jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
já jsem dnes navařil tu tyčinku, jedna strana je skoro rovná a to vybrání mi jde tak 1,5 - 2 mm kté rovné hraně, jezdec jezdí až na doraz ale výkon se mi už takřka nezvednul, jako by už čerpadlo nechtělo dávat víc nafty při tom vysokém tlaku turba.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
no kdyby byla ta pružina tvrdší a prodloužil se chod té kuželky, tak by to podle mne šlo možná lépe seřídit přesnějš dávku paliva podle tlaku, ale ty to máš asi i delší, tu kuželku, to je docela dobrý. Jinak origo nechodí ten jezdec po celé kuželce, nevyužívá podle mne ani 3/4 té kuželky, možná ani ne víc než polovinu
ted jsem zase trošku ubral nafty, ale nekouří. Je to stejny jako předtím, zakouří jen při náběhu turba ( tedy okolo 2200 ot. )
a vybrousit už to víc nepůjde
už jsem v koncích 
a vybrousit už to víc nepůjde
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
no právě že kdyby byla tvrdší, tak by fungovala lépe ve vyšším rozsahu tlaků, takhle se otevírá už naplno docela brzo.iTD píše:přesně, origo mě chodila jen asi 5mm. a pružina je progresivní- je podle mě zbytečný dávat tvrdší, navíc by jsi zkrátil chod.
A kdyby byla tvrdší,tak by jí tam nemuselo být tolik, takže by se krok nezkrátil
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
frenky píše:no právě že kdyby byla tvrdší, tak by fungovala lépe ve vyšším rozsahu tlaků, takhle se otevírá už naplno docela brzo.iTD píše:přesně, origo mě chodila jen asi 5mm. a pružina je progresivní- je podle mě zbytečný dávat tvrdší, navíc by jsi zkrátil chod.
A kdyby byla tvrdší,tak by jí tam nemuselo být tolik, takže by se krok nezkrátil
to už nevim jak to myslíš s tím zkrácením a ztvrzením. nevim jak to máš, ale mě to tak plně vyhovuje, sedí mě to na všechny režimy- sám sem to tak upravil jak bylo třeba. možná to máš jiný, nebo fakt unavenou pružinu. mě to jde na doraz až při 1.7b. při 0.5b jen cca 1/3, při 1b cca 2/3. ideál
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no zkoušel jsem to na kompresoru a chodí to na doraz už při celkem nízkým tlaku, rozhodně pod 1 bar, pružina nevím jestli je unavená, rozebral jsem 2 čerpadla a ty pružiny mi přijdou stejně silný, ještě mě napadlo tam dát pružinu z toho silnějšího TD, to by mělo mít i o něco vyšší tlak a měla by tam podle mne být asi i jiná taq kuželkaiTD píše:frenky píše:no právě že kdyby byla tvrdší, tak by fungovala lépe ve vyšším rozsahu tlaků, takhle se otevírá už naplno docela brzo.iTD píše:přesně, origo mě chodila jen asi 5mm. a pružina je progresivní- je podle mě zbytečný dávat tvrdší, navíc by jsi zkrátil chod.
A kdyby byla tvrdší,tak by jí tam nemuselo být tolik, takže by se krok nezkrátil
to už nevim jak to myslíš s tím zkrácením a ztvrzením. nevim jak to máš, ale mě to tak plně vyhovuje, sedí mě to na všechny režimy- sám sem to tak upravil jak bylo třeba. možná to máš jiný, nebo fakt unavenou pružinu. mě to jde na doraz až při 1.7b. při 0.5b jen cca 1/3, při 1b cca 2/3. ideál
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
myslím, že stačí jen o pár otáček vyšroubovat ten šroub pod pružinou- tím zvýšíš předpětí pružiny. tím žes to zkoušel na kompresoru ses přesvědčil jak to valí, a je jasný že origo je to nastaveno na 0.8b.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no jo, ale ikdyž to vyšroubuješ co nejvíc to jde, to je asi 0,3 mm pod tu trubku ve které běhá celá ta kuželka (výš už to nemůže být, protože pak už leží při stlačení ty závity té pružiny na sobě), tak to jde na doraz už někdy při 0,8 - 1 atm.iTD píše:myslím, že stačí jen o pár otáček vyšroubovat ten šroub pod pružinou- tím zvýšíš předpětí pružiny. tím žes to zkoušel na kompresoru ses přesvědčil jak to valí, a je jasný že origo je to nastaveno na 0.8b.
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
nešroubat co to de, ale jen dle potřeby. a pokud nemáš upravenou tu kuželku tak nevim co očekáváš. druhá věc- nechápu proč ti to hulí když to není upravený. nějak se mi to příčí- mám tafo upravený a naladěný bez problému a tobě to nejde už na začátku.
jakej máš tlak T. a jakej tlak požaduješ?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no normálně je tam maximum okolo 1,6, ale teď jsem si všimnul při popojížďkách, že je tam jen 1,3iTD píše:nešroubat co to de, ale jen dle potřeby. a pokud nemáš upravenou tu kuželku tak nevim co očekáváš. druhá věc- nechápu proč ti to hulí když to není upravený. nějak se mi to příčí- mám tafo upravený a naladěný bez problému a tobě to nejde už na začátku.jakej máš tlak T. a jakej tlak požaduješ?
no já tam nic nepřidával, je tam ještě ten plíšek jako ta plomba na tom závitu (no i to se dá sundat a nandat), ale chci to zkusit ubrat, jen jsem se k tomu zatím ještě nedostaliTD píše:a máš přidaný na čerpadle? protože to je možná ono proč ti to hulí. a to je blbost.
jinak teď jsem s tím absolvoval cestu asi tak 150 km, a je to poznat, ta jinak natočená kuželka, začíná to líp táhnout v nižších otáčkách a táhne to ještě i tam, kde to předtím bylo už dávno mrtvé