Máme doma pašika 2010 v CR a nevím teda kod motoru, jde o to že nevím taky zda to měnit nebo ne.capo píše:Passat 9/2009, CBBB. 240t najeto. Do výměny oleje daleko.... A teď babo raď
Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně prosím neměnit pouze tyčku/šestihran.To je špatně!!! Je potřeba upravit vyvažovací hřídele,jinak se to stejně protočí,přestane to mazat, a je vymalováno.Protože pak mi všichni volaj,že si myslel,že když vymění tyčku bude mít klid.Pak je rozčarován,když po ujetí 5-15tkm,se rozsvítí napis "Nízký tlak oleje"
Kdyby sem to řešil jednou,dvakrát tak bych řekl náhoda,ale řešil jsem min.stovku passatů se stejným scénářem,který ovšem nekončí happyend-em.

Kdyby sem to řešil jednou,dvakrát tak bych řekl náhoda,ale řešil jsem min.stovku passatů se stejným scénářem,který ovšem nekončí happyend-em.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Proč nikdo nehlesl? Protože to není tak, jak píše.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Ano, je to řešení, spousta mechaniků to tak dělá. Já na svém šel do řešení od sharika-bál jsem se zvýšení hluku a vibrací motoru, ale těžko říct jestli mají ty vyvažováky nějaký pozitivní přínos.jericho-3 píše:Trochu mne zaráží, že co napsal maartin, nikdo ani nehlesl. Není lepší jeho řešení, než se srát s tím koncernovým nesmyslem ? Zbytečná váha, riziko a komfort asi nic moc..Co Vy na to?
Ale tohle je dobře, že zaznělo, osobně jsem si to moc nedovedl představit a proto mne udivilo, že bylo ticho..To většinou znamená 2 věci-buď jsou ostatní tolerantní, že dotyčný řekl kravinu a přejdou to gentlemansky nebo je ticho vlastně souhlas...
Takže díky za uvedení na pravou míru.

Takže díky za uvedení na pravou míru.
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 25 led 2014, 09:20, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Kravina to není, spousta mechaniků to tak dělá, ale je pravda že záleží na přístupu k dílům, pokud má někdo doma válet potkanej motor z oktávky tak ho takhle využije, pokud by to měl člověk kupovat nové tak se to samozřejmě nevyplatí ani omylem.
Taky záleží jestli jsou vyvažováky hnané kolama, nebo řetězem-tam totiž vyjde přestavba vyvažováků na jinej balík.
Taky záleží jestli jsou vyvažováky hnané kolama, nebo řetězem-tam totiž vyjde přestavba vyvažováků na jinej balík.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak pokud se mi to tu bude bezcenně válet,tak to využiji.
Ale já jsem třeba své zásoby vyčerpal,co se týče klasických čerpadel a nákup nových dílů je nerentabilní.
Dále z poškozenýho motoru brát věci je někdy svízel.
Ne vždy je čerpadlo v absolutním pořádku,často tam vlítne bordel než se motor zastaví a čerpadlo se přidře.
A vzhledem k množství aut,které tu jezdí s vyvažováky,kdych to chtěl alespoň z poloviny u nich vyměnit,potřeboval bych asi celý Václavák padlejch motorů.
Závěr: Kdo má zbytečný klasický čerpadlo nechť si to předělá.
Ostatní stejně to budou řešit ůpravou vyvažováku.
PS:V jednom případě při vyndání vyvažováků na passatu,začla rachtat dvouhmota a převodovka.Došlo k tomu,že se změnila vyváženost motoru a vůle které tam byli se začli projevovat po změně chodu motoru na volnoběh.Takže odstranění vyvažováků není vždy jen výhra.
Je to jako výměna jednohmota/dvouhmota-ty samý problémy/hluk,vibrace,komfort/

Ale já jsem třeba své zásoby vyčerpal,co se týče klasických čerpadel a nákup nových dílů je nerentabilní.
Dále z poškozenýho motoru brát věci je někdy svízel.
Ne vždy je čerpadlo v absolutním pořádku,často tam vlítne bordel než se motor zastaví a čerpadlo se přidře.
A vzhledem k množství aut,které tu jezdí s vyvažováky,kdych to chtěl alespoň z poloviny u nich vyměnit,potřeboval bych asi celý Václavák padlejch motorů.
Závěr: Kdo má zbytečný klasický čerpadlo nechť si to předělá.
Ostatní stejně to budou řešit ůpravou vyvažováku.
PS:V jednom případě při vyndání vyvažováků na passatu,začla rachtat dvouhmota a převodovka.Došlo k tomu,že se změnila vyváženost motoru a vůle které tam byli se začli projevovat po změně chodu motoru na volnoběh.Takže odstranění vyvažováků není vždy jen výhra.
Je to jako výměna jednohmota/dvouhmota-ty samý problémy/hluk,vibrace,komfort/

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz