hele ještě věc, kontroloval jsem o kolik bylo otočeno na čerpadle a byl jen o čtvrt, tzn dal jsem ho ted o půl, ale nejde mi už víc posunout regulator volnoběhu na méně otáček.. ta packa se dotýká těla čerpadla, a už ne toho šroubu dlouhého
žlutý dorazový šroub
červený tělo čerpadla..
to mi řekni jak jsi to udělal, jestli máš otočeno o 2 otáčky a máš normální volnoběh ?
Uplne nahore na ty fotce je takova jakoby kotva (tecko) a z kazdy strany je sroub. Vidis? Tam se steluje teplej a studenej volnobeh. Nereknu ti z hlavy jakej sroubek ja na teplej a jakej na studenej, ale tam to dostelujes
ahoj, hele než se do toho začnu zase srát.. ráno mi to nechtělo nastartovat, musel sem až sprejem.. řekl bych málo nafty, žhavičky nové, je teplo docela.. to sem to zas dokurvil achjo startovalo to jako švícary, zezadu na tu kotvu se dostanu vpoho jo.. jen šroubovat..
Na kotvu se dostaneš úplně v poho delším šroubovákem, a korát jsou tam kontramatky ty musíš povolit... a šroubuješ ty dva šroubky ze zhora... Hele že ti to nechytá nemá s ani jednou věcí co si na tom dělal nic společnýho... Nejspíš ti padá nafta... to znamená projít veškerý vedení, nejlepší je si dát před čerpadlo průhlednou hadici... a dobrý je odpojit hadici někde před filtrem nebo tak, vzít kompresor a natlačit tam třeba 1 atm a uvidíš kde ti to fouká/teče , případne si udělej mýdlovou vodu a potři s ní všechny spoje až najdeš ten co "utíká"... opravdu to neni tim že si přidal naftu... Zkus taky vyčistit síto v nádrži... a když jezdíš na "sračky" co naftovej filtr???
podle mě to je tim volnoběhem kterej se dotýká těla.. vypadá to fakt blbě a ještě jsem to u nikoho takle neviděl.. tzn došteluju ho jak radíš a jak se sluší a patří, před velkým filtrem mam filtr z motorky - průhledný a je pořád plný, takže krásně vidím co se děje a i nyní byl plný tzn nafta nemůže padat. Zkusím dopoledne to jak radíš, snad to pomůže, napadlo mě jak to cukalo jesli není velký filtr před smrtí, tzn zkusím nalít mix do petky a napřímo a jesli bude cukat i tak, musím změnit složení
EDIT: ještě dodám, že mám předěláno na manuální sytič.. ale to nám nevadí vid
Cista hydraulika fuchs visk 46, je cistej uz pri předání v sudu ale mam proto ten filtr z motorky ale i po vyjeti celyho sudu napul s naftou tzn 400l je čistý jako nový
Sytič nepoužívám vůbec - odpojeno a stratuje na drnc (já mám ale jinej motor že jo - čerpadlo v podstatě stejný). Jestli jezdíš takhle na mix tak v první řadě vyměn filtr naftovej, a ten filtr z motorky je údajně na hovno protože je na benzín a je moc jemnej takže se hned zacpe... To nevim z vlastní zkušenosti ale četl jsem to několikrát na fórech... Nevim co tam leješ za olej, jestli friťák nebo hydrauliku nebo co, ale prostě vyhoď ten filtřík z motorky (kup si dyštak ten samej na naftu) a vyměň naftovej filtr, a nejspíš pojedeš
Taky zkontroluj jestli ti jde proud k žhavičkám... mě blbne žhavící relé a občas nežhaví, takže mám pro jistotu tlačítko na žhavení...
tak to bylo filtrem, jede to výborně i na mix, velká radost.. neměl jsem čas na ten volnoběh, dodělám zítra, ale tlačím 1.4 a i při plném tlaku za mnou není vůbec známka kouře, takže se mi ten ''setup'' od boku si myslím dost povedl.. doladím volnoběh, zahladím klínek
Tak parada to mam radost tak vidis jak se povedlo mozna tkus ty nafty malinko pridat jeste abys nemel chudou smes, ale myslim ze to mas asi ok... Tak ut jezdis ten tvuj kopec zase za 4 jo? no ted akorat aby si nechtel furt vic a vic jako ja co mas vubec za auto?
kopec jsem ještě nezkoušel, ale pocitově budu nahoře řadit 5 hele vránu B4 TD 93 kombika, mám to jako dělníka, hodně najezdím služebně a jelikož jezdím za 20kč 100km tak je to docela fajn přivýdělek..
No vranu... Pokud mas po repasu cerpadlo, turbo, novy zhavice a byl jsi ochotnej menit motor, tak to pro tebe zas takova vrana neni ne? popravde tohle jsou zlaty stary auta... Do novych jen cpes... Ja mam 406 z 96 a uz nic moc novejsiho nechci. Max prvni tdicka s rotackou... Ale spis premejslim ze si do budoucna koupim nejaky pekn stary BMW zreba e34 525 tds v kombiku uz nechci nic elektronickyho, jen mechaniku
nyní to rok stojí protože tam je nějaká zasraná chyba v elektrice a nikdo neví co s tím a nyní mám vránu TD znamená to pro mě hodně, výdělek a bezstratostnej transport takřka zadarmo.. ten motor jsem koupil za dva půl, komplet po repasu.. mě by se líbila e39 525tds v kůži automatu, televize ale samozřejmě na hydrauliku, to TDS dávají
Jo e39 je pro me souper s e34 akorat ja nechci automat... Jj ja vim ze davaji, ale takovymu kocourovi bych to uz asi neudelal... Taky jezdim na hydro, ale zrovna akorat podruhy testuju... Minulej rok v lete jsem furt zkousel vic a vic oleje az jsem jezdil 70:30 olej : nafta a malem me to nechalo na morave 250km od domova... Nakonec jsem dojel dom nejakym zazrakem bez naftovyho filtru, po ceste to chcipalo, pak sem najel doma asi 100km na cistou naftu z kanistru a jelo to normalne... Tak uz jsem na to kaslal... Jenze ted mam hydro za 8kc/l vycisteny tak do toho zase jdu ted tam mam cca 13l oleje a 20l nafty, a jede to uplne normalne...
no vidíš jak ses nám hezky vybarvil já jezdím 1:1, pro mě to ani nemá víc vůči oleji smysl, naftu mám zadarmo z práce a hydro 7,5kč/litr.. ty máš 2.0 HDi 66kW ? to tam máš mechaniku ?