Stránka 14 z 18

Napsal: 25 zář 2017, 16:08
od karelj
Dobrý den,
předem se omlouvám, že jsem si špatně přečetl obsah fóra a můj dotaz jsem dal jinam.
Myslíte si, že je dle grafu vše vpořádku???
Jedná se o škoda octavia 2 2tdi motor bkd
Najeto 255000 kmObrázek

Napsal: 06 říj 2017, 09:55
od vlado82
Dobry den, mozete mi prosim skontrolovat vahu vzduchu?
Je to motor AMF, VW polo 2001 1.4TDI 3 valec

Vyhadzuje mi chybu:
1 Fault Found:
16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

Vaha vzduchu na volnobeh
Obrázek

Vaha po pridani nad 3000 otacok a vrateni spat na volnobeh.
Obrázek

Napsal: 22 bře 2018, 14:56
od Majkl206
Ahoj,
může mi někdo kouknout na log?
Jedná se o octavii 1,9 TDI 66kW ALH, padá to do nouzáku a nevím jestli váha, nebo naklápění na turbu. Hadičky podtlakové OK, ventil N75 nevím.
https://uloz.to/!QZdR0OdODwjQ/octavia-log-csv

Napsal: 22 bře 2018, 20:11
od rami
Bych tipnul ze naklapeni nebo banka.

Napsal: 22 bře 2018, 22:36
od Majkl206
Banka na turbu co hýbe s naklapenim, jo?

Napsal: 10 dub 2018, 18:14
od jogi24
Zdravim pani. Bol by niekto prosim ochotny pozriet na moj log? Auto pocas jazdy cuka. Je na grafoch nejaky prepad, ale netusim comu to priradit.
DAKUJEM za kazde Vase rady.
https://uloz.to/!tvEcSMi1NZGd/logs-rar

Napsal: 16 čer 2018, 13:47
od Hgi
Máš to na mailu a moc děkuji za pomoc:)

Napsal: 16 čer 2018, 22:33
od reesha
Viděl jsem tvůj log. Problém je v tom, že jsi měření prováděl v režimu rozšířených měřených bloků - takové měření neumí starý LogView zobrazit.

V nové verzi LogView, který bude vypuštěn na začátku července, to již půjde bez problémů otevřít.

V případě tvého měření jsi použil nevhodnou funkci (rozšířené m. bloky) a zbytečně jsi se okradl o vzorkovací frekvenci a dokonce některá důležitá data!
Pokud půjdeš do standardních měřených bloků, nastavíš pouze logovat kanál 11, získáš dvojnásobnou vzorkovací frekvenci a ještě více informací než nyní (uvidíš to samé a k tomu ještě % střídu na ventilu N75).

Standardní měřené bloky najdeš hned pod tlačítkem "Fault codes", v první svislé řadě v řídící jednotce motoru.

Nevím co přesně hledáš, ale doporučuji začít logováním bloků 1/3/11.

Napsal: 17 čer 2018, 09:12
od Hgi
Ahoj, chápu, moc děkuji za vysvětlení, jdu to zkusit jak mi radíš. Jde o to, že potřebuju měřit náběh tlaku turba v závistlosti na otáčkách, protože jsem do auta dal GT1756... a na základě toho si pohrát s nastavením turba a upravit mapy v jednotce.

Děkuji za pomoc :)

Napsal: 17 čer 2018, 15:01
od Hgi
Mám ještě jeden dotaz, lze nějak ve VCDS nastavit, aby to ukládalo hodnoty do logu třeba po 0,5s? Protože to ukládá hodnoty cca po 1s a já bych potřeboval ten graf co mi to pak vykreslí udělat "jemnější", tzn. víc hodnot za jednotku času.

Děkuji za odpověď.

Napsal: 16 črc 2018, 05:19
od marko306
Mohol by som poprosit o diagnostiku tychto dvoch logov?

Jeden je VW Golf 5 1,9 TDi PD 77kw po chipe a druhy VW Golf 4 1,9 TDi PD 74kw bez chipu.

https://uloz.to/tam/_0XFMI3dstpSX

Dakujem

Napsal: 24 říj 2018, 17:32
od Touran 86kw
Čaute kluci delal sem log na touranu kam to muzu poslat abyse mi na to nekdo kuknul díky

Napsal: 31 říj 2018, 08:35
od Tomikam
Ahojte , viete mi prosím niekto povedať či je toto v poriadku ? (Motor v popise :) )

Ďakujem :)

Obrázek

Napsal: 02 lis 2018, 11:17
od petrka
Čau, prosím může se my někdo mrknout na logy.

První je myslím udělaný v pohodě.
Druhý je prázdný.
Třetí je s odpojenou váhou vzduchu.

Jinak program LogView je super.


https://uloz.to/!t0gQm7NBKEzE/log-01-003-010-011-rar

Napsal: 14 led 2019, 11:50
od PeITeeR
Cus, neslo by kouknout ? o1 asv, prijde mi, ze tam je chip. Je tp na trojku do kopce do 4000ot

log https://uloz.to/!bRSTPefCBvjS/log-01-001-003-011-csv

Obrázek

diky