Funkcni cerpadlo se da sehnat do 1000-1500 komplet s napinakem retazem kolama. Kryt vany lze upravit, kanal taky nic nemozneho. Pisu to z toho duvodu, ze pokud se nekomu podela nejen sestihran ale i ozubeny prevod popr retizkovy tzn ze stejne musi dolu rozvody i sundani kola z klikovky tak jen neznaboh tam bude zpatky davat ten cely kram s vyvazovaky misto obyc cerpadla. A i kdyby sem mel auto kde se protocil jen sestihran tak stejne to cely cerpadlo vyhodim protoze ty ozubeny prevody taky odchazeji.sharik4x4 píše:Proč nikdo nehlesl? Protože to není tak, jak píše.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy.
Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Pokud máš přísun ND za good peníze,tak je to super,já ne. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- vojta_TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 19 čer 2011, 13:35
- Bydliště: Ostrava
Odpovědi: 0
já nevím já bych do přestavby nerypal. protože tě to bude stát raketu a hlavně určitě ty vyvažováky tam mají svůj dobrý důvod a nikdo neví jak se to potom bude chovat. ono jako asi to pojede ale jak dlouho... a myslím že sada od sharika za 3500 nebo za kolik se dá v pohodě snést a máš navěky klid než to takhle bastlit
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Je to stejný do roku 2010.Pak už je to jiný
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Od roku 2010 a víš je vyvažovcí modul inovován a v hřídeli je implantována vložka a je použita tyčka /šestihran o délce 100mm. U totoho typu už nedochází k protočení hřídelky a následné ztrátě tlaku oleje. Problém mají vyvažovací moduly starého typu vyrobené v období 2005-2010.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 21 srp 2009, 19:39
- Bydliště: Nové Zámky
Odpovědi: 0
Menil som ho uz aj na cbbb je tam ten dlhsi uz ale bez toho ze das vanu dole stav asi nezistis vymen aspon sesthran so segerkou
Naposledy upravil(a) lukas6666 dne 07 čer 2014, 21:08, celkem upraveno 1 x.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 150
- Registrován: 29 zář 2009, 13:42
- Bydliště: Pohořelice
Odpovědi: 0
Ahoj, skromný dotaz, mám Škoda Superb r.v. 09/2011, 2,0Tdi, 125kW, měl bych mít kód motoru CBBB, musím to ještě překontrolovat, nemám teď u sebe TP... naběhaných zatím ca. 60.000km, je potřeba taky nechat opravit hřídele a vyměnit tyčku??? předpokládám, že pro můj klid duše, asi bude lepší to rozdělat a překontrolovat co tam je... díky za radu...