Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

hlavně ty delší nezkoušejte v rotačkách ;)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ty už se tam nevlezou? :D no to by byl hukot.. ja měl taky obavy aby to bylo ok když tam jsou ty 24 mm ted ale když to u těch žhavek přímo píšou že jsou pro PD tak to asi bude ok :)
polo 1.4tdi AMF
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Huml píše:hlavně ty delší nezkoušejte v rotačkách ;)
Jak dopadla ta T5, co mela slabsi tlak na jednom valci?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tlaky jsem srovnal, start se zlepšil, ale ještě to není podle mýho uplně ok
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

A v čom bol teda kameň úrazu..?
CAHA 125 kW TDI CR
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Huml píše:tlaky jsem srovnal, start se zlepšil, ale ještě to není podle mýho uplně ok
Ten tlak se ztracel na ventylech nebo na pistech? Srovnal si to teda rapsi hlavy, nebou vymenou kruhu? Nebo se ten tlak ztracel uplne nekde jinde? (vstrik, ......)
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Tak pánové pan Huml měl opět pravdu.nedalo mi to s těma 22 tlakama a zkusil jsem 2 o dost dražšíma měřákama a ten dražší(8tis.) na konec tlaky 28,28,5,28,5,28 hodnoty při záběhu a vlažnej motor tak spokojenost! (rofl) jinak ještě jsem měřil jednym a ten ukázal tlaky 32(4tis.měřák) (LOL) takže bych všem těm budíkům moc nevěřil a jestli někdo píše tlaky 34 atd tak se mi to zdá jako blbost.co měřák to ůdaj jinde.... :roll:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

starty

Příspěvek od Dejv212 »

Zdarec ttak po precteni tohoto tematu sem se odhodlal k vymene zhavicu 24mm za 29mm a dnes rano kdy bylo -8 start na drc takze parada,jeste me ale sere cvakani hider po startu nez se zaplni olejem.Premislim jestly by nepomohla vymena nosniku olejoveho filtru s chladicem.

VW 1.9 TDI PD AJM 85KW
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

to ti nepomůže.pomůže ti buď hustčí olej,nebo nové hydra
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako dlho ti to cvaka?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

starty

Příspěvek od Dejv212 »

Pouzivam 5W30 VA od schelu
Cvaka to par sekund po startu.Jinak hydra sou nova maj neco kolem 20000km nalitano jelikoz sem delal GO mmotoru ale pouzil jsem pro ATD
Jen me to zajima protoze kdyz posloucham jiny PD po ranim studenem startu tak tento problem neslysim.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

zkusil bych 5w-40 .stejnej problem jsme řešily u ASZ s 5w-30 to cvakalo,tak jse dalo od Valvoline 5w-40 a bylo po problému... (rofl)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

kup si renault, ten nema hydra (LOL) ak to cvaka iba par sekund po starte, tak to neries.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

starty

Příspěvek od Dejv212 »

Ok uz letim do francouze :scooter: To muzu rovnou spachat :bang:
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

:rip: :lol2:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“