Stránka 12 z 19
Napsal: 10 pro 2013, 14:34
od ThrashTheTrash
capo píše:Passat 9/2009, CBBB. 240t najeto. Do výměny oleje daleko.... A teď babo raď

Máme doma pašika 2010 v CR a nevím teda kod motoru, jde o to že nevím taky zda to měnit nebo ne.
Napsal: 10 pro 2013, 14:38
od batoo
Az bude motor na sracky, tak bude mnohem jasneji:-).
Napsal: 10 pro 2013, 15:07
od nogis
tohle jsem fakt neřešil. když jsem koupil manželce Tiguana, tohle byla jedna z prvních akcí. nic tomu nebylo, ale mám klid a nikdy víc na to nemusím myslet.
Napsal: 10 pro 2013, 18:06
od jawettar
Mam supa II 2010 motor BMP a hřídleka se protočila takže nový nenový ,je to žumpa stále
Napsal: 10 pro 2013, 19:05
od capo
jawettar píše:Mam supa II 2010 motor BMP a hřídleka se protočila takže nový nenový ,je to žumpa stále
Nechce se mi věřit, že by sup 2 dostal ještě starej motor. Seš si tím kódem jistej? Každopádně sup2 se stejně o moc déle nedělá, tak to jsi mě neuklidnil....
Napsal: 10 pro 2013, 19:17
od nogis
BMP se tam dával až do 5/10

Napsal: 10 pro 2013, 20:41
od capo
Aha, passat ho měl jen do 2008 tuším, tak mi to přišlo divný

Napsal: 10 pro 2013, 21:04
od sharik4x4
Hlavně prosím neměnit pouze tyčku/šestihran.To je špatně!!! Je potřeba upravit vyvažovací hřídele,jinak se to stejně protočí,přestane to mazat, a je vymalováno.Protože pak mi všichni volaj,že si myslel,že když vymění tyčku bude mít klid.Pak je rozčarován,když po ujetí 5-15tkm,se rozsvítí napis "Nízký tlak oleje"
Kdyby sem to řešil jednou,dvakrát tak bych řekl náhoda,ale řešil jsem min.stovku passatů se stejným scénářem,který ovšem nekončí happyend-em.
Napsal: 23 led 2014, 12:45
od maartin
Vyhodte ty vyvazovaky a za par korun si tam dejte klasicky olejovy cerpadlo..
Napsal: 24 led 2014, 16:57
od jericho-3
Trochu mne zaráží, že co napsal maartin, nikdo ani nehlesl. Není lepší jeho řešení, než se srát s tím koncernovým nesmyslem ? Zbytečná váha, riziko a komfort asi nic moc..Co Vy na to?

Napsal: 24 led 2014, 20:18
od sharik4x4
Proč nikdo nehlesl? Protože to není tak, jak píše.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy.

Napsal: 24 led 2014, 20:21
od Jirka.
jericho-3 píše:Trochu mne zaráží, že co napsal maartin, nikdo ani nehlesl. Není lepší jeho řešení, než se srát s tím koncernovým nesmyslem ? Zbytečná váha, riziko a komfort asi nic moc..Co Vy na to?

Ano, je to řešení, spousta mechaniků to tak dělá. Já na svém šel do řešení od sharika-bál jsem se zvýšení hluku a vibrací motoru, ale těžko říct jestli mají ty vyvažováky nějaký pozitivní přínos.
Napsal: 24 led 2014, 21:44
od jericho-3
Ale tohle je dobře, že zaznělo, osobně jsem si to moc nedovedl představit a proto mne udivilo, že bylo ticho..To většinou znamená 2 věci-buď jsou ostatní tolerantní, že dotyčný řekl kravinu a přejdou to gentlemansky nebo je ticho vlastně souhlas...
Takže díky za uvedení na pravou míru.
Napsal: 24 led 2014, 22:26
od Jirka.
Kravina to není, spousta mechaniků to tak dělá, ale je pravda že záleží na přístupu k dílům, pokud má někdo doma válet potkanej motor z oktávky tak ho takhle využije, pokud by to měl člověk kupovat nové tak se to samozřejmě nevyplatí ani omylem.
Taky záleží jestli jsou vyvažováky hnané kolama, nebo řetězem-tam totiž vyjde přestavba vyvažováků na jinej balík.
Napsal: 25 led 2014, 08:54
od sharik4x4
Přesně tak pokud se mi to tu bude bezcenně válet,tak to využiji.
Ale já jsem třeba své zásoby vyčerpal,co se týče klasických čerpadel a nákup nových dílů je nerentabilní.
Dále z poškozenýho motoru brát věci je někdy svízel.
Ne vždy je čerpadlo v absolutním pořádku,často tam vlítne bordel než se motor zastaví a čerpadlo se přidře.
A vzhledem k množství aut,které tu jezdí s vyvažováky,kdych to chtěl alespoň z poloviny u nich vyměnit,potřeboval bych asi celý Václavák padlejch motorů.
Závěr: Kdo má zbytečný klasický čerpadlo nechť si to předělá.
Ostatní stejně to budou řešit ůpravou vyvažováku.
PS:V jednom případě při vyndání vyvažováků na passatu,začla rachtat dvouhmota a převodovka.Došlo k tomu,že se změnila vyváženost motoru a vůle které tam byli se začli projevovat po změně chodu motoru na volnoběh.Takže odstranění vyvažováků není vždy jen výhra.
Je to jako výměna jednohmota/dvouhmota-ty samý problémy/hluk,vibrace,komfort/
