Já viděl favorita po ráně , a jak mu praská kastle, a to mi stačilo,ale byla to samozřejmě změna v tehdejší době a velký úspěch, že jsme to vůbec byli schopni vyrobit a že nám Němci umožnili použít jejich karboš Pierburg, jen ten aut. sytič dělal idiot...Já na rozdíl od Tebe ale vím , co znamenal v té době Fiat 128, jak s motorem 1100ccm , nebo i kupé nebo Rally s motorem 1300..to byla v tehdejší době bomba na kolech a to byl konec 60tých let, kdy se začal vyrábět a všichni si sedli na prdel...To byl základ a převrat pro většinu automobilek v budoucnosti. ...ROZVODOVÝ POHON OZUBENÝM GUMOVÝM ŘEMENEM, ROZVOD OHC HRNÍČKOVÝMI ZDVIHÁTKY, LEPENÉ PŘEDNÍ OKNO, JEHOŽ DEMONTÁŽ SE PROVÁDĚLA POMOCI ZAPOJENÍ 12 VOLTŮ NA DRÁTKY ODPORU, KTERÉ BYLY ZATAVENY V LEPIDLE OKNA/ZAPLA SE BATERIE , LEPIDLO SO OHŘÁLO A OKNO ŠLO VYNDAT/ PŘEDNÍ NÁPRAVA Mc PHERSON , KDY STABILIZÁTOR BYL POUŽIT JAKO NOSNÁ ČÁST NÁPRAVY-COŽ BYLO JEN JEDNO RAMENO..HŘEBENOVÉ ŘÍZENÍ, KTERÉ PŘEŽILO CELOU ŽIVOTNOST VOZU BEZ VŮLE.ATD. ATD. ZKUS TO POROVNAT SE VŠÍM, CO TEHDY JEZDILO PO SILNICÍCH..PROTO TAKÉ AUTO DOSTALO TITUL VŮZ ROKU.Paroubek by řekl -kdo na to má?.Podívej se kolik titulů dostal Fiat a kolik koncern, je to bída, je to bída, je to bída..Víš jak se pozná dobré auto? Kolik jich jezdí ještě za 20 -25let..Tak se rozkoukej a až uvidíš Favorita , tak zajásej a pak se rozhlédni kolik jezdí Fiatů Brava- Bravo z poloviny 90. tých let a kolik Golfů 3 z té doby..hned budeš vidět, co hnije a co vydrží nejvíc...
P.S. A to, co za něco u nás stálo za socialismu , ZA TÍM BYLI ITALOVÉ...Tatra 613, Favorit, Lada -Žiguli , kdy Italové motorizovali SSSR a přilehlé státy a jeho motor dělali právě na zakázku pro SSSR /oni nechtěli 2krát OHC /který byl základem většiny motorů na Rallye a autocross u nás../Italové jsou prostě šikovnější než my, my jsme lepší v montovnách, tam nám to jde...

nepropadat panice...