Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

capo píše:Passat 9/2009, CBBB. 240t najeto. Do výměny oleje daleko.... A teď babo raď :)
Máme doma pašika 2010 v CR a nevím teda kod motoru, jde o to že nevím taky zda to měnit nebo ne.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Az bude motor na sracky, tak bude mnohem jasneji:-).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tohle jsem fakt neřešil. když jsem koupil manželce Tiguana, tohle byla jedna z prvních akcí. nic tomu nebylo, ale mám klid a nikdy víc na to nemusím myslet.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

Mam supa II 2010 motor BMP a hřídleka se protočila takže nový nenový ,je to žumpa stále
Uživatelský avatar
capo
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od capo »

jawettar píše:Mam supa II 2010 motor BMP a hřídleka se protočila takže nový nenový ,je to žumpa stále
Nechce se mi věřit, že by sup 2 dostal ještě starej motor. Seš si tím kódem jistej? Každopádně sup2 se stejně o moc déle nedělá, tak to jsi mě neuklidnil....
Passat BiTDI 2015
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

BMP se tam dával až do 5/10 ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
capo
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od capo »

Aha, passat ho měl jen do 2008 tuším, tak mi to přišlo divný :)
Passat BiTDI 2015
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Hlavně prosím neměnit pouze tyčku/šestihran.To je špatně!!! Je potřeba upravit vyvažovací hřídele,jinak se to stejně protočí,přestane to mazat, a je vymalováno.Protože pak mi všichni volaj,že si myslel,že když vymění tyčku bude mít klid.Pak je rozčarován,když po ujetí 5-15tkm,se rozsvítí napis "Nízký tlak oleje" (LOL)

Kdyby sem to řešil jednou,dvakrát tak bych řekl náhoda,ale řešil jsem min.stovku passatů se stejným scénářem,který ovšem nekončí happyend-em.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
maartin
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 24 lis 2013, 09:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od maartin »

Vyhodte ty vyvazovaky a za par korun si tam dejte klasicky olejovy cerpadlo..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Trochu mne zaráží, že co napsal maartin, nikdo ani nehlesl. Není lepší jeho řešení, než se srát s tím koncernovým nesmyslem ? Zbytečná váha, riziko a komfort asi nic moc..Co Vy na to? :)
nepropadat panice...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Proč nikdo nehlesl? Protože to není tak, jak píše.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

jericho-3 píše:Trochu mne zaráží, že co napsal maartin, nikdo ani nehlesl. Není lepší jeho řešení, než se srát s tím koncernovým nesmyslem ? Zbytečná váha, riziko a komfort asi nic moc..Co Vy na to? :)
Ano, je to řešení, spousta mechaniků to tak dělá. Já na svém šel do řešení od sharika-bál jsem se zvýšení hluku a vibrací motoru, ale těžko říct jestli mají ty vyvažováky nějaký pozitivní přínos.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale tohle je dobře, že zaznělo, osobně jsem si to moc nedovedl představit a proto mne udivilo, že bylo ticho..To většinou znamená 2 věci-buď jsou ostatní tolerantní, že dotyčný řekl kravinu a přejdou to gentlemansky nebo je ticho vlastně souhlas... :)
Takže díky za uvedení na pravou míru.
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 25 led 2014, 09:20, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2065
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Kravina to není, spousta mechaniků to tak dělá, ale je pravda že záleží na přístupu k dílům, pokud má někdo doma válet potkanej motor z oktávky tak ho takhle využije, pokud by to měl člověk kupovat nové tak se to samozřejmě nevyplatí ani omylem.
Taky záleží jestli jsou vyvažováky hnané kolama, nebo řetězem-tam totiž vyjde přestavba vyvažováků na jinej balík.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Přesně tak pokud se mi to tu bude bezcenně válet,tak to využiji.
Ale já jsem třeba své zásoby vyčerpal,co se týče klasických čerpadel a nákup nových dílů je nerentabilní.
Dále z poškozenýho motoru brát věci je někdy svízel.
Ne vždy je čerpadlo v absolutním pořádku,často tam vlítne bordel než se motor zastaví a čerpadlo se přidře.
A vzhledem k množství aut,které tu jezdí s vyvažováky,kdych to chtěl alespoň z poloviny u nich vyměnit,potřeboval bych asi celý Václavák padlejch motorů.
Závěr: Kdo má zbytečný klasický čerpadlo nechť si to předělá.
Ostatní stejně to budou řešit ůpravou vyvažováku.
PS:V jednom případě při vyndání vyvažováků na passatu,začla rachtat dvouhmota a převodovka.Došlo k tomu,že se změnila vyváženost motoru a vůle které tam byli se začli projevovat po změně chodu motoru na volnoběh.Takže odstranění vyvažováků není vždy jen výhra.
Je to jako výměna jednohmota/dvouhmota-ty samý problémy/hluk,vibrace,komfort/


:D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“