleja? Neviem ako sa to povie po taliansky, pozrem knizku a poprekladam, lebo je tam dost veci menenych v tej serviske...

Prip sa da nejak skontrolovat da dosadacia plocha tycky, ci neni vydrata ked to budem menit? Vdaka.

Napsal: 06 říj 2013, 11:09
od sharik4x4
Dosedací plochy se vymačkají a nový šestihran zbytek materiálu strhne,jelikož má ostré a tvrdé hrany,kdežto protikus je měkký.Takže je to jako když tam dám vrták.Následně se to časem protočí a v hřídeli zbyde místo šestihranné díry kruhová.Dosedací plochy se dají zkontrolovat,ale jenom částečně a je nutné rozebrat modul a vyndat hřídel.
Nikdo to preventivně neměnil,protože ve 100tkm to nikdo neřešil a už vůbec ne u VW.Problém nastane kolem 200tkm/od 150-250tkm dle stylu jízdy/.

Napsal: 06 říj 2013, 18:30
od mattock
Karlos3 píše:Tak jsem dnes měnil šestihran na svym Pašíkovi ..2.0TDI-CR 103kw CBAB ..a asi scela zbytečně :-)
Mám vyrobu auta 03.09.2009 !!...dle etky mám mít 77mm unašeč ..tak mi to ukazala moje zastaralá neaktual.etka a i etka v autoriz.servisu!!! ..tak jsem koupil tu podle etky, dnes jsem to z mým mechanikem rozebral, vytáhneme šestihran a on tam byl už 100mm :-)) ..poprvé v životě co mi lhala i etka :-)) ..a asi ani borci ve VW nevěděj co tam dávaj :-) ..a co víc ...na tom šestihranu nebyla jediná známka ani otlačení :-) ..muj mechanik jí utřel hadrem a pak jsme na obě koukali a kdyby on nevěděl v který ruce má tu novou, tak ani nevíme která to je :-)) ..naprosto bez známek ani otlačenin a to mám na motoru nalítnuto bez mála 180.000km !!! ... fakt mně to překvapilo, že i etka umí lhát ...Ještě ten muj mechanik, bývalej zaměstanenc VW volal do VW, nahlásil muj VIN a taky, hlásilo to, že mám ten 77mm unašeč :-) ...
ako je potom toto mozne ?

Napsal: 06 říj 2013, 20:47
od sharik4x4
Je to možný.Etka hlásí 9/2009 je zlom mezi novým a starým typem vyvažováků,takže pokud tam byl již nový typ modulu s 100mmtyčkou,tak tam už problém není.Takže je to jasný jak facka.Není nutno více špekulovat.

Napsal: 06 říj 2013, 20:49
od sharik4x4
Přelom je sice 9/2009 ale ve VW to tam dávali jak to zrovna měli po ruce.

Napsal: 06 říj 2013, 21:50
od sathol
mnel jsem audinu ta mnela najeto 56tis tycka protocena neni jak klasika retez.

Napsal: 10 pro 2013, 14:17
od capo
Passat 9/2009, CBBB. 240t najeto. Do výměny oleje daleko.... A teď babo raď :)