Stránka 102 z 132
Napsal: 21 led 2017, 00:10
od ka-spel
Bavil jsem se o tom se známými servisáky a podle nich nafouknutá bublina. Vůbec to nezohledňuje nacucnutí oleje u turba, čipování atd.
Napsal: 21 led 2017, 10:30
od tribit
Jak se to veme, když vemeš to, že u starých se to nedělo, tak to prostě ojebali a ta šance tu je daleko vyšší než u starých PD.
Napsal: 23 led 2017, 19:33
od Ladas
Celý je to okradený nahoře šroub co se používal pro TDI TDI PD
dole inovace...
Napsal: 23 led 2017, 19:36
od Ladas
nahoře klika pro TDI PD
dole "ořezaná" klika po inovaci která je lehčí k lehčím pístům a ojnicím zřejmě se díky tomu líp roztáčí ale díky kvalitě ojnic šroubů a dvouhmot zase nevydrží to co staré TDi a TDi PD
Napsal: 23 led 2017, 19:54
od Tomas6
To je proto aby to kluci co honí koníky nemuseli odlehčovat.

Asi začnu shánět poctivý spodek a ten si přeskládám do svýho bloku aby byl klid v duši.Je v tom nějaké úskalí když bych do bloku BXE chtěl naskládat pajšl z třeba ASZ?Kromě teda snímače na klice,to vím že je u bxe v guferu,teda impulsní kolo,ale někdo tu někde psal že konec kliky je snad stejný a stačí jen sundat staré impulsní kolo.
Napsal: 23 led 2017, 20:08
od A6TDI
No , "pěkný" ... Ikdyž nejsem žádný metalurg tak kromě menší gramáže , je vidět už jen podle barvy ,že ta ASZ klika je mnohem houževnatější a to BXE má podle světlejšího odstínu jiný složení ocele. To ASZ vypadá opravdu dobře.
Napsal: 23 led 2017, 20:09
od Ladas
horní klika nejni dokonale omytá...
BXE KO
Napsal: 04 úno 2017, 00:45
od Alesj
Napsal: 07 úno 2017, 18:22
od jericho-3
Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..
Napsal: 07 úno 2017, 20:10
od Tomas6
Zrovna tak to bylo i u toho motoru co jsem dělal já.Myslím že povolil šroub na ojnici nebo rupla samotná ojnice.Taky 4tý válec.
Napsal: 07 úno 2017, 22:22
od Maslo23
Ten puvodni byl na salach KS? Zil sem v domeni ze padaly jen s TH
Foto TH šály po vyměně
Napsal: 17 úno 2017, 10:27
od Pavel1974
Tak už mám taktéž vyměněné šály samozřejmě i se šrouby u mého BXE z 2008. Jsem zvědav, jak dlouho by ještě vydržely

. Šály mají najeto 185000 km a byla to China.
Snad je nebezpečí zažehnáno...


Napsal: 17 úno 2017, 20:02
od šulda
To jsou TH a ne China.
Napsal: 18 úno 2017, 13:18
od Pavel1974
Samozřejmě značka TH, ale jak jsem z diskuse na téma nekvalitních šál vyrozumněl, tak vyrobené v Číně

Napsal: 18 úno 2017, 13:30
od Huml
jericho-3 píše:Tady je divné, že čepu kliky téměř nic není až na zásek od hrany ojnice, což znamená že zadřené to natvrdo nebylo. Spíš to vypadá jako přetočené, kdy si motor cucl oleje..Je záhada, že zrovna BX, ale někdo to tady vysvětlil, že tento motor je odlehčen, tzn. poddimenzován..Takhle jsem rozebral motor, který měl namontovánu vyhřátou ojnici /opravenou/ a majitel prohlásíl, že motor jezdil bezvadně, ale že se honil s kámošem a při jízdě/co v tom bylo/ padla rána..A byl to motor bez turba a ne od koncernu..
na ojnici je jasně vidět, že praskl jeden šroub, se zadřením to nemá nic společnýho, na těch motorech jsou normálně dvě závady, jedna, nekvalitní ojniční šály a druhá, problém s materiálem nebo utažením ojničních šroubů, ty prošoupaný ojniční šály nemají vliv na praskání šroubů a lítání ojnic