Stránka 120 z 132
Napsal: 08 úno 2019, 15:07
od Karfík75
Vkládám foto pánví z motoru, který mám teď na autě. Najeto 17tkm.Značka TH.

Napsal: 08 úno 2019, 15:09
od zero1724
To nevypadá moc skvěle tedy... u levé prosvítá měď, pokud dobře vidím... To auto blbě maze nebo co to je?
Napsal: 08 úno 2019, 17:12
od frantisek28
Karfík75 píše:Vkládám foto pánví z motoru, který mám teď na autě. Najeto 17tkm.Značka TH.
17 000 km, motor BXE (BLS)???
Napsal: 09 úno 2019, 13:33
od jericho-3
Čep kliky je patrně uvnitř /ve středu / nižší, že to bere po krajích , nebo je křivá šála, popřípadě vytlučená ojnice..Není to moc obvyklé.., že to bere takhle u kraje..
Napsal: 09 úno 2019, 19:57
od Karfík75
Tak to opravdu netuším. Ale ostatní šály vypadají tak, že časem by mohlo nastatto samé i u nich.
Napsal: 09 úno 2019, 19:58
od Karfík75
Jedná se o motor BLS. Stav motoru tomu odpovídal...
BXE 06
Napsal: 02 bře 2019, 22:55
od refresh
Je lepší udělat preventivně jako opatření šály a šrouby na BXE 11/06, má najeto 270tis.?
Hádám že asi jediná možnost bude rozdělat a podle toho jak budou vypadat je udělat.
Díky za rady.
Napsal: 03 bře 2019, 00:19
od Pája 19
Přesně tak. Ale je možný, že tenhle ročník je má ještě dobrý. A ve 270ti by to už mohlo mít ojnici venku...
Napsal: 03 bře 2019, 09:45
od turbo kamna power
2006 jsou ještě v pohodě

problémové jsou hlavně 2007-2009

Napsal: 05 bře 2019, 01:10
od Steelstorm
Ahoj, kúpil som Octavku modelový rok 2007, v TP sa píše prvá evidencia 17.04.2007 čo ale v našich TP býva často zle, a môže to byť výroba 2006 kludne.
Nesledoval som celú tému, teda vedel by mi niekto poradiť či sa to tejto Octy týka? Je to BLS - TMBHS61ZX72127009
Má momentálne 230t km.
Napsal: 02 pro 2019, 21:22
od Source
Určite ak chceš mať istotu tak to sprav, nikto ti na 100% nepovie či ti to vyletí alebo nevyletí
Napsal: 02 pro 2019, 21:30
od Mxs11
Steelstorm: 230k může být těsně před smrtí, dělal jsem to v cca 220k a byly skoro KO.
Napsal: 03 pro 2019, 05:53
od venca.6
Znamy taky minuly tyden vykoukla ven na Octavii 2, 1.9TDI.
Na volnobeh na semaforech.
Napsal: 23 pro 2019, 22:50
od peter l
Vykukla uz niekomu ojnica nad 350tkm??...BXE,..kedze auto ma naj.390tKm bez problemu...alebo problemy sa prejavuju ovela skvor kedze tu citam ze zvacsa medzi 150-220tKm
Napsal: 25 pro 2019, 23:20
od frantisek28
400 000 km?
Ved to je stale obligatnych 190 - 230 000 km.
Tie auta uz 10 rokov drzia stale tie iste kilometre

.
Akurat problemy, ktore niekto riesi pri 400-500 000 km (vytlcene sachty, poloosy, vacky atd…), ini (drviva vacsina) riesia pri svojich 200 000km.