Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vw19 píše:Neviem kolko ich robil ale ubezpecoval ma ze to uz robil som z toho znechuteny ale tak hadam sa to da na poriadok
Objednal novu sadu aj srobov aj lozisk tak sa to idemenit len chcem vediet ci sa nemoze stat to ze nebudu tie sialky oznacene a tym padom nebudem vediet ktore kam idu
Zas tak bych to nedramatizoval, nevím, proč kupovat další sadu ložisk, stačí při výměně šroubů zkontrolovat, zda jsou správně a kdyžtak přehodit. Za tu chvilku ještě nebudou vůbec zajeté. Ale možná bych raději zajel za mechanikem, který si neplete úhly :)
jericho-3 píše:Já se mu nedivím, ale nová doba potřebuje nové věci, bohužel jsem se nikde nedozvěděl, jaký k tomu je důvod. Samozřejmě horní šála je více namáhaná, dostává ty rány první a když to je tuning se zvýšením tlaku přeplňování má toho plné kecky, ale proč tedy, když patrně to horní je kvalitnější nejsou obě dvě kvalitní stejně? Koncern se začíná ubírat zajímavými směry, sere se mu to pod rukama a mám takový dojem, že to chce doklepat, než přejde na elektriku . Nemá někdo nějaké pojednání PROČ je nutné mít dva druhy šál pro jednu ojnici?
nevím, co máš pořád s novou dobou a koncernem, to, že je horní šála více dimenzovaná oproti spodní je běžné i v minulosti a i u jiných značek. Spoustu motorů různých automobilek má problémy s ojničními šálami, je to prostě nejnamáhanější ložisko v motoru. Třeba Renault a ty jejich šílený 1.5dCi, ty měly podobný problém a jsou to podobné ročníky jako ty PD 77kw. I ultra spolehlivý motor 2.8 iveco/fiat má po 300.000km dřiny ojniční šály KO, ale stačí je 2x vyměnit a motor najede milion :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Sputter coating je specialni povrchova uprava,kvuli odopnosti jak taky jinak,jestli to prehodil tak je tukan a mel si to zjistit jak se to dela
Myslim ale ze by se nestalo nic ani tak...jak psano vyse netreba dramatizovat...
Nove srouby,utahnout jak to ma byt a je to
To ze to pretahnul o 90st. Nemuze nic udelat,saly se nemackaji na sebe vic kdyz se pulky ojnic o sebe oprou,tak to vidim ja
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Souhlas, něco neznám, tak se do toho přece nepustím pokus/omyl a nespoléhám, že díky praxi mám zkušeností dost a na vše. Už soudruh Lenin říkal se učit, se učit, se učit ... vlastně Mireček ;)

Tady bylo kolegou odkazováno už cca 2 roky zpět
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 95#1058795
roman1648 píše:To ze to pretahnul o 90st. Nemuze nic udelat,saly se nemackaji na sebe vic kdyz se pulky ojnic o sebe oprou,tak to vidim ja
A co závity v ojnici? Nestraším, jen uvažuju.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To musi vydrzet...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3783
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hele pro klid v duši bych šrouby vyměnil.To jo.Víc bych do toho nedrbal. A myslím že přetažení o 90 stupňů taky asi moc neřeší.Ten šroub to musí normálně vydržet.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, pokud to na to trpí tak vyměnit
za éry GII jsme nedávali nový hlavový šrouby,ojniční ani žádný jiný a kolik set tisíc kiláků to najezdilo.. :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

roman1648 píše:jo, pokud to na to trpí tak vyměnit
za éry GII jsme nedávali nový hlavový šrouby,ojniční ani žádný jiný a kolik set tisíc kiláků to najezdilo.. :D
jo jo jenže to byla doba kdy to dělali na výdrž a ne na leasing a pak pryč...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je bohužel pravda, já si ani nepamatuju čoveče že bysme tehdy měnili kladky na rozvodech...novej řemen a odjezd, jednak ty díly nebyly a když ano stály milion..
pumpa se rozdělala,nový futro s gufírkem a šup, opraveno
vw19
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 bře 2017, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od vw19 »

Tak chalani pripravené na zajtrajšiu poslednú montáž hádam všetko dopadne dobre Šálky Kolbenschmidt a samozrejme s označením Sputerr vrchne☝
Dam vediet suto som mechanikovi pripravil aby mohol napravit chybu ktora sa stalaObrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Stejně jako ty původní, až budete sundavat tenhle pokus, ověř si, jak byly nandaný. Najelo to nic km, ale třeba něco bude i tak znát v případě, že by to někde prohodil. Při tom jeho tvrzení mohl klíďo frknout na jednu ojnici jen 2x spodní a jinde zas jen 2x vrchní ...
vw19
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29 bře 2017, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od vw19 »

Áno v každom prípade som aj ja na to zvedavý ako sú nahodené ale určite aj tak pojdu nové aj sialky aj sroby,Tak to mam prisľúbené aj od toho mechanika...inak aj on je zvedavý mi písal
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

No to je mechanik asi jako já .. :D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3783
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak když jsem dělal naposled zetora tak nějaké vrchní či spodní šálky jsem nijak neřešil.Jenže to auto by stálo o pět korun víc kdyby byly spodní stejné kvality jak horní.Bohužel.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jara072
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 20 zář 2016, 17:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Třeboňsko

Příspěvek od jara072 »

Mám kamaráda má 1,9 TDI OII rok výr. 2008 má to DPF,nevím typ motoru ,najeto cca přes 200tis. Ulomená klika mezi třetím a čtvrtým válcem za závažím,šály byly prý OK,olej měnil po 10 tisících.Oprava ho stála 40 tis.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“