Stránka 12 z 52
Napsal: 22 kvě 2011, 12:07
od stres3d
a ventil co ti ovlada egr tam zustal (nezapojenej)? tu chybu ti to muze psat kvuli tomu ze to zkousi funkci egr (vaha ma ukazovat normalne, po zapnuti egr ma ukazovat malo - zbytek to prisava z vyfuku).
nekde na netu sem nasel bypass egr ventilu a to fungovalo tak ze kdyz to poznalo ze se ma otevrit egr tak to na vaze ubralo napeti. to je to co by si potreboval zkusim to najit
Napsal: 22 kvě 2011, 12:36
od mirulu
Takhle to mam
U toho modrýho drátu od teploty oleje je zapojená nějaká věc, která taky prej musí být zapojená, je-li to ono ... má to ustřihlou hadičku
Napsal: 22 kvě 2011, 12:41
od stres3d
mirulu píše:Takhle to mam
U toho modrýho drátu od teploty oleje je zapojená nějaká věc, která taky prej musí být zapojená, je-li to ono ... má to ustřihlou hadičku
to bude ten ventil na egr. heled zkusil bych zavolat do DP a domluvit se snima at ti udelaj poradnej sw kde bude maf a egr off. kdo ti to cipoval??
Napsal: 14 čer 2011, 20:31
od oskar
dneska jsem to zkousel na dvou afn a 1z,funguje to ale nic moc,u afn jde docela dobre,nehuli ale vykon mensi,u 1z obcas jede,z toho ztrati vykon,zacne řincet a hulit pak se zas chytne,je teda pravda ze egr nejni ani u jednoho zaslepenej
Napsal: 14 čer 2011, 20:33
od stres3d
zaslepenej egr je zakladni vec

jinak to nefunguje jak ma
Napsal: 14 čer 2011, 20:41
od oskar
bohuzel malo casu na dalsi zkousky ale vrta hlavou ten 1z proc to na ostatni docela jelo a tam nic
Napsal: 15 čer 2011, 11:30
od oskar
tak mi to nedalo,zaslepil sem ho a uz to funguje,docela lip nez s vahou.docela dobra vec v nouzi kdyz momentalne nemas novou vahu treba na dovoleny,hadis diodu a vesele jedes dal

Napsal: 15 čer 2011, 12:53
od majkl1
Super, takže další špion v PC, to už mohu rovnou všude psát hesla ke svým účtům.

Napsal: 15 čer 2011, 17:58
od boobika
tak jsem taky vyzkoušel jízdu s diodou místo váhy u Passata 2.5tdi (AFB, 2000) a jsem překvapen. dosud totiž auto "žralo" jednu váhu za druhou, takže (s nadsázkou) nemělo ani smysl kupovat novou. dal jsem 1x bav21 mezi pin 4 a 5 (bosch), bylo navíc potřeba propojit čidlo teploty z váhy do jejího konektoru, ale jede to super. váha ukazuje do cca. 3500ot. 1000mg, pak to padá a ke konci fofru je to cca 20mg pod požadavkem. to jsou ale otáčky, kde to stejně nejezdí. navíc spotřeba o víc než litr.
jediné negativum je, že při tahání motoru z nižších otáček na plný plyn zakouří (ale vypdá to pěkně, když to fučí z obou stran

)
Napsal: 15 čer 2011, 18:58
od stres3d
Napsal: 15 čer 2011, 18:58
od stres3d
ta spotreba se ti o litr zvedla nebo klesla??

na ty nizky otacky kdyz ti to zakouri tak to ma ale zase lepsi tah ne?
Napsal: 15 čer 2011, 19:38
od boobika
no jo, nedopsal jsem - spotřeba se snížila
táhne o dost lépe než předtím a hlavně pěkně plynule. teprve teď je radost se s tím povozit (i když jinak je to těžká ludra

)
Napsal: 16 čer 2011, 11:34
od borelli
Jak se chová ŘJ v případě, že je úbytek napětí menší než měřitelný rozsah váhy ? Jde mě o to, že několika lidem funguje na BOSCH MAF jedna BAV dioda přitom ale právě jen jedna má malý úbytek. Mě to fungovalo pouze se dvěma, tedy s úbytkem cca 0,68V. U Pierburg MAF tu jednu chápu ale u Bosche

Napsal: 16 čer 2011, 14:56
od jordee_23
otazka na vsetkych, ako meraju spotrebu podla PC ci dotankovanim ?
lebo palubak doaze dost kecat... a dost je ze aj 1,5 l ukaze optimistickejsiu hodnotu

....
Napsal: 16 čer 2011, 15:01
od stres3d
ja palubak nemam takze podle najetych km a stavu nadrze. jezdim skoro do sucha to je nejpresnejsi
