Stránka 112 z 132
Napsal: 14 kvě 2017, 18:48
od Čibi
Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.
Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.
Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.
Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Napsal: 14 kvě 2017, 18:49
od Čibi
Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.
Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.
Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.
Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Napsal: 14 kvě 2017, 19:42
od Ardeth
Pája 19 píše:Jak můžeš přemýšlet o šroubech a dvouhmotě, když vidíš ty rozsypaný šály? Podle tý poslední fotky držej šrouby jako bejk, když praskne dřív ojnice.
Protože, když se šrouby natahují, tak se vydírají šály a zároveň tam působí takové protichůdné síly, že to tu ošizenou ojnici nakonec zlomí.
Napsal: 14 kvě 2017, 20:04
od octaviask
Čibi píše:Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.
Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.
Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.
Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
OE skoda bohuzial...
Napsal: 15 kvě 2017, 12:16
od jericho-3
Ardeth píše:Pája 19 píše:Jak můžeš přemýšlet o šroubech a dvouhmotě, když vidíš ty rozsypaný šály? Podle tý poslední fotky držej šrouby jako bejk, když praskne dřív ojnice.
Protože, když se šrouby natahují, tak se vydírají šály a zároveň tam působí takové protichůdné síly, že to tu ošizenou ojnici nakonec zlomí.
Pokud by byly natažené šrouby, vznikla by tam vůle a motor by klepal. A jistě by tady ti, co to zachytili včas poukázali na ty natažené šrouby, protože to je vidět pouhým okem, jak je šroub zůžený uprostřed..
Napsal: 23 kvě 2017, 15:57
od Franciktdi
Vi nekdo s jistotou rici, ktera klika je totozna tudis zamena s BXE? Bjb, bkc, bls maj kliku stejnou? Nejaky dalsi? Sla by pouzit Asz klika? Jaky upravy?
Napsal: 24 kvě 2017, 09:27
od Žolík
Nebylo to šroubama ale šálama ojnic!

měnili kompozit.
Napsal: 24 kvě 2017, 17:44
od Tomikam
Čibi píše:Ahoj, všechno je to původní z fabriky, nikdo na tom nic neměnil.
Síla to musí být ukrutná, když to tak rozlame blok. Rozbil jsem pak blok palicí aby mi to vzali ve sberu a nadřel jsem se fest.
Asi za to může materiál pánví v kombinaci s LL servisem, opravdu to jezdilo po 30tis km.
Teď budu měnit pánve na vymenenem motoru, kde jste nakupovali? Ve škodovce po mne chtěli 5.5 tis, což mi přijde dost.
Ja som kupoval tu :
https://www.comco.sk/ojnicne-lozisko-ko ... 0-p2144966 (90€cca)
už len šróby zožeň
Napsal: 26 kvě 2017, 17:46
od jurdix
BXE 2008, 177 000 km
Napsal: 28 zář 2017, 19:06
od passion
Passat r.2007, BXE, 245tis km, 4. ojnica z bloku von.
Napsal: 09 říj 2017, 08:44
od MattKE
dalsia Octavia K.O. -> r.v. 2010 1.9 TDi BXE, 178tis km. Ojnica von.
Nestihol som dat znamemu echo, ze na BXE treba menit salky preventivne.
Napsal: 09 říj 2017, 21:22
od marian.marcin
Long life interval je málo ja by som menil olej aspoň po 50

Napsal: 09 říj 2017, 23:05
od turbo kamna power
tak o 2010 slyším prvně, většinou je problém u ročníků 2007-2009

Napsal: 10 říj 2017, 08:47
od Tomas6
Nevím. Mi se taky Long moc nelíbí ale auta v okolí na něj mají najeto i víc jak půl mega.a jezdí
Napsal: 10 říj 2017, 10:33
od sCitem
takzvaný LONG LONG interval.... nebo dát do manuálu - doživotní náplň....

já jsem je preventivně vyměnil a mám klid, i se šrouby samozřejmě.... ale musím uznat že ty mé nebyly tak ve sračkách jako vídávám tady
