MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

a ventil co ti ovlada egr tam zustal (nezapojenej)? tu chybu ti to muze psat kvuli tomu ze to zkousi funkci egr (vaha ma ukazovat normalne, po zapnuti egr ma ukazovat malo - zbytek to prisava z vyfuku).

nekde na netu sem nasel bypass egr ventilu a to fungovalo tak ze kdyz to poznalo ze se ma otevrit egr tak to na vaze ubralo napeti. to je to co by si potreboval zkusim to najit
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

Takhle to mam
Obrázek

U toho modrýho drátu od teploty oleje je zapojená nějaká věc, která taky prej musí být zapojená, je-li to ono ... má to ustřihlou hadičku
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

mirulu píše:Takhle to mam
Obrázek

U toho modrýho drátu od teploty oleje je zapojená nějaká věc, která taky prej musí být zapojená, je-li to ono ... má to ustřihlou hadičku
to bude ten ventil na egr. heled zkusil bych zavolat do DP a domluvit se snima at ti udelaj poradnej sw kde bude maf a egr off. kdo ti to cipoval??
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

dneska jsem to zkousel na dvou afn a 1z,funguje to ale nic moc,u afn jde docela dobre,nehuli ale vykon mensi,u 1z obcas jede,z toho ztrati vykon,zacne řincet a hulit pak se zas chytne,je teda pravda ze egr nejni ani u jednoho zaslepenej
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

zaslepenej egr je zakladni vec (wallbash) jinak to nefunguje jak ma
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

bohuzel malo casu na dalsi zkousky ale vrta hlavou ten 1z proc to na ostatni docela jelo a tam nic
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

tak mi to nedalo,zaslepil sem ho a uz to funguje,docela lip nez s vahou.docela dobra vec v nouzi kdyz momentalne nemas novou vahu treba na dovoleny,hadis diodu a vesele jedes dal ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Super, takže další špion v PC, to už mohu rovnou všude psát hesla ke svým účtům. (crazy)
Passat 4motion AVF
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

tak jsem taky vyzkoušel jízdu s diodou místo váhy u Passata 2.5tdi (AFB, 2000) a jsem překvapen. dosud totiž auto "žralo" jednu váhu za druhou, takže (s nadsázkou) nemělo ani smysl kupovat novou. dal jsem 1x bav21 mezi pin 4 a 5 (bosch), bylo navíc potřeba propojit čidlo teploty z váhy do jejího konektoru, ale jede to super. váha ukazuje do cca. 3500ot. 1000mg, pak to padá a ke konci fofru je to cca 20mg pod požadavkem. to jsou ale otáčky, kde to stejně nejezdí. navíc spotřeba o víc než litr.
jediné negativum je, že při tahání motoru z nižších otáček na plný plyn zakouří (ale vypdá to pěkně, když to fučí z obou stran (LOL) )
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

    
Naposledy upravil(a) stres3d dne 15 čer 2011, 18:59, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

ta spotreba se ti o litr zvedla nebo klesla?? :) na ty nizky otacky kdyz ti to zakouri tak to ma ale zase lepsi tah ne?
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

no jo, nedopsal jsem - spotřeba se snížila :D

táhne o dost lépe než předtím a hlavně pěkně plynule. teprve teď je radost se s tím povozit (i když jinak je to těžká ludra (LOL) )
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Jak se chová ŘJ v případě, že je úbytek napětí menší než měřitelný rozsah váhy ? Jde mě o to, že několika lidem funguje na BOSCH MAF jedna BAV dioda přitom ale právě jen jedna má malý úbytek. Mě to fungovalo pouze se dvěma, tedy s úbytkem cca 0,68V. U Pierburg MAF tu jednu chápu ale u Bosche Obrázek
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

otazka na vsetkych, ako meraju spotrebu podla PC ci dotankovanim ?

lebo palubak doaze dost kecat... a dost je ze aj 1,5 l ukaze optimistickejsiu hodnotu ;) ....
GIV var asz 4mot upraveny
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

ja palubak nemam takze podle najetych km a stavu nadrze. jezdim skoro do sucha to je nejpresnejsi (rofl)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“