Stránka 14 z 38

Napsal: 14 led 2016, 08:07
od ojkos
Nějaké další zkušenosti SME a STK? :)

Napsal: 14 led 2016, 15:40
od nemo
Lama otázka. Co se stane s emisema, když se do nafty přidá benzín ?

Napsal: 14 led 2016, 22:16
od ROMEK
nemo píše:Lama otázka. Co se stane s emisema, když se do nafty přidá benzín ?
to sa spýtaj vstrekovačov a vysokotlakoveho čerpadla :D

Napsal: 14 led 2016, 22:26
od standa123
a co třeba před emisema tam nalejt větší množství aditiva?? to by nepomohlo? na kouřivosti? ........jen úvaha :)

Napsal: 15 led 2016, 11:41
od WOB
Spíš to naopak začne vypalovat ty léta nastřádaný usazeniny, který to na emisích právě začne plivat ven. (LOL)

Napsal: 15 led 2016, 12:46
od Pelep
Já prošel emise na friťák :-D Spíš teda neprošel, mám vyhozenej omezovač a mám to chiplý, nedokázali motor udržet v těch určitých otáčkách po dobu toho měření a vždycky jim to napsalo chybu... Tak mi prostě napsali papír, něco naťukali do počítače a za dva roky přijďte zas :-D Kat i negr ventil mám pryč a je to mnohem lepší...
Na technický jsem se já debil ještě zeptal, jestli mi to projde bez katalyzátoru, když emise mám... odpověď ne, ale prošlo to a zadarmo, stejně jako emise :D Škoda že to už teď asi bude těžší. Táhnou se k nám do evropy miliony opic a oni furt vymýšlej takovýhle píčoviny, místo aby dělali něco užitečnýho... :roll:

Napsal: 15 led 2016, 13:31
od standa123
WOB píše:Spíš to naopak začne vypalovat ty léta nastřádaný usazeniny, který to na emisích právě začne plivat ven. (LOL)
když ho pouzivam pravidelně?? .....jen bych tam poste pridal trochu víc . Ale asi ne no.....

Napsal: 15 led 2016, 14:22
od Forest
Je to opravdu system pro system bez systemu, cesta za ucelem cesty, nikoliv dosazeni cile (objektivniho):

Jedno z mych aut je vybaveno kvalitnim konusovym filtrem, ktery byl namontovan v Nemecku jeho predchozim majitelem. Zel, tento si ho nenechal zapsat do VTP.

Jiz pri evidencni kontrole na mereni emisi na me technik koukal jako puk ze to auto ma lepsi vysledky nezli kdyz sjelo z vyrobni linky - nechal se slyset, ze toto se mu stalo jen parkrat za jeho nekolikaletou praxi. Zeptal jsem se ho, zda to muze byt tim, ze je motor dobre zajety - on se nechal slyset, ze to, jak je motor zajety by melo mit vliv pouze na miru zhorseni, nikoliv zlepseni.

Nebudu zdrzovat: vysledek ME nyni, v roce 2016? NEVYHOVUJE, saci system byl upraven.

... takze znovu: tu nejde o emise/ekologii/zdravi, tu jde o to, aby nebyla auta upravovana - a to jakkoli!

Napsal: 17 led 2016, 12:32
od Ondra_TDI
co mě čeká tady s tímhle, když tam jsou samé nuly a u všeho je "not installed". Fabie 74kW 2001 egr, maf a kat off..

Obrázek

Napsal: 18 led 2016, 07:58
od ojkos
Není OBD II a tím pádem i podpora readinessů u dieselů cca od roku 2003? :)

Napsal: 18 led 2016, 10:16
od kukurelli
no je, taky se všude píše o dieselech od 12/2002

Napsal: 18 led 2016, 15:46
od Traker
Biimbo píše:a co to v zásuvce přehodit tak aby jim to odpálilo mašinu? :)
Tak se nedoplatíš :D a mají určo pojistky

Napsal: 18 led 2016, 18:57
od standa123
takže když mám 1,9tdi ASV rv. 2000 tak mi budou teda něco vyčítat nebo nebudou?? mám v tom nejak zmatek...někdo rekne ze jo někdo že ne.......

Napsal: 18 led 2016, 19:34
od Tomas.cz
U 2000 bych byl v klidu, mám zkušenosti s ASV 2003 a ta měla readiness code na salámu, ale 2004 už měla obd kontrolku motoru a emise si hlídala.

Napsal: 18 led 2016, 21:00
od Felipe