Stránka 12 z 12
Napsal: 20 úno 2019, 17:26
od trhna
On ma ale 240mm lamelu tam to je jinak nez 228mm. Nechci kecat ale myslim ze pokud mas pritlacak sachs performenc. Tak jejich lamela k tomu ma 3,2mm oblozeni na kazde strane jen nevim jak je tlustej ten plech to je zasadni. Ten pritlacak je jinej. Na klasickou 240mm spojku kdyz das 3,5 a 3,5 bere spojka dost na hore. Idealka je podle meho 3,5 a 3,7. Tak jako tak to musis znova rozdelat. Zmer pak celkovou tlousku lamely a zavolej nekde kde maj original sachs performens lamelu skladem at ti zmerej tlousku.
Napsal: 20 úno 2019, 18:01
od skslavo1
kvuli tomu se lamela preobkladala. original lamelu performance mi zmerili ve dvou eshopech. Jeden nameril 8mm. druhy nameril 8,2 mm. Dle toho renovak preoblozil lamelu na mensi tloustku a stejne to nefunguje. Tak ted se chystam vymenit spojkovy valec u pedalu jestli nahodou neni chyba tam.
Napsal: 20 úno 2019, 19:09
od M4rt4s
Já jsem nechal stocit setrvačník a řek jsem soustruznikovi ať mi koukne o kolik to ubere a o to přidám na lamele od originálu. 🙂
Napsal: 20 úno 2019, 20:36
od peter l
Octavia asz 240mm oblozenie hds 2x3,6mm a zabera v strede...pritacny-seria...cize je to fakt loteria
Napsal: 20 úno 2019, 20:37
od MirekX
Setrvák správný soustružník stočí tak, že o co ubere střed tak o ten samý rozměr ubere okraj.
Napsal: 20 úno 2019, 21:10
od M4rt4s
Chtěl jsem to srovnat celý a podle hrany kouknout kolik ubral.
Ptal se mě jestli chci i odlehčit a to sem nechtěl u TDI si myslím by to nedělalo dobrotu.