Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
v ENG třeba toto
https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... _51094.pdf
https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... _52036.pdf
v CZ spousty dalších
http://www.cesomot.cz/doc_cz/GLYCO_tech ... putter.pdf
http://www.techmagazin.cz/960
http://www.elit.cz/cs/download/glyco-na ... ozisek.pdf
https://www.google.cz/search?q=SPUTTER+ ... _Ivw3XbLZQ
https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... _51094.pdf
https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... _52036.pdf
v CZ spousty dalších
http://www.cesomot.cz/doc_cz/GLYCO_tech ... putter.pdf
http://www.techmagazin.cz/960
http://www.elit.cz/cs/download/glyco-na ... ozisek.pdf
https://www.google.cz/search?q=SPUTTER+ ... _Ivw3XbLZQ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Zas tak bych to nedramatizoval, nevím, proč kupovat další sadu ložisk, stačí při výměně šroubů zkontrolovat, zda jsou správně a kdyžtak přehodit. Za tu chvilku ještě nebudou vůbec zajeté. Ale možná bych raději zajel za mechanikem, který si neplete úhlyvw19 píše:Neviem kolko ich robil ale ubezpecoval ma ze to uz robil som z toho znechuteny ale tak hadam sa to da na poriadok
Objednal novu sadu aj srobov aj lozisk tak sa to idemenit len chcem vediet ci sa nemoze stat to ze nebudu tie sialky oznacene a tym padom nebudem vediet ktore kam idu

nevím, co máš pořád s novou dobou a koncernem, to, že je horní šála více dimenzovaná oproti spodní je běžné i v minulosti a i u jiných značek. Spoustu motorů různých automobilek má problémy s ojničními šálami, je to prostě nejnamáhanější ložisko v motoru. Třeba Renault a ty jejich šílený 1.5dCi, ty měly podobný problém a jsou to podobné ročníky jako ty PD 77kw. I ultra spolehlivý motor 2.8 iveco/fiat má po 300.000km dřiny ojniční šály KO, ale stačí je 2x vyměnit a motor najede milionjericho-3 píše:Já se mu nedivím, ale nová doba potřebuje nové věci, bohužel jsem se nikde nedozvěděl, jaký k tomu je důvod. Samozřejmě horní šála je více namáhaná, dostává ty rány první a když to je tuning se zvýšením tlaku přeplňování má toho plné kecky, ale proč tedy, když patrně to horní je kvalitnější nejsou obě dvě kvalitní stejně? Koncern se začíná ubírat zajímavými směry, sere se mu to pod rukama a mám takový dojem, že to chce doklepat, než přejde na elektriku . Nemá někdo nějaké pojednání PROČ je nutné mít dva druhy šál pro jednu ojnici?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Sputter coating je specialni povrchova uprava,kvuli odopnosti jak taky jinak,jestli to prehodil tak je tukan a mel si to zjistit jak se to dela
Myslim ale ze by se nestalo nic ani tak...jak psano vyse netreba dramatizovat...
Nove srouby,utahnout jak to ma byt a je to
To ze to pretahnul o 90st. Nemuze nic udelat,saly se nemackaji na sebe vic kdyz se pulky ojnic o sebe oprou,tak to vidim ja
Myslim ale ze by se nestalo nic ani tak...jak psano vyse netreba dramatizovat...
Nove srouby,utahnout jak to ma byt a je to
To ze to pretahnul o 90st. Nemuze nic udelat,saly se nemackaji na sebe vic kdyz se pulky ojnic o sebe oprou,tak to vidim ja
Souhlas, něco neznám, tak se do toho přece nepustím pokus/omyl a nespoléhám, že díky praxi mám zkušeností dost a na vše. Už soudruh Lenin říkal se učit, se učit, se učit ... vlastně Mireček 
Tady bylo kolegou odkazováno už cca 2 roky zpět
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 95#1058795

Tady bylo kolegou odkazováno už cca 2 roky zpět
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 95#1058795
A co závity v ojnici? Nestraším, jen uvažuju.roman1648 píše:To ze to pretahnul o 90st. Nemuze nic udelat,saly se nemackaji na sebe vic kdyz se pulky ojnic o sebe oprou,tak to vidim ja
jo jo jenže to byla doba kdy to dělali na výdrž a ne na leasing a pak pryč...roman1648 píše:jo, pokud to na to trpí tak vyměnit
za éry GII jsme nedávali nový hlavový šrouby,ojniční ani žádný jiný a kolik set tisíc kiláků to najezdilo..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!