MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a ventil co ti ovlada egr tam zustal (nezapojenej)? tu chybu ti to muze psat kvuli tomu ze to zkousi funkci egr (vaha ma ukazovat normalne, po zapnuti egr ma ukazovat malo - zbytek to prisava z vyfuku).
nekde na netu sem nasel bypass egr ventilu a to fungovalo tak ze kdyz to poznalo ze se ma otevrit egr tak to na vaze ubralo napeti. to je to co by si potreboval zkusim to najit
nekde na netu sem nasel bypass egr ventilu a to fungovalo tak ze kdyz to poznalo ze se ma otevrit egr tak to na vaze ubralo napeti. to je to co by si potreboval zkusim to najit
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
to bude ten ventil na egr. heled zkusil bych zavolat do DP a domluvit se snima at ti udelaj poradnej sw kde bude maf a egr off. kdo ti to cipoval??mirulu píše:Takhle to mam
U toho modrýho drátu od teploty oleje je zapojená nějaká věc, která taky prej musí být zapojená, je-li to ono ... má to ustřihlou hadičku
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tak jsem taky vyzkoušel jízdu s diodou místo váhy u Passata 2.5tdi (AFB, 2000) a jsem překvapen. dosud totiž auto "žralo" jednu váhu za druhou, takže (s nadsázkou) nemělo ani smysl kupovat novou. dal jsem 1x bav21 mezi pin 4 a 5 (bosch), bylo navíc potřeba propojit čidlo teploty z váhy do jejího konektoru, ale jede to super. váha ukazuje do cca. 3500ot. 1000mg, pak to padá a ke konci fofru je to cca 20mg pod požadavkem. to jsou ale otáčky, kde to stejně nejezdí. navíc spotřeba o víc než litr.
jediné negativum je, že při tahání motoru z nižších otáček na plný plyn zakouří (ale vypdá to pěkně, když to fučí z obou stran
)
jediné negativum je, že při tahání motoru z nižších otáček na plný plyn zakouří (ale vypdá to pěkně, když to fučí z obou stran

ta spotreba se ti o litr zvedla nebo klesla??
na ty nizky otacky kdyz ti to zakouri tak to ma ale zase lepsi tah ne?

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Jak se chová ŘJ v případě, že je úbytek napětí menší než měřitelný rozsah váhy ? Jde mě o to, že několika lidem funguje na BOSCH MAF jedna BAV dioda přitom ale právě jen jedna má malý úbytek. Mě to fungovalo pouze se dvěma, tedy s úbytkem cca 0,68V. U Pierburg MAF tu jednu chápu ale u Bosche 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
ja palubak nemam takze podle najetych km a stavu nadrze. jezdim skoro do sucha to je nejpresnejsi 

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL