Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maartin
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2013, 09:09

Příspěvek od maartin »

sharik4x4 píše:Proč nikdo nehlesl? Protože to není tak, jak píše.
Vyhodit vyvažovaky? Netvrdím, že to nejde. Dát tam klasický čerpadlo za pár korun,nevím kde ho veme,když nový stojí 6tKč.,dále řetěz,napínák ozubená kola,kryt vany atd.Asi u něj padaj díly z nebe.Tady u nás je musíme kupovat.
Pak ještě práce s přelisováním kola na klice/sundat komplet rozvody/,změnit mazací kanály,atd.
Jestli tohle vše je za pár korun,začnu mu tam posílat auta na opravu,protože za "2Kč"-slovy pár korun si koupí tak lízátko.Ale to je můj názor,nikomu ho nenutím.
Je potřeba si uvědomit,že je to zásah do konstrukce motoru a jeho mazání.
A doby kdy bylo vše za "pár korun" jsou pryč.Dnes je častokrát práce dražší než materiál.To je dle mého názoru,důvod proč z toho nikdo nejásá a raději volí snažší cestu opravy. :D
Funkcni cerpadlo se da sehnat do 1000-1500 komplet s napinakem retazem kolama. Kryt vany lze upravit, kanal taky nic nemozneho. Pisu to z toho duvodu, ze pokud se nekomu podela nejen sestihran ale i ozubeny prevod popr retizkovy tzn ze stejne musi dolu rozvody i sundani kola z klikovky tak jen neznaboh tam bude zpatky davat ten cely kram s vyvazovaky misto obyc cerpadla. A i kdyby sem mel auto kde se protocil jen sestihran tak stejne to cely cerpadlo vyhodim protoze ty ozubeny prevody taky odchazeji.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Pokud máš přísun ND za good peníze,tak je to super,já ne. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Odpovědi: 0
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

já nevím já bych do přestavby nerypal. protože tě to bude stát raketu a hlavně určitě ty vyvažováky tam mají svůj dobrý důvod a nikdo neví jak se to potom bude chovat. ono jako asi to pojede ale jak dlouho... a myslím že sada od sharika za 3500 nebo za kolik se dá v pohodě snést a máš navěky klid než to takhle bastlit
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
lurban
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2014, 10:28

Příspěvek od lurban »

ahoj chalani,
mam len otazku, je cerpadlo s vyvazovakmi z CBBB rovnake ako na BKP?
vyzorovo sa mi znadu totozne
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Je to stejný do roku 2010.Pak už je to jiný
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
lurban
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2014, 10:28

Příspěvek od lurban »

Ok vdaka
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

sharik4x4 píše:Je to stejný do roku 2010.Pak už je to jiný
Ako sú na tom motory CAGA / CAHA rok 2010..?
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Od roku 2010 a víš je vyvažovcí modul inovován a v hřídeli je implantována vložka a je použita tyčka /šestihran o délce 100mm. U totoho typu už nedochází k protočení hřídelky a následné ztrátě tlaku oleje. Problém mají vyvažovací moduly starého typu vyrobené v období 2005-2010.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
boas4
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2009, 13:58

Příspěvek od boas4 »

zdravím a co motor 11 /2008 2,0tdi CR -81 kw kod CBDC ten by snad neměl mít vyvaž. hřídel ?
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Ten je v pohode
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Ahoj všem,

mám motor CBBB 1/2010 v Superbu najeto 135 tkm a jelikož jezdím dlouhé trasy tak se začínám obávat protočení šestihranu,dá se nějak spolehlivě bez sundání vany zjistit zda mám už inovovaný vyvažovací modul ?

Díky za odpověď.
lukas6666
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 srp 2009, 19:39
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od lukas6666 »

Menil som ho uz aj na cbbb je tam ten dlhsi uz ale bez toho ze das vanu dole stav asi nezistis vymen aspon sesthran so segerkou
Naposledy upravil(a) lukas6666 dne 07 čer 2014, 21:08, celkem upraveno 1 x.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Když už to budu rozdělávat tak už to nechám upravit u sharika 4x4 a budu mít klid.
MiroMNE
Přispěvovatel
Příspěvky: 443
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2010, 14:26
Bydliště: Cerna Hora Montenegro

Příspěvek od MiroMNE »

Prosim Vas je u BLB A4 B7 je oil pump s retezem ?
...a neumim nejlip psat cestinu..! :))


AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP :D
Deepness
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2009, 13:42
Bydliště: Pohořelice

Příspěvek od Deepness »

Ahoj, skromný dotaz, mám Škoda Superb r.v. 09/2011, 2,0Tdi, 125kW, měl bych mít kód motoru CBBB, musím to ještě překontrolovat, nemám teď u sebe TP... naběhaných zatím ca. 60.000km, je potřeba taky nechat opravit hřídele a vyměnit tyčku??? předpokládám, že pro můj klid duše, asi bude lepší to rozdělat a překontrolovat co tam je... díky za radu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“