Stránka 108 z 119
Napsal: 16 úno 2012, 18:13
od tiesto112
Ahoj, dostal se mi do ruky údajně již upravený motor AAZ. Chtěl sem se mrknout na čerpadlo a nevím jak, ale povedlo se mi nějak a neptejte se mě jak, natáhnout tu pružinu v čerpadle. Auto teď nejede, nejde za plynem, jakoby ani netlačilo turbo. Poradíte mi co s tím?
Vím že tu je o tom 107 stránek ale ne to fakt čas nemam
Děkuji předem za ochotu

čerpadlo
Napsal: 16 úno 2012, 21:14
od bekrbekr
napiš TUNERovi, mně poradil taky s čerpadlem a měl pravdu.už jsem to udělal co mi radil a je to OK.
Napsal: 17 úno 2012, 18:05
od tiesto112
Trošku sem to dnes v práci přelouskal (do strany 45) a pravděpodobně jsem tu tyčku obohacovače vrátil špatně. Na tý plochý straně byla rýha tak sem juknul dovnitř do tý díry kam patří a vyděl sem tam ,,cosi"

No zkrátka něco co tam tu rýhu vytvářelo tak sem to tam dal

V 8 jedu z práce tak uvidim co to udělalo.
Jinak je to můj první turbo diesel který vlastní a na to že je v těžkym toledu 1L tak musím říct že do teď to jelo opravdu výborně. Mám audi coupe 2,0 8v (85Kw) která váží o půl tuny míň a přijde mi že tohle pocitově jede líp. Opravdu skvělý motor

Až se to auto jednou rozpadne (a věřim že to nebude dlouho trvat vzhledem ke stavu podvozku) tak ten motor nahulákám do feldy, ta je lehká a snadno sehnatelená. Ten motor si zaslouží fungovat dál
Čus Láďa
toledo
Napsal: 17 úno 2012, 21:15
od bekrbekr
čau,to máš 1,9 td?
Napsal: 17 úno 2012, 23:02
od tiesto112
jj AAZ
turbo
Napsal: 28 bře 2012, 21:18
od Milo75
Ahojte
kleklo mě VNT20 a dozvěděl jsem, se, že jsou i modernější turba, jakou by jste mě doporučily náhradu??
motor 2800ccm, 4 válec, 10mm pístek v čerpadle-přidáno na čerpadle
VNT20 bylo skvělé v tom, že páslo na svody, musel jsem jen správně natočit sací část.
u VNT mě vadilo, že si ce šlo nastavit cca od 1700 otáček, ale motor se přehříval, protože turbo působilo jako motorovka, ale s modernějším turbem, tenhle problém bude asi taky
Re: turbo
Napsal: 28 bře 2012, 21:57
od bombastiq
Milo75 píše:Ahojte
kleklo mě VNT20 a dozvěděl jsem, se, že jsou i modernější turba, jakou by jste mě doporučily náhradu??
motor 2800ccm, 4 válec, 10mm pístek v čerpadle-přidáno na čerpadle
VNT20 bylo skvělé v tom, že páslo na svody, musel jsem jen správně natočit sací část.
u VNT mě vadilo, že si ce šlo nastavit cca od 1700 otáček, ale motor se přehříval, protože turbo působilo jako motorovka, ale s modernějším turbem, tenhle problém bude asi taky
pokud ti mohu poradit co dát za turbo tak já osobně bych volil nevyběhanou kkk k26 s odpojenou regulací
Napsal: 28 bře 2012, 22:05
od Milo75
podle fotek to vypadá na turbo bez nakláěpní lopatek a s externím WG??
to by mělo být lepší??
Napsal: 28 bře 2012, 22:30
od bombastiq
no osobně si myslim že jo
tady se furt řeší jak dostat spodek i vrch
ta k26 bude na tvuj obsah ideální měl jsem ji na 1,9td
s kur..... přidanou naftou mi tlačila 0,5 baru při 2200ot
takže na tý 2,8 bude tlačit snad už při volnoběhu
tlačil sem na ní 1,5 baru a víc už nenafoukala
měl jsem malej obsah v serii tlačí skoro 1,2 baru
takže když foukneš 2,0 tak si myslim že to v klidečku zvládne
já sem ji koupil za 500,- i kdybys ji koupil za 1500,- tak za pokus to stojí !!!!!!
stejně si myslim že do 2 let zase dudou všichni honit koně na obtokáčích
Napsal: 28 bře 2012, 22:34
od bombastiq
http://auto.bazos.cz/inzerat/14697395/T ... Ducato.php
tohle je přesně ona , mět prachy tak ji beru okamžitě do zásoby
Napsal: 29 bře 2012, 05:48
od Thomy
bombastiq píše:no osobně si myslim že jo
tady se furt řeší jak dostat spodek i vrch
ta k26 bude na tvuj obsah ideální měl jsem ji na 1,9td
s kur..... přidanou naftou mi tlačila 0,5 baru při 2200ot
takže na tý 2,8 bude tlačit snad už při volnoběhu
tlačil sem na ní 1,5 baru a víc už nenafoukala
měl jsem malej obsah v serii tlačí skoro 1,2 baru
takže když foukneš 2,0 tak si myslim že to v klidečku zvládne
No joo, jenže na 2.8 to turbo bude muset natlačit víc vzduchu, takže nevim jak s těma 2 bar

Napsal: 29 bře 2012, 06:18
od Milo75
mě turbo z 2,0TD tlačí při 2200 0,5bar a to je málo
podle tvých fotek si pro jedno zrovna takové jedu, protže to z 2,0td má ohlou lopatku a píská jako prase
a je za 500
ale podle mě na VNT20 to zdaleka nemá
Napsal: 09 dub 2012, 18:39
od OndraGTD
Zdravim, chlapi sorry za OT, ale neprekazi doma nekomu SB cerpadlo a vodni garett T2 ?
Napsal: 09 dub 2012, 19:50
od Milo75
SB řerpadlo je co??
Napsal: 09 dub 2012, 20:01
od LibangVW
čerpadlo z 1.6TD 59kw kod motoru SB
